ja ik kan datquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nizno dit is al de 2e keer dat je binnen enkele minuten precies hetzelfde twitterlinkje post die ik al had gepost.
Als je naar de winkel gaat kan je dan ff soda voor mij meenemenquote:
ik kan vrijwel allesquote:
Ik klik nietquote:
Ze was laatst in Nederland, heb je het meegekregen?quote:
Ze kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
noem 1 ding dat je kan naast onoriginele linkjes posten
deze die jij poste had ik ook al gepostquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
noem 1 ding dat je kan naast onoriginele linkjes posten
Maar dat i sheel anders dat snap je toch welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze die jij poste had ik ook al gepost
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5575 ochtend
neeeeeeeeee dan hadde nwe moeten gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze was laatst in Nederland, heb je het meegekregen?
ja want in dit geval post jij het en niet ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dat i sheel anders dat snap je toch wel
twitter:GoosR twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:53:23In totaal hebben gisteren, verspreid over drie netten, zeker 7 miljoen mensen de toespraak van Rutte gezien #sko reageer retweet
Nee niet dat maar oke ik ga het niet uitleggen want het boeit me ook eigenlijk helemaal geen reetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want in dit geval post jij het en niet iktwitter:GoosR twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 07:53:23In totaal hebben gisteren, verspreid over drie netten, zeker 7 miljoen mensen de toespraak van Rutte gezien #sko reageer retweet
ik post toch gewoon door, laat hem lekker zeikenquote:
Dan vertel ik je gewoon eroverquote:
net als nick en simon dusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan vertel ik je gewoon erover.
Suzan & Freek zijn irl een stelletje en zingen dus ook samen. Ze klinken gezamenlijk heel mooi, maar apart van elkaar ook prima. De ene keer neemt zij de lead en de andere keer hij.
Ik vind het wel tof als er nieuwe Nederlandstalige artiesten zijn die het grote publiek ook weten te bereiken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik post toch gewoon door, laat hem lekker zeiken
hij ligt toch nog op bed dus hij vervuilt zn eigen bed met zn gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |