Iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon foute uur luisteren met echte Nederlandse bagger.
ik ken het ook wel als klassieker, maar ik vind hem gewoon echt niet leukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wonderwall is wel een klassieker.
Maar misschien anders voor mij omdat ik ermee opgroeide en ook best vaak zong bij karaoke.
Best tof nog om te zingen, omdat je ''denkt'' dat het nummer begint, maar dat dan toch niet zo is.
Gelukkig zit er ook Engelse bagger tussen. En nummers die gewoon goud zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet helemaal niet van die Nederlandse bagger.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet helemaal niet van die Nederlandse bagger.
twitter:Ponckster twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 09:27:31Dag 3. Zojuist mijn echtgenoot opgegeten. Nu wachten op de politie. reageer retweet
Dat is waar. Er is genoeg keus voor ieder wat wilsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook Engelse bagger tussen. En nummers die gewoon goud zijn.
Die hebben hun eigen rip-off.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Er is genoeg keus voor ieder wat wils
Ik heb de hele dag eigenlijk radio 538 opstaan
Heel veel paniekerige Nederlanders willen dat ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:52 schreef PlymouthFury het volgende:
Die Fransen mogen niet eens de straat meer op
Oh, ik dacht: ''goh, die lijkt op de zangeres van Sixpence none the richer''quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
NOu gaan jullie vanavond ook om 20.00 uur buiten staan klappen voor alle mensen die nu nog werken
IK ben te nuchter voor dat soort dingen.
alsof die lui zien dat ik in mijn tuin sta te klappen
Hoedewattequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
NOu gaan jullie vanavond ook om 20.00 uur buiten staan klappen voor alle mensen die nu nog werken
IK ben te nuchter voor dat soort dingen.
alsof die lui zien dat ik in mijn tuin sta te klappen
Te makkelijk om in te koppen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ken het ook wel als klassieker, maar ik vind hem gewoon echt niet leuk
twitter:evanmcmurry twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:25:03oh my god, the chicago aquarium closed due to coronavirus, so they let the penguins run around and check out the other exhibits. (staff was present.) https://t.co/YGa8CugymE reageer retweet
Kan me dat wel voorstellen als je bij een van de risico groepen hoortquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel paniekerige Nederlanders willen dat ook
Nooit van gehoord moemoequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:54 schreef moemoe het volgende:
Vind je Suzan & Freek wel leuk @:dotteke?
Nizno dit is al de 2e keer dat je binnen enkele minuten precies hetzelfde twitterlinkje post die ik al had gepost.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:55 schreef Nizno het volgende:
geweldig, dierentuin gesloten dus de pinguins mochten eens kijken bij anderen
twitter:evanmcmurry twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:25:03oh my god, the chicago aquarium closed due to coronavirus, so they let the penguins run around and check out the other exhibits. (staff was present.) https://t.co/YGa8CugymE reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |