Hier komen de leukere mensen.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂
Toen ik won haalde ik best wel veel punten rond dit tijdstip...gaat nu niet meer lukken..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kom straks later omdat het vroeger niet lukte 😂
Ja weet ik, tis niet alsof ik hoi zeg ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:
Lees ook de topic pointer even.. spam is spam, je posts moeten ook hier enige inhoud hebben.
kloptquote:
Omdat ik hier ook ben en dus onderdeel ervan ben en ik ben leuk.quote:
Bijzonder onrelevant dit.quote:
Ik hoor niks.quote:
Nee is niet meer te doen 88quote:Op maandag 16 maart 2020 22:10 schreef 88-4 het volgende:
[..]
[..]
Toen ik won haalde ik best wel veel punten rond dit tijdstip...gaat nu niet meer lukken..
Stel je anders even voor.quote:
Hoi hoi. Welkom had je nog niet gezien hier.quote:
Ik zit hier dus absoluut niet de hele dag...quote:Op maandag 16 maart 2020 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is niet meer te doen 88
Op geen een tijdstip meer. Zelfs niet als je hier woont of met een burn-out hier de hele dag zit
Als je nu wil winnen moet je idd of werkeloos zijn, ziek thuis of je moet onder je werktijd kunnen posten.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is niet meer te doen 88
Op geen een tijdstip meer. Zelfs niet als je hier woont of met een burn-out hier de hele dag zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |