Oh bah verschrikkelijkquote:
Nee. Ik heb een vitaal beroep maar zit met een burn out thuisquote:
lolquote:Op maandag 16 maart 2020 22:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh bah verschrikkelijk
Ik las laatst een artikel over een moeder die net spraytan op had gedaan en toen haar baby borstvoeding ging geven... Kind had een hele bruine toet..
Volg mij maar..quote:
Faithless.quote:
Dat haar kind de komende uren nog geen honger zou krijgenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja die foto had ik ook gezien..
Wat dacht ze..
On my wayquote:
Te druk nu, allemaal mensen die denken dat het hier een sc isquote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan je dit spel ooit winnen? 5 uur snachts?
Vraag @Dottekequote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kan je dit spel ooit winnen? 5 uur snachts?
quote:
Wel ja, gezellig toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:07 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Te druk nu, allemaal mensen die denken dat het hier een sc is
Die woont hierquote:
Gezelliger dan in de echte scquote:
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂quote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Na 11 uur is de activiteit wel minder dan loopt het wel goed hier
Hier komen de leukere mensen.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂
Toen ik won haalde ik best wel veel punten rond dit tijdstip...gaat nu niet meer lukken..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂
Ja weet ik, tis niet alsof ik hoi zeg ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:
Lees ook de topic pointer even.. spam is spam, je posts moeten ook hier enige inhoud hebben.
kloptquote:
Omdat ik hier ook ben en dus onderdeel ervan ben en ik ben leuk.quote:
Bijzonder onrelevant dit.quote:
Ik hoor niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |