rechtermuis, open in incognitoquote:Op maandag 16 maart 2020 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Is weer zo kut premium bericht wat je niet kan lezen
Ja, je snapt het niet he, ik zou me kind thuis houden niet blootstellen aan het gevaar wat ligt te glurenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zullen altijd voor en tegenstanders zijn
net als dat er ook mensen zijn die vinden dat de jeugd beter op school zou kunnen zitten want nu gaan onverantwoorde ouders juist met ze op stap
ja maar ja niet elke ouder is zo slimquote:Op maandag 16 maart 2020 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je snapt het niet he, ik zou me kind thuis houden niet blootstellen aan het gevaar wat ligt te gluren
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Is weer zo kut premium bericht wat je niet kan lezen
Nou ze kunnen het vooral niet aan om de hele dag met hun kinderen thuis te zitten volgens mij... Ze zijn niet gewend om zoveel voor hun kinderen te zorgenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:50 schreef madam-april het volgende:
Het is wel weer een duidelijk Telegraaf artikel trouwens : "Bovendien is er nog geen vaccin tegen het medicijn.”
Hahahaquote:Op maandag 16 maart 2020 20:50 schreef madam-april het volgende:
Het is wel weer een duidelijk Telegraaf artikel trouwens : "Bovendien is er nog geen vaccin tegen het medicijn.”
Neeeheeee dat is heeuuuulll moehoeilukquote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Nizno het volgende:
rtlnieuws had ook een mooi bericht...
thuiswerken maar dan huilt de baby... wat nu?
jezus nou je kunt best even opstaan net als dat je normaal naar de koffieautomaat gaat lopen natuurlijk.
Krijg ik nietquote:
Ik heb gekookt, proefrit gemaakt inbde nieuwe auto van m'n beste maat.. Ben kapotquote:
Belachelijk toch of niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ze kunnen het vooral niet aan om de hele dag met hun kinderen thuis te zitten volgens mij... Ze zijn niet gewend om zoveel voor hun kinderen te zorgen
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neeeheeee dat is heeuuuulll moehoeiluk
stomquote:
Hahahahaquote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef Nizno het volgende:
rtlnieuws had ook een mooi bericht...
thuiswerken maar dan huilt de baby... wat nu?
jezus nou je kunt best even opstaan net als dat je normaal naar de koffieautomaat gaat lopen natuurlijk.
Terechte vraagquote:Op maandag 16 maart 2020 20:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Weet je hoe je een incognito blad moet openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |