nee hij was voor z'n werk in Eindhoven en vermoedt dat hij het daar opgelopen heeftquote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus van geheelonthouding krijg je corona
Dat is ook niet slim.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hij was voor z'n werk in Eindhoven en vermoedt dat hij het daar opgelopen heeft
quote:15:06
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
Wat een raar verhaal zeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een note van een post waar niets mis mee is die ook gewoon nog is blijven staan in deze SC. Ontzettend vreemd.
Lange_Lans had gisteren aardig wat topmateriaal.quote:
Ik stel voor dat je weer 4 verschillende jankmails stuurtquote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een note van een post waar niets mis mee is die ook gewoon nog is blijven staan in deze SC. Ontzettend vreemd.
Positieve note, vriend!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
jammer allemaal gemistquote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lange_Lans had gisteren aardig wat topmateriaal.
GEMODERDEDquote:Op maandag 16 maart 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mentions ontvangen, aangeklikt maar geen posts.
Huh?!?!?!!
Die heb ik even verwijderd.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mentions ontvangen, aangeklikt maar geen posts.
Huh?!?!?!!
Raar dit, na onze positieve mailwisseling van de laatste keer.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je weer 4 verschillende jankmails stuurt
Oh ja dat is waar ookquote:Op maandag 16 maart 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar dit, na onze positieve mailwisseling van de laatste keer.
Ik hoop dat het een beetje lekker weer wordt als we straks de grote lockdown hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Rens denkt dat iedereen in de oorlog 6 jaar binnen bleef.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik even verwijderd.
[modbreak]Het openbaren van notes is NIET toegestaan.[/modbreak]
Maar dat wist jij best!
Weinig te doen in die week vrij ben ik bang.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb precies na mijn 3 weken thuiswerk een week vrij gepland staan.
Dit is geweldig.
Dus voor jou heeft corona tot nu toe eigenlijk alleen maar voordelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb precies na mijn 3 weken thuiswerk een week vrij gepland staan.
Dit is geweldig.
Inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus voor jou heeft corona tot nu toe eigenlijk alleen maar voordelen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar het doet ook vreemde dingen hoor. Ik schreef laatst ergens "God help us all", terwijl ik atheïst ben.![]()
@onlogisch vindt dit soort mentions heel leuk.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:49 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal
@:caland
@:onlogisch
@:ifrane
@:timmmmm
@:wereldgozer
@:bolasie
Wie is vandaag de grote boze wolf?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
In COR worden ze iedere dag weer op iemand anders boos.
Mensen die naar een winkelcentrum gaan.quote:
He beelden van mijquote:Op maandag 16 maart 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/video/b(...)-een-griepje~p135125
Waarom zouden die boos zijn? Laat die eerst eens naar zichzelf kijken.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die naar een winkelcentrum gaan.
Wat verwacht jij vanavond van de speech van onze grote leider?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oprutte met die gastquote:Op maandag 16 maart 2020 15:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat verwacht jij vanavond van de speech van onze grote leider?
Niet meer Rutte en het RIVM?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Amstelquote:
Dit lijken wel de internationale experts van COR.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/video/b(...)-een-griepje~p135125
@onlogischquote:Op maandag 16 maart 2020 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens
iedereen die hier VVD of GL stemt mag van mij meteen corona krijgen
Die Engelsen laten hun vakantie niet afpakken.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijken wel de internationale experts van COR.
Heb je coronsquote:Op maandag 16 maart 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens
Dat je het voelt borrelen en uit het niets moet SCHIJTEN ALS EEN MALLE
Nu weet ik direct wie die note heeft geplaatst. Niet geheel verrassend aangezien ik betrokken persoon ook mokerdom noemde in de genote post.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
De post noten en de post niet verwijderen.
Ben benieuwd wat @:scrummie2.1 daarvan vindt.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu weet ik direct wie die note heeft geplaatst. Niet geheel verrassend aangezien ik betrokken persoon ook mokerdom noemde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:12 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:12 schreef Coco. het volgende:
[..]Die users laten zich afpoeieren in BUG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gaat vast niet goed vallen onder onze experts in het CORtopic.quote:Minister Bruno Bruins van Medische Zorg zegt dat Nederland de komende dagen waarschijnlijk geen nieuwe maatregelen neemt in de strijd tegen het coronavirus. Nederland nu volledig op slot zetten – door bijvoorbeeld het openbaar vervoer plat te leggen – is voor hem geen optie.
,,Stel je voor dat je heel Nederland nu op slot zet, dan levert dat het grote risico op dat je maar een kortstondig effect hebt. Als je dan als land weer ‘open’ gaat, komt het coronavirus uit het buitenland gewoon weer binnen. Dan is het uitstel van de problemen.’’
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:1Limburg twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:14:53Koningsdag Maastricht afgeblazen vanwege coronavirus: https://t.co/KHRCQkvDtM https://t.co/r7YnQujMCp reageer retweet
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit gaat vast niet goed vallen onder onze experts in het CORtopic.
Frans maatquote:Op maandag 16 maart 2020 16:11 schreef KingRoland het volgende:
dat is frans voor corona achterlijke debielen
Mijn moeder woont in Maastricht en is tegen het koningshuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:1Limburg twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:14:53Koningsdag Maastricht afgeblazen vanwege coronavirus: https://t.co/KHRCQkvDtM https://t.co/r7YnQujMCp reageer retweet
Pushmeldingen. @:coco.
Zotwitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:17:51@simonzwartkruis Aha, @barrypirovano grijpt dit virus aan om zijn tekeningen te promoten.
Netjes hoor! reageer retweet
Nee, dan ben je gewoon verrot van binnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet of je van corona moet schijten
In dat geval begin ik wel symptonen te krijgen. Moest 2 keer in een half uur en 2 keer de gehele pot ondergekleid.
Over de datum spul van Picnic. Alleen voor trouwe klanten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
In dat geval begin ik wel symptonen te krijgen. Moest 2 keer in een half uur en 2 keer de gehele pot ondergekleid.
Zolang supersized maar gewoon doorgaatquote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
Pushmeldingen. @:coco.
Daar heb ik nog niks van opquote:Op maandag 16 maart 2020 16:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over de datum spul van Picnic. Alleen voor trouwe klanten.
Dat was wel een echte dan.quote:
Ik ga zo ook voor de 2e keer vandaag maat.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:24 schreef Coco. het volgende:
https://twitter.com/AmphiaZKHuis/status/1239489620259340289?s=20
[ afbeelding ]
Ik begin die verering nu al zat te worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:24 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk moet je als je een half uur onderweg bent weer schijten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens kijken of dat buiten sporten bevalt, het is er heerlijk weer voor.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk moet je als je een half uur onderweg bent weer schijten.
Ik ga in het goffertpark sporten, daar is genoeg bos om even lekker in te schijten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk moet je als je een half uur onderweg bent weer schijten.
Hoe veeg je dan je reet afquote:Op maandag 16 maart 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga in het goffertpark sporten, daar is genoeg bos om even lekker in te schijten.
In het bos schijten is wel een genot zeg. Bohh.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga in het goffertpark sporten, daar is genoeg bos om even lekker in te schijten.
Woensdag 19 graden las ik net, dat wordt genieten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens kijken of dat buiten sporten bevalt, het is er heerlijk weer voor.
Ik ben net al jouw gegeven notes aan mij op een A4'tje aan het printen.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:24 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Waag het niet hier een topic over te openen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Coco. het volgende:
Het Goffertpark is een parodie op een park.
Eens. Mokerlelijk ding. Maar wel functioneel, en ze hebben er sinds afgelopen zomer zo'n calisthenics gedeelte voor sporters. Al verwacht ik dat meer mensen op dat idee komen deze weken en zo groot is het allemaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Coco. het volgende:
Het Goffertpark is een parodie op een park.
Ik vind het eigenlijk ideaal voor concerten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Mokerlelijk ding. Maar wel functioneel, en ze hebben er sinds afgelopen zomer zo'n calisthenics gedeelte voor sporters. Al verwacht ik dat meer mensen op dat idee komen deze weken en zo groot is het allemaal niet.
Ja, het is een groot grasveld met wat bebossing er omheen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ideaal voor concerten.
Precies.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het is een groot grasveld met wat bebossing er omheen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Friesland heeft de eerste dode.
Ik herhaal.
Niet ons probleemquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik herhaal.
Ik heb eigenlijk niet zoveel kritiek op de maatregelen. Had wat eerder gemogen wmb en allemaal direct, maar snap wel dat ze geen paniek willen creëren.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening eigenlijk over deze hele situatie? #dtv
Dat is wel balen ja, gelukkig is hier alles nog wel goed verkrijgbaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel kritiek op de maatregelen. Had wat eerder gemogen wmb en allemaal direct, maar snap wel dat ze geen paniek willen creëren.
Waar ik eigenlijk het meeste van baal is dat ik geen brood meer kan kopen. Godverdomme kut hamsters.
quote:
Brood lag hier vanmorgen nog wel in de schappen. Pleepapier was op. Gelukkig kijk ik nog tegen 40/45 rollen aanquote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel kritiek op de maatregelen. Had wat eerder gemogen wmb en allemaal direct, maar snap wel dat ze geen paniek willen creëren.
Waar ik eigenlijk het meeste van baal is dat ik geen brood meer kan kopen. Godverdomme kut hamsters.
Ga jij elke dag naar de winkel of zo?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brood lag hier vanmorgen nog wel in de schappen. Pleepapier was op. Gelukkig kijk ik nog tegen 40/45 rollen aan
Ja, irritante gasten zijn dat. Aan de ene kant roepen dat je alle aanwijzingen van de overheid goed moet volgen. Maar wel je helemaal kapot hamsteren terwijl keer op keer wordt aangegeven dat niet te doen. #HYPOCRIET2.0quote:Op maandag 16 maart 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit viel @Caland ook al op!quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga jij elke dag naar de winkel of zo?
Volg jij de doldwaze avonturen van @onlogisch niet op twitter?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is al de derde dag op een rij.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volg jij de doldwaze avonturen van @:Onlogisch niet op twitter?
@aTypisch OMG ONLOGISCH HEEFT HET OVER WC-PAPIER SCHANDEquote:Op maandag 16 maart 2020 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brood lag hier vanmorgen nog wel in de schappen. Pleepapier was op. Gelukkig kijk ik nog tegen 40/45 rollen aan
Nee, ik moest vandaag omdat er geen brood was vd weekquote:Op maandag 16 maart 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag wel een brood kunnen scoren?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik moest vandaag omdat er geen brood was vd weekkut hamsteraars.
Dat zegt hij toch net?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag wel een brood kunnen scoren?
Gelukkig wel. Dus ik zit nu voorlopig in quarantine.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag wel een brood kunnen scoren?
Rustig aan makker. Met de kleine?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dus ik zit nu voorlopig in quarantine.
hahahahahahahahquote:Op maandag 16 maart 2020 16:42 schreef XDo het volgende:
Wat is er mis met buitenspelen? Het is niet dat de lucht giftig is ofzo.
Voor hamsters heb ik wel een gifje.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik moest vandaag omdat er geen brood was vd weekkut hamsteraars.
Fijn om te horen dit maatquote:Op maandag 16 maart 2020 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij @:Onlogisch weet ik nu dat er ook vegan hamsteraars zijn.Dat zijn toch de momenten waarop je blij bent dat je iemand volgt.
Geen dark mode. @Calandquote:Op maandag 16 maart 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze volwassen man speelt met stoepkrijt.
En hij speelt buiten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij dit niet geweest? (Omdat het lijkt dat hij een letter vergeten is)quote:Op maandag 16 maart 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee respect schrijf je wel zoquote:Op maandag 16 maart 2020 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij dit niet geweest? (Omdat het lijkt dat hij een letter vergeten is)
?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij dit niet geweest? (Omdat het lijkt dat hij een letter vergeten is)
Oei. Iemand is nog woest omdat hij vanmiddag aangepakt werdquote:Op maandag 16 maart 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Log maar uit. Dat is voor iedereen beter.
JanCees ,quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, @:JanCees , kwam je nog wowen?
Niet de aandacht ergens anders opleggen nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Iemand is nog woest omdat hij vanmiddag aangepakt werd
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet de aandacht ergens anders opleggen nu.
Hoeveel notes heb jijquote:Op maandag 16 maart 2020 15:49 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal
@:caland
@:ifrane
@:timmmmm
@:wereldgozer
@:bolasie
geen tijd moet na werk sporten van renequote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, @:JanCees , kwam je nog wowen?
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin die verering nu al zat te worden.
Een leuk gifje? Van die doventolk?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor hamsters heb ik wel een gifje.
@:lenny_leonard
Je bent een smerig walgelijk varken.quote:
zat gisteren niet eens op twitter wat lul jequote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zag gister een tweet van KingRoland. Ik begreep direct weer waarom ik hem niet volg.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een leuk gifje? Van die doventolk?
Je snapt hopelijk wel dat als ik gister op Twitter keek, dit niet wil zeggen dat jij gister een tweet geplaatst moet hebben?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zat gisteren niet eens op twitter wat lul je
Die gaan ook dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd hoe het de voedselbanken vergaat door het egocentrische gehamster.
gisteren of heel vorige weekquote:Op maandag 16 maart 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat als ik gister op Twitter keek, dit niet wil zeggen dat jij gister een tweet geplaatst moet hebben?
Zag al wat berichten voorbij komen dat er een aantal dicht gingen ja.quote:
821.291quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoeveel notes in totaal? @:KingRoland
Groene curry.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik ben marketingstudent, gaat een beetje moeilijkquote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zulke cijfers kan de FOK server niet. JE MOET EERLIJK ZIJN.
Ik doe ook agv.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
HET LEGER MOET INGEZET WORDENquote:Op maandag 16 maart 2020 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #303 lekker weertje
Rijst, pasta en toiletpapierquote:Op maandag 16 maart 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu ze niet naar Zeeland gaan, zal het in ieder geval niet zo snel nog kleiner worden.quote:
Doe maar luxe.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verassing![]()
@:Zipportal
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Caland
Godver, het staat er echtquote:Op maandag 16 maart 2020 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verassing![]()
@:Zipportal
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Caland
In mijn profiel staat een linkje.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:57 schreef PicoMMP het volgende:
Ik log weer uit voor vandaag, tot morgen. Dit was echt gênant.
Mooi toch.quote:
Pico.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
Dat biertjes drinken in de tuin in de zon, terwijl je niet mag werken, gaat je niet in de koude kleren zitten.
Het was hier nog een beetje te koud in de tuin. Nog een paar weken en dan heb ik echt goed de zon in de tuin. Ik hoop dan ook nog een paar weken weinig maatregelen en als het dan echt lijkt mis te gaan een goede langdurige volledige lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
Dat biertjes drinken in de tuin in de zon, terwijl je niet mag werken, gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik verwacht rond woensdag al een lockdown eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was hier nog een beetje te koud in de tuin. Nog een paar weken en dan heb ik echt goed de zon in de tuin. Ik hoop dan ook nog een paar weken weinig maatregelen en als het dan echt lijkt mis te gaan een goede langdurige volledige lockdown.
@onlogischquote:Op maandag 16 maart 2020 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is 79 jaar. Één geval van 59, met onderliggende klachten.
Ik had een paar uurtjes zon. Eerst het gras gemaaid en toen met twee vrienden een biertje gedronken in de zon, uit de schaduw. Heerlijk. Toen de zon weg was was het gelijk coronakoud.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was hier nog een beetje te koud in de tuin. Nog een paar weken en dan heb ik echt goed de zon in de tuin. Ik hoop dan ook nog een paar weken weinig maatregelen en als het dan echt lijkt mis te gaan een goede langdurige volledige lockdown.
Ik kom daar liever niet. Zoveel debielen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #303 lekker weertje
Vrij van werk?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had een paar uurtjes zon. Eerst het gras gemaaid en toen met twee vrienden een biertje gedronken in de zon, uit de schaduw. Heerlijk. Toen de zon weg was was het gelijk coronakoud.
Heb jij nog wat notes gescoord?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kom daar liever niet. Zoveel debielen.
Toch laat ik me regelmatig verleiden. Ik begin al zwak te worden.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dit behoorlijk onderschat heb.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kom daar liever niet. Zoveel debielen.
Toch laat ik me regelmatig verleiden. Ik begin al zwak te worden.
Ja kapot lekker. Ik ben niet zo bang voor het virus zelf. Ga ik wel paar weken niet naar mijn ouders.quote:
Ach even 12 dagen achter elkaar doorpakken en lekker van de lockdown genieten.quote:
Tokkies moeten uitleggen dat er een maximum aantal op producten ligt. Ik hoop dat Tjacka sterk in zijn schoenen staat.quote:
Nee. Wilde net bijstand aanvragen en toen werd ik door mijn broertje gebeld lol.quote:
Ik vind er nu al weinig aan.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach even 12 dagen achter elkaar doorpakken en lekker van de lockdown genieten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zzp'er, helft van de klanten heeft me nu niet nodig.
Ja denk dat ik voorlopig niet veel uit ga geven maar dit moet niet te lang duren.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Spaargeld down the drain.
Maar m'n vakantie gaat ook niet door in mei, dus dat scheelt weer
Ook zzp'er/freelancer/flexwerker?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja denk dat ik voorlopig niet veel uit ga geven maar dit moet niet te lang duren.
Ik werk via een uitzendbureau dus weet niet precies hoe het allemaal zit eerlijk gezegd. Krijgen morgen uitleg.quote:
"Ze" zijn aan het "praten" over oplossingen voor zzp'ers. Ben heel erg benieuwd.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werk via een uitzendbureau dus weet niet precies hoe het allemaal zit eerlijk gezegd. Krijgen morgen uitleg.
Kwiebes is een wereldvreemde rasautist.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Ze" zijn aan het "praten" over oplossingen voor zzp'ers. Ben heel erg benieuwd.
Die mongool van een Wiebes gisteren: "zzp'ers hebben dit risico genomen".![]()
Alsof een zzp'er uitgaat van een totale lockdown in de economische wereld. Pure overmacht. Terwijl wij ook gewoon onze grenzen hadden kunnen sluiten na de eerste gevallen China.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er
Limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
Eens met WiebesGodquote:Op maandag 16 maart 2020 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Ze" zijn aan het "praten" over oplossingen voor zzp'ers. Ben heel erg benieuwd.
Die mongool van een Wiebes gisteren: "zzp'ers hebben dit risico genomen".![]()
Alsof een zzp'er uitgaat van een totale lockdown in de economische wereld. Pure overmacht. Terwijl wij ook gewoon onze grenzen hadden kunnen sluiten na de eerste gevallen China.
M'n schoenen zijn gejatquote:
Gelukkig heb je dan altijd je auto nog om nieuw bier te halen!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
Supermarkt en Gall en Gall zijn op loopafstandquote:Op maandag 16 maart 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan altijd je auto nog om nieuw bier te halen!
[ Bericht 100% gewijzigd door KingRoland op 16-03-2020 18:40:15 (i.v.m. china) ]quote:Op maandag 16 maart 2020 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door KingRoland op 16-03-2020 18:40:15 (i.v.m. china) ]
Is dit een tekst van BLØF?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er
Limousines en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:afcniels Het RIVM is alweer de gebeten hond.
@Caland Erg jammer dat Viggo nog ademt.twitter:Jinek_RTL twitterde op maandag 16-03-2020 om 18:34:27In tijden van crisis moet je een beetje creatief zijn. En gelukkig is @Viggowaas dat. Nu hij al zijn voorstellingen moet afzeggen vanwege het coronavirus heeft hij nog wat tijd over. En dus speelt hij zijn voorstelling bij mensen thuis & biedt hij zichzelf aan als oppas. #jinek https://t.co/PgvVVFwG2O reageer retweet
Krijg je alsnog corona via die apparatenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:50 schreef Caland het volgende:
Het was trouwens mokerdruk op de goffertweide
Bij dat calisthenicsgedeelte stonden denk ik een mannetje of 40-45
@:atypisch @:kapiteintje
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:58 schreef Belg het volgende:
Ik weet een goede titel voor volgende topic in dit reeks:
CoronaSex
hihaho
In België zijn die praktijken al afgelopenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:50 schreef Caland het volgende:
Het was trouwens mokerdruk op de goffertweide
Bij dat calisthenicsgedeelte stonden denk ik een mannetje of 40-45
@:atypisch @:kapiteintje
Was leuker geweest met Geert.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:02 schreef Caland het volgende:
Wat beweegt die Rutte veel zeg
Zit eens stil vent
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een idioot achterlijk stomme toespraak
ik weet niet wat je probeert maar het faalt nogalquote:Op maandag 16 maart 2020 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:ATYPISCH OMG ONLOGISCH HEEFT HET OVER WC-PAPIER SCHANDE
Wat vond jij van DE TOESPRAAK?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet niet wat je probeert maar het faalt nogal
primaquote:
Wat vind je van de 'herd immunity' tactiek?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
prima
misschien dat er nu een grotere groep niet zo 'stoer' alsnog die zooi sneller laat verspreiden dan nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |