quote:Op maandag 16 maart 2020 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weet ik, maar aloa heeft ongeveer evenveel punten als ik.
Met haar post daarvoor is dit ene onlogische opmerking.
Ik werk bij de Dirk!quote:
Dat zijn posts.Welkom.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb gerookt, maar was 2 maanden snotterig dus ben gestopt ermee. Mijn hobby;s zijn met mijn studentenov grote steden bezoeken. Omdat ik klaar ben met vooroordelen over de wereld maar het zelf wil zien.
Dat is correct!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aaahw je bent pas 17, wat schattig..
Ben blond, helaas geen tieten.quote:
Ow leuk!!quote:
Zo’n gezin ken ik. 5 kleine koters maar te dom en geen zin om voor ze te zorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ze kunnen het vooral niet aan om de hele dag met hun kinderen thuis te zitten volgens mij... Ze zijn niet gewend om zoveel voor hun kinderen te zorgen
Al in Nijmegen geweest?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb gerookt, maar was 2 maanden snotterig dus ben gestopt ermee. Mijn hobby;s zijn met mijn studentenov grote steden bezoeken. Omdat ik klaar ben met vooroordelen over de wereld maar het zelf wil zien.
Waarom nemen ze d an überhaupt kinderen hè.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo’n gezin ken ik. 5 kleine koters maar te dom en geen zin om voor ze te zorgen.![]()
Is zeker een zeer leuke baan!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow leuk!!
Goede vriend van me is leidinggevende bij een dirk filliaal. Hij is altijd erg positief
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Weet ik, maar aloa heeft ongeveer evenveel punten als ik.
Met haar post daarvoor is dit ene onlogische opmerking.
Amersfoort ja?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan
Haarlem
Den bosch
Alkmaar
Amersfoort
Nijmegen
Arnhem
Maastricht
Allemaal aanbevelen
Maastricht,dat is echt nu the place to be.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan
Haarlem
Den bosch
Alkmaar
Amersfoort
Nijmegen
Arnhem
Maastricht
Allemaal aanbevelen
Ik gun je nog wel meer punten hoor 88quote:
Nee, nog niet. Is ook best ver reizen vanuit 0164.quote:
Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun je nog wel meer punten hoor 88
Ook in de Bijlmer geweest?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is ook best ver reizen vanuit 0164.
Nu voornamelijk de randstad, waarbij ik er achter gekomen ben dat mensen in Amsterdam vaker aardig zijn dan arrogant (Wellicht omdat er binna geen amsterdammers meer wonen), en dat je gewoon kan rondlopen in de zogenaamde "Ghetto's" in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.
jup! Maar ja zal zo denken vooruitziende blik was niet zo sterk..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom nemen ze d an überhaupt kinderen hè.
Leuk!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is ook best ver reizen vanuit 0164.
Nu voornamelijk de randstad, waarbij ik er achter gekomen ben dat mensen in Amsterdam vaker aardig zijn dan arrogant (Wellicht omdat er binna geen amsterdammers meer wonen), en dat je gewoon kan rondlopen in de zogenaamde "Ghetto's" in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.
Ik zie het vooral bij veel 'hoger opgeleide'-ouders die allebei fulltime werken. Die de kinderen vanaf baby af aan elke dag naar de opvang brengen, waardoor ze hun kinderen elke dag alleen maar 's ochtends vroeg max een uurtje en 's avonds 2 uurtjes zien. Die trekken het heel slecht om nu ineens echt hele dagen voor hun kinderen moeten zorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zo’n gezin ken ik. 5 kleine koters maar te dom en geen zin om voor ze te zorgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |