Dat is ook zo, maar ja werken in dat beroep lijkt me ook niet lekker nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geloof je direct
ex heeft op het werk maar aangegeven dat ze haar vakantie wel in gaat korten (werkt in beroep waar ze het nu juist extra druk hebben). ook eigen belang want ja wat kunnen we straks doen in een vakantie als je nog nergens naar toe kan.
twitter:evanmcmurry twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:25:03oh my god, the chicago aquarium closed due to coronavirus, so they let the penguins run around and check out the other exhibits. (staff was present.) https://t.co/YGa8CugymE reageer retweet
PENGUINquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:36 schreef skysherrif het volgende:
twitter:evanmcmurry twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:25:03oh my god, the chicago aquarium closed due to coronavirus, so they let the penguins run around and check out the other exhibits. (staff was present.) https://t.co/YGa8CugymE reageer retweet
![]()
Ik vermoed maar zo dat internet overbelast gaat raken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:36 schreef Nattekat het volgende:
We voeren nu videogesprekken. Nou wist ik dat het internet hier zo nu en dan besluit om even niks meer te doen, maar dat wordt dan pas echt heel duidelijk
Waarom incognito?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik was lekker op de bank gaan zitten met de telefoon.
Ga maar weer de laptop aangooien dat gescrol met al die plaatjes hier
@:Nizno heb het gevonden hoor dat incognito thnx voor de tip WIst het niet
Hmmmm misschien moet ik dan even een live versie zoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:39 schreef moemoe het volgende:
Oja, Wonderwall @:skysherrif:
Gallagher said,
“I went to see Ryan Adams in Manchester… So he’s playing away and he just does ‘Wonderwall’ right in the middle of the set. The fucking place went silent. It was so beautiful. I was just like, ‘Fucking Jesus Christ what a fucking song!’ Afterwards, I told him, ‘You can have that song, man, because we could never quite get it right.’
Even een vage bron, maar dit heb ik vaker gelezen erover.
En die cover komt best vaak terug bij ''beste covers ooit''.
zij loopt geen extra risico. doet alleen achtergrond werkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ja werken in dat beroep lijkt me ook niet lekker nu
Veel risico's loopt je. Respect voor die mensen
topquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik was lekker op de bank gaan zitten met de telefoon.
Ga maar weer de laptop aangooien dat gescrol met al die plaatjes hier
@:Nizno heb het gevonden hoor dat incognito thnx voor de tip WIst het niet
ik denk dat het wel mee zal vallenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat internet overbelast gaat raken.
Iedereen doet nu vergaderingen via internet en veel zitten uit verveling op internet
wij zijn handigquote:
nee er zijn sites die hebben innlogbetaalmuurquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:42 schreef skysherrif het volgende:
Met incognito kan dat ook lang niet altijd bij elke site toch of heb je daar ook weer een maximum op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |