SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Duurde lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoiDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
503's vlogen om mn orenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gaat lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Crazy 88.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat mag. als het wachten op mij was dan ging die nooit open denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is een vw golf uit 2000 M-AOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Raar hè dat het dan bij de een wel lukt en bij de ander nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee. Heeft met timing te maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:18 schreef Dotteke het volgende:
Raar hè dat het dan bij de een wel lukt en bij de ander nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Timing test.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonder adblock krijg ik ook 503. Met adblock krijg ik dat gezeik over anderen op kosten jagen.quote:![]()
Tis wat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oxazepam in m'n mik gegooidOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef madam-april het volgende:
Ik verveel me.. denk dat ik zo maar eens aan mijn nieuwe boek ga beginnen..Schrijven of lezen?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef madam-april het volgende:
Ik verveel me.. denk dat ik zo maar eens aan mijn nieuwe boek ga beginnen..![]()
best ruk dat het hier zo boktquote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef madam-april het volgende:
Ik verveel me.. denk dat ik zo maar eens aan mijn nieuwe boek ga beginnen..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik lig lekker op de bankOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Werk jou man s avonds danquote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef madam-april het volgende:
Ik verveel me.. denk dat ik zo maar eens aan mijn nieuwe boek ga beginnen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanksquote:
Nu wachten tottie inkicked...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Blijft rustig hier door die storingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja wel meer kans op punten nu het zo rustig isOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik snap de reden van de vraag ook nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Om dat je je verveeld. Kan me daar niets bij voorstellen als je samen met je man/ vriend bent.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht misschien werkt hij en verveel je je daarom. Ik vond het ook altijd saai toen mijn man s avonds moest werken vandaar de vraagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhh mijn man zit te gamen, dus ik verveel me ook...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hij heeft gewoon een eigen leven..quote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om dat je je verveeld. Kan me daar niets bij voorstellen als je samen met je man/ vriend bent.![]()
Vervelend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik geloof je heeft nu genoeeeeeeeeeeeegquote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
ja wel meer kans op punten nu het zo rustig is![]()
![]()
![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 886 / 5312
2. PlymouthFury / 659 / 4079
3. devzero / 582 / 2312
4. Dr.Mikey / 459 / 3067
5. dud0r / 405 / 2859
6. skysherrif / 401 / 3502
7. engine / 379 / 2130
8. FreshFruit / 370 / 2984
9. aKboR / 355 / 2122
10. Jippie68 / 334 / 3109
11. Nizno / 274 / 3026
12. mario390 / 231 / 2196
13. madam-april / 198 / 2559
14. Mrsloveable / 196 / 1609
15. Mickytjuh / 149 / 1486
16. 88-4 / 147 / 1246
17. Filosoofert / 93 / 809
18. Pumpalov / 78 / 587
19. PoezeligDing / 74 / 632
20. SoS87 / 74 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoi Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van mij is dvd's aan het uitzoeken en sorteren ofzo.. Hij is iig druk bezig..quote:Op maandag 16 maart 2020 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Uhh mijn man zit te gamen, dus ik verveel me ook...![]()
Ja. Dat heb je soms hè. Hoe was je vergaderingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nooit marioquote:Op maandag 16 maart 2020 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof je heeft nu genoeeeeeeeeeeeeg![]()
ik wilde tikken dat ik weg ging maar nu blijf ik, juist omdat jij zo jammertOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 886 / 5312
2. PlymouthFury / 659 / 4079
3. devzero / 582 / 2312
4. Dr.Mikey / 459 / 3067
5. dud0r / 405 / 2859
6. skysherrif / 401 / 3502
7. engine / 379 / 2130
8. FreshFruit / 370 / 2984
9. aKboR / 355 / 2122
10. Jippie68 / 334 / 3109
11. Nizno / 274 / 3026
12. mario390 / 231 / 2196
13. madam-april / 198 / 2559
14. Mrsloveable / 196 / 1609
15. Mickytjuh / 149 / 1486
16. 88-4 / 147 / 1246
17. Filosoofert / 93 / 809
18. Pumpalov / 78 / 587
19. PoezeligDing / 74 / 632
20. SoS87 / 74 / 219MonilofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mmm denk het niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:27 schreef Nizno het volgende:
ja wel meer kans op punten nu het zo rustig isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit mario
ik wilde tikken dat ik weg ging maar nu blijf ik, juist omdat jij zo jammertDit is nu al de tweede keer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hau ab geh schlafenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit mario
ik wilde tikken dat ik weg ging maar nu blijf ik, juist omdat jij zo jammert![]()
Begrijpelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit mario
ik wilde tikken dat ik weg ging maar nu blijf ik, juist omdat jij zo jammert
Het is het spelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was er niets aan.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ben afgehaakt bij de film die we kekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben toch vrij rustig nuquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja gaat wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja hij doet het er om, elke keer als ik weg wil komt hij me aan te vliegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Begrijpelijk, het is nu een maal het spel!!quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nooit mario
ik wilde tikken dat ik weg ging maar nu blijf ik, juist omdat jij zo jammertOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ging wel goed, wel apart om het zo te doen. Ging ook verre van vlekkeloos bij iedereen, geluid viel weg moesten ze met duim omhoog of omlaag stemmenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Dat heb je soms hè. Hoe was je vergadering![]()
![]()
16eDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is nu een maal het spel!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
SleepDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Het is onpersoonlijk he. Zo gaat het leven denk worden de komende maanden.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ging wel goed, wel apart om het zo te doen. Ging ook verre van vlekkeloos bij iedereen, geluid viel weg moesten ze met duim omhoog of omlaag stemmenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij luistert niet eens naar zn eigen advies. laat staan die van een ander
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi vooruitzicht.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik wil niet dat je me inhaaltOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:34 schreef Nizno het volgende:
hij luistert niet eens naar zn eigen advies. laat staan die van een ander
[..]true
![]()
quote:
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:
ik ga ff de container bij de weg zetten, dan kan hij punten scorenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Iets anders?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
K wil vanavond wel op tijd slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zit aan de Spa roodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Biertje, het zijn tenslotte rare tijden.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga ff de container bij de weg zetten, dan kan hij punten scorenje bent al terug voordat zijn post überhaupt door is gekomen
![]()
![]()
Nee ik doe ook waterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, werd ook al gezegd. Volgende vergadering op 6 april, dus ws weer zo.
Je hoorde van iedereen een kleine 'stream' te zien in beeld maar ik zag alleen een grote die afwisselde met wie er sprak en mijzelf klein onderop. Ik dacht laat maar zo want straks druk ik alles weg.
,quote:Op maandag 16 maart 2020 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is onpersoonlijk he. Zo gaat het leven denk worden de komende maanden.![]()
bolkkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Zoet of zoutDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nee gewoon kraanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Warm of koud?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is 't bierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:38 schreef Jippie68 het volgende:
Ja, werd ook al gezegd. Volgende vergadering op 6 april, dus ws weer zo.
Je hoorde van iedereen een kleine 'stream' te zien in beeld maar ik zag alleen een grote die afwisselde met wie er sprak en mijzelf klein onderop. Ik dacht laat maar zo want straks druk ik alles weg.
[..]
Ja. De berichten van Rutte waren niet al te vrolijk. Eerder verdrietig
,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zuurDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Zelfs quote gaat niet goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
soms wel lekkerDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat doe je zelfOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
JupDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ham KaasDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
![]()
The anti bucketlist blijft een leuk programmaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gebakken ei er boven op je tosti is ook lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb laatst wel een stukje gezien was idd wel grappigquote:Op maandag 16 maart 2020 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
The anti bucketlist blijft een leuk programma![]()
![]()
Schijnt heel k*t te werken hoorde ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:42 schreef Jippie68 het volgende:
Amazon.de kent nu ook aantal restricties sinds Amazon. Nl open is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet er nu al om lachenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh bah nee.. ik haat warme tomaat.. als kind een keer heel ziek geworden nadat ik warme tomaat had gegeten en sindsdien wordt ik al misselijk als ik eraan denkquote:![]()
![]()
Kutter dan fok?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt heel k*t te werken hoorde ik.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Die martijn heeft z'n tanden gebleekt en is 3 keer gebruindOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was het maar kut dan had je er nog wat aan..quote:Op maandag 16 maart 2020 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt heel k*t te werken hoorde ik.![]()
Shit. Nu reclameOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is schier onmogelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel weer min idd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik vermaak me wel met 503Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fok is min bedoelde ik
ik zie hetquote:Op maandag 16 maart 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]je bent al terug voordat zijn post überhaupt door is gekomen
dan kan ik ook wel rustig gaan slapen
morgen weer vroeg op
slaap lekker allemaal en succes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Slaap lekker meisquote:Op maandag 16 maart 2020 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie het
morgen weer vroeg op
slaap lekker allemaal en succes![]()
![]()
ow en denk er om
niet hamsteren!!quote:
Morgen weer een dag.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Slaap lekker nizOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker beetje sloooooooooooooooooooooooooooow chattenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:48 schreef madam-april het volgende:
Ik ben er nu wel aan gewend eigenlijk
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niz
GaaaaapOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker slipe.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie het
morgen weer vroeg op
slaap lekker allemaal en succes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nu inderdaad wel een slooooow chatquote:Op maandag 16 maart 2020 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker beetje sloooooooooooooooooooooooooooow chatten![]()
![]()
Best wel
Lekker slipje??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Godver zegIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Nog altijd reclameOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
gekteDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja JezusOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Laat je weten als jij ook gaat slapen dan neem ik het wel over?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Iedereen lekker naar bed! Ik bewaak het fort hier wel
Niet normaalDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik help wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Iedereen lekker naar bed! Ik bewaak het fort hier wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha is goedquote:Op maandag 16 maart 2020 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Laat je weten als jij ook gaat slapen dan neem ik het wel over?Dat mag.. als je maar een beetje stil bentquote:![]()
![]()
Neem je een abo is alles gewoon trager dan traag
VerrektIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja schiet niet opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Komt door het Corona topic...quote:Op maandag 16 maart 2020 21:55 schreef 88-4 het volgende:
Neem je een abo is alles gewoon trager dan traagIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
No shit..quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja eerste x dak hier ben tbhquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het is weer begonnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Datquote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor, er ligt een server uit..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja en?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Owhhhh shittt, why?quote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor, er ligt een server uit..In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zou beetje raar zijn dat het door COR komt, in het verleden was er veel meer users online en veel meer activiteitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow ja...quote:Op maandag 16 maart 2020 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoef je niet zo boos te kijken hoor![]()
Ff met lief poppetje
Het is weer begonnen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
KnetterDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Kan nog wel ff durenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
.bolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Iemand heeft hier een fles aceton omgegooid,het ruikt in de huiskamer naar een XTC lab nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen flauw idee.. Moet je ff in BUG lezen..quote:Ja precies en itjeer heeft al aangegeven dat er een server uit ligt. Hij gaat er woensdag mee aan de slag.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zou beetje raar zijn dat het door COR komt, in het verleden was er veel meer users online en veel meer activiteitquote:Op maandag 16 maart 2020 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja...
Ff met lief poppetje
Het is weer begonnen![]()
![]()
Iteejer is op vakantie...quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Daarna hebben ze dus servers verkocht omdat ze niet nodig waren.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zou beetje raar zijn dat het door COR komt, in het verleden was er veel meer users online en veel meer activiteitIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Je hebt jezelf verradenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand heeft hier een fles aceton omgegooid,het ruikt in de huiskamer naar een XTC lab nu.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oepsquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand heeft hier een fles aceton omgegooid,het ruikt in de huiskamer naar een XTC lab nu.![]()
![]()
Ooh, ja dat stinkt enormquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand heeft hier een fles aceton omgegooid,het ruikt in de huiskamer naar een XTC lab nu.![]()
BahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaag en traagDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Martijn gaat naaktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hmmmmquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja das dus nog wel evenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Morgen nacht komt itjeer terug, woensdag gaat hij ermee aan de slag.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mjah hij is nu nep bruin... Super lelijkquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wil je rondleiding?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Na 11 uur is de activiteit wel minder dan loopt het wel goed hierUw ADH vitamine Worst
Tsjaaaquote:![]()
Was wel goed wat hij deed....maar werd er niet vrolijk van
Ja dan slaap ik hopelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oranje-achtig?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mjah hij is nu nep bruin... Super lelijk![]()
![]()
InsomniaDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja, zou handig zijnquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mag je ook thuisblijvenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Tsjaaa![]()
Was wel goed wat hij deed....maar werd er niet vrolijk vanUw ADH vitamine Worst
Jaaa 3 of 4 lagen spraytanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, toespraak was top.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Tsjaaa![]()
Was wel goed wat hij deed....maar werd er niet vrolijk van![]()
Jij wel toch?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik niet, maar toch welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vragen vragen...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dubbele standaard.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik ook.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Oh bah verschrikkelijkquote:
Ik las laatst een artikel over een moeder die net spraytan op had gedaan en toen haar baby borstvoeding ging geven... Kind had een hele bruine toet..![]()
![]()
Nee. Ik heb een vitaal beroep maar zit met een burn out thuisquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of toch niet ?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Wel dusOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
lolquote:Op maandag 16 maart 2020 22:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh bah verschrikkelijk
Ik las laatst een artikel over een moeder die net spraytan op had gedaan en toen haar baby borstvoeding ging geven... Kind had een hele bruine toet..
Uw ADH vitamine Worst
De wereld draait door.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja die foto had ik ook gezien..
Wat dacht ze..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe kan je dit spel ooit winnen? 5 uur snachts?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Volg mij maar..quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Veel posten op rustige momenten jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Faithless.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat haar kind de komende uren nog geen honger zou krijgenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja die foto had ik ook gezien..
Wat dacht ze..en het was niet bij haar opgekomen om haar borst eerst even schoon te maken
![]()
![]()
On my wayquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Te druk nu, allemaal mensen die denken dat het hier een sc isquote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan je dit spel ooit winnen? 5 uur snachts?
#weesgeenmartijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vraag @Dottekequote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan je dit spel ooit winnen? 5 uur snachts?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wel ja, gezellig toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:07 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Te druk nu, allemaal mensen die denken dat het hier een sc isIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die woont hierquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gezelliger dan in de echte scquote:
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂quote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Na 11 uur is de activiteit wel minder dan loopt het wel goed hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En weer dacht ik dat Mark postteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier komen de leukere mensen.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂Toen ik won haalde ik best wel veel punten rond dit tijdstip...gaat nu niet meer lukken..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hoe weet jij nou dat wij leuk zijn?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja weet ik, tis niet alsof ik hoi zeg ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:
Lees ook de topic pointer even.. spam is spam, je posts moeten ook hier enige inhoud hebben.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
kloptquote:
Omdat ik hier ook ben en dus onderdeel ervan ben en ik ben leuk.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
heyDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
hoor ik nu steeds een muis hier piepenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijzonder onrelevant dit.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
HowyadoinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hoor niks.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik ook niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ApartDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nee is niet meer te doen 88quote:Op maandag 16 maart 2020 22:10 schreef 88-4 het volgende:
[..]
[..]
Toen ik won haalde ik best wel veel punten rond dit tijdstip...gaat nu niet meer lukken..
Op geen een tijdstip meer. Zelfs niet als je hier woont of met een burn-out hier de hele dag zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stel je anders even voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi hoi. Welkom had je nog niet gezien hier.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit hier dus absoluut niet de hele dag...quote:Op maandag 16 maart 2020 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is niet meer te doen 88
Op geen een tijdstip meer. Zelfs niet als je hier woont of met een burn-out hier de hele dag zit
Ik ben overdag steeds gewoon m'n ding doen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als je nu wil winnen moet je idd of werkeloos zijn, ziek thuis of je moet onder je werktijd kunnen posten.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is niet meer te doen 88
Op geen een tijdstip meer. Zelfs niet als je hier woont of met een burn-out hier de hele dag zitDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Is het mogelijk vanuit dit topic te reizen naar 1994?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zeker eens.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze gaan martijn opsluiten.
Die gast heeft claustrofobie.
Super zieligOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hallo! Ik ben Anoniempje, ik ben geboren in Bergen op Zoom op dezelfde datum als Patrick van Aanholt, Michael Jackson en Ramses Shaffy in het jaar dat Feyenoord met 3-2 van Dortmund won.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Op dit moment zit het grootste deel de hele dag thuis. Maar jij hebt de pech ook dat je net pas mee doet hè. Moet je ook niet vergetenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:14 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Als je nu wil winnen moet je idd of werkeloos zijn, ziek thuis of je moet onder je werktijd kunnen posten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is gemeen..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze gaan martijn opsluiten.
Die gast heeft claustrofobie.
Super zielig![]()
![]()
top idd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat is zeker mogelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:14 schreef hollandia02 het volgende:
Is het mogelijk vanuit dit topic te reizen naar 1994?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Uhh ja nee logisch ditquote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op dit moment zit het grootste deel de hele dag thuis. Maar jij hebt de pech ook dat je net pas mee doet hè. Moet je ook niet vergeten
Ik doe al vanaf dag een van deze maand mee. Remember?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey ik ben ook geboren in het krabbegatquote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben Anoniempje, ik ben geboren in Bergen op Zoom op dezelfde datum als Patrick van Aanholt, Michael Jackson en Ramses Shaffy in het jaar dat Feyenoord met 3-2 van Dortmund won.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amsterdam
Okz en wat voor werk doe jeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aaahw je bent pas 17, wat schattig..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben Anoniempje, ik ben geboren in Bergen op Zoom op dezelfde datum als Patrick van Aanholt, Michael Jackson en Ramses Shaffy in het jaar dat Feyenoord met 3-2 van Dortmund won.![]()
wie ben jou? ben je blond, tieten?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben Anoniempje, ik ben geboren in Bergen op Zoom op dezelfde datum als Patrick van Aanholt, Michael Jackson en Ramses Shaffy in het jaar dat Feyenoord met 3-2 van Dortmund won.![]()
Rook je? En wat zijn je hobby`s?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben Anoniempje, ik ben geboren in Bergen op Zoom op dezelfde datum als Patrick van Aanholt, Michael Jackson en Ramses Shaffy in het jaar dat Feyenoord met 3-2 van Dortmund won.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel Krabben op dit forum heb ik gemerkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ik ben ook geboren in het krabbegatIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ze quote aloaquote:Op maandag 16 maart 2020 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja nee logisch dit
Ik doe al vanaf dag een van deze maand mee. Remember?![]()
![]()
Mens heb het niet eeen tegen jouquote:Op maandag 16 maart 2020 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja nee logisch dit
Ik doe al vanaf dag een van deze maand mee. Remember?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
Ahhjwww damn cutequote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aaahw je bent pas 17, wat schattig..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
oh godquote:![]()
![]()
![]()
Ja. Zou er zo geen 1 weten.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Veel Krabben op dit forum heb ik gemerkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, maar aloa heeft ongeveer evenveel punten als ik.quote:
Met haar post daarvoor is dit ene onlogische opmerking.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb gerookt, maar was 2 maanden snotterig dus ben gestopt ermee. Mijn hobby;s zijn met mijn studentenov grote steden bezoeken. Omdat ik klaar ben met vooroordelen over de wereld maar het zelf wil zien.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
We merken het dat de bordelen zijn gesloten in OostenrijkUw ADH vitamine Worst
Dat is zeer zeker een leuke hobbyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weet ik, maar aloa heeft ongeveer evenveel punten als ik.
Met haar post daarvoor is dit ene onlogische opmerking.![]()
![]()
Ik werk bij de Dirk!quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat zijn posts.Welkom.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb gerookt, maar was 2 maanden snotterig dus ben gestopt ermee. Mijn hobby;s zijn met mijn studentenov grote steden bezoeken. Omdat ik klaar ben met vooroordelen over de wereld maar het zelf wil zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is correct!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aaahw je bent pas 17, wat schattig..In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ben blond, helaas geen tieten.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ow leuk!!quote:
Goede vriend van me is leidinggevende bij een dirk filliaal. Hij is altijd erg positiefOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo’n gezin ken ik. 5 kleine koters maar te dom en geen zin om voor ze te zorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ze kunnen het vooral niet aan om de hele dag met hun kinderen thuis te zitten volgens mij... Ze zijn niet gewend om zoveel voor hun kinderen te zorgen![]()
Sweet but not that sweet !![]()
Al in Nijmegen geweest?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb gerookt, maar was 2 maanden snotterig dus ben gestopt ermee. Mijn hobby;s zijn met mijn studentenov grote steden bezoeken. Omdat ik klaar ben met vooroordelen over de wereld maar het zelf wil zien.
Waarom nemen ze d an überhaupt kinderen hè.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo’n gezin ken ik. 5 kleine koters maar te dom en geen zin om voor ze te zorgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan
Haarlem
Den bosch
Alkmaar
Amersfoort
Nijmegen
Arnhem
Maastricht
Allemaal aanbevelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is zeker een zeer leuke baan!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow leuk!!
Goede vriend van me is leidinggevende bij een dirk filliaal. Hij is altijd erg positiefIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weet ik, maar aloa heeft ongeveer evenveel punten als ik.
Met haar post daarvoor is dit ene onlogische opmerking.
Amersfoort ja?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan
Haarlem
Den bosch
Alkmaar
Amersfoort
Nijmegen
Arnhem
Maastricht
Allemaal aanbevelen![]()
Verder leuk lijstje
Maastricht,dat is echt nu the place to be.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan
Haarlem
Den bosch
Alkmaar
Amersfoort
Nijmegen
Arnhem
Maastricht
Allemaal aanbevelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik gun je nog wel meer punten hoor 88quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bijna volDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nee, nog niet. Is ook best ver reizen vanuit 0164.quote:
Nu voornamelijk de randstad, waarbij ik er achter gekomen ben dat mensen in Amsterdam vaker aardig zijn dan arrogant (Wellicht omdat er binna geen amsterdammers meer wonen), en dat je gewoon kan rondlopen in de zogenaamde "Ghetto's" in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun je nog wel meer punten hoor 88De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ook in de Bijlmer geweest?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is ook best ver reizen vanuit 0164.
Nu voornamelijk de randstad, waarbij ik er achter gekomen ben dat mensen in Amsterdam vaker aardig zijn dan arrogant (Wellicht omdat er binna geen amsterdammers meer wonen), en dat je gewoon kan rondlopen in de zogenaamde "Ghetto's" in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jupjup! Maar ja zal zo denken vooruitziende blik was niet zo sterk..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom nemen ze d an überhaupt kinderen hè.Sweet but not that sweet !![]()
Leuk!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu voornamelijk de randstad, waarbij ik er achter gekomen ben dat mensen in Amsterdam vaker aardig zijn dan arrogant (Wellicht omdat er binna geen amsterdammers meer wonen), en dat je gewoon kan rondlopen in de zogenaamde "Ghetto's" in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.
Ja kun je wel rondlopenecht fraai is het niet.
Ik zie het vooral bij veel 'hoger opgeleide'-ouders die allebei fulltime werken. Die de kinderen vanaf baby af aan elke dag naar de opvang brengen, waardoor ze hun kinderen elke dag alleen maar 's ochtends vroeg max een uurtje en 's avonds 2 uurtjes zien. Die trekken het heel slecht om nu ineens echt hele dagen voor hun kinderen moeten zorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo’n gezin ken ik. 5 kleine koters maar te dom en geen zin om voor ze te zorgen.![]()
![]()
Amsterdam Is oke idd.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu voornamelijk de randstad, waarbij ik er achter gekomen ben dat mensen in Amsterdam vaker aardig zijn dan arrogant (Wellicht omdat er binna geen amsterdammers meer wonen), en dat je gewoon kan rondlopen in de zogenaamde "Ghetto's" in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Die lach is het laatste wat je hoort.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: