nee hij was voor z'n werk in Eindhoven en vermoedt dat hij het daar opgelopen heeftquote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus van geheelonthouding krijg je corona
Dat is ook niet slim.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hij was voor z'n werk in Eindhoven en vermoedt dat hij het daar opgelopen heeft
quote:15:06
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
Wat een raar verhaal zeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een note van een post waar niets mis mee is die ook gewoon nog is blijven staan in deze SC. Ontzettend vreemd.
Lange_Lans had gisteren aardig wat topmateriaal.quote:
Ik stel voor dat je weer 4 verschillende jankmails stuurtquote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een note van een post waar niets mis mee is die ook gewoon nog is blijven staan in deze SC. Ontzettend vreemd.
Positieve note, vriend!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
jammer allemaal gemistquote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lange_Lans had gisteren aardig wat topmateriaal.
GEMODERDEDquote:Op maandag 16 maart 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mentions ontvangen, aangeklikt maar geen posts.
Huh?!?!?!!
Die heb ik even verwijderd.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mentions ontvangen, aangeklikt maar geen posts.
Huh?!?!?!!
Raar dit, na onze positieve mailwisseling van de laatste keer.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je weer 4 verschillende jankmails stuurt
Oh ja dat is waar ookquote:Op maandag 16 maart 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar dit, na onze positieve mailwisseling van de laatste keer.
Ik hoop dat het een beetje lekker weer wordt als we straks de grote lockdown hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Rens denkt dat iedereen in de oorlog 6 jaar binnen bleef.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik even verwijderd.
[modbreak]Het openbaren van notes is NIET toegestaan.[/modbreak]
Maar dat wist jij best!
Weinig te doen in die week vrij ben ik bang.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb precies na mijn 3 weken thuiswerk een week vrij gepland staan.
Dit is geweldig.
Dus voor jou heeft corona tot nu toe eigenlijk alleen maar voordelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb precies na mijn 3 weken thuiswerk een week vrij gepland staan.
Dit is geweldig.
Inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus voor jou heeft corona tot nu toe eigenlijk alleen maar voordelen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar het doet ook vreemde dingen hoor. Ik schreef laatst ergens "God help us all", terwijl ik atheïst ben.![]()
@onlogisch vindt dit soort mentions heel leuk.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:49 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal
@:caland
@:onlogisch
@:ifrane
@:timmmmm
@:wereldgozer
@:bolasie
Wie is vandaag de grote boze wolf?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
In COR worden ze iedere dag weer op iemand anders boos.
Mensen die naar een winkelcentrum gaan.quote:
He beelden van mijquote:Op maandag 16 maart 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/video/b(...)-een-griepje~p135125
@:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |