Dat waren dan ook vast niet de mensen die aan het hamsteren waren denk ik...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niemand lachen want allemaal dode (groot)ouders en hier en daar een random voorheen gezonde broer/zus/vriend(in).
Klinkt aannemelijk iddquote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat in Italië veel en veel meer mensen besmet zijn dan uit de cijfers blijkt.
Dat zal vast aardig verschil maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel benieuwd naar het percentage rokers onder de overledenen.
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]dus alle verse producten zijn nu besmet?
Ja ik ben mij geregistreerd toen het virus in China uitbrak. Problemen mee?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
[..]
Edit: Hahaha! En jij bent op 3 februari van dit jaar geregistreerd en hebt sindsdien op één post na uitsluitend in het Corona-subforum gepost! Met een gemiddelde van maar liefst 21 per dag. Echt meid, houd op hoor. "Niet in paniek."![]()
![]()
Veel plekken 0 nieuwe besmettingen. Ja retour.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In Italië op retour met het dagrecord aan doden?
Ik heb 2 liter aan sterilium geprepped, maar dat werkt ook niet volgens bronnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles dat vet afbreekt maakt het virus inert.
of dat in NL niet zo is.....quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat in Italië veel en veel meer mensen besmet zijn dan uit de cijfers blijkt.
Achja zoals je zegt. Laat ze lachen en laat ze 10 dagen wachten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sommige mensen weten niet dat NL ongeveer 10 dagen achter ligt op italie......
heel het land in lockdown maar nog steeds is het een grap voor sommigen.
Hebben ze zelfs toegegeven.quote:
Hopelijk wel genoeg om jezelf te isoleren van de "foute" kant.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef Tjacka het volgende:
Al boeit het mij ook geen reet dat ik ziek ga worden. Ik zit toch bij de goede kant wss.
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.Althans de verse producten die je grondig kookt/verhit nog wel maar de rest - zeker onverpakt- dus echt niet.
Bier wordt gelukkig nog niet gehamsterd. Owjee kroegen dicht dat wordt stormloopquote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat waren dan ook vast niet de mensen die aan het hamsteren waren denk ik...
Bananen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.Althans de verse producten die je grondig kookt/verhit nog wel maar de rest - zeker onverpakt- dus echt niet.
dus dat heeft 6 weken geduurd na een ECHTE lockdown......en dat is veel eerder gebeurd dan in europa.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Veel plekken 0 nieuwe besmettingen. Ja retour.
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Daar maak ik mij dan ook zorgen om.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hopelijk wel genoeg om jezelf te isoleren van de "foute" kant.
NOG niet......die gaan pas echt omhoog als de IC bedden vol liggenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Nederland laat iig geen sterftecijfers van 5+ procent zien.
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Echte lockdown? Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus dat heeft 6 weken geduurd na een ECHTE lockdown......en dat is veel eerder gebeurd dan in europa.
Stuur TR lieverdquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wie heeft er hier een blik trollen open getrokken?
Gaat ook moeilijk als je niet iedereen test.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Nederland laat iig geen sterftecijfers van 5+ procent zien.
Normalcy bias!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?
De nacht.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zie dit zeker niet als grap. Een situatie zoals dit heb ik nog niet meegemaakt. En dit is erg zorgelijk. Maar dat wc papier hamsteren vind ik zo bizar, dat kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.
Lees alle vorige delen even terug.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie piept er dat de topics zo snel vol gaan dan?
jij hebt echt geen idee........maargoedquote:
Ik ook niet. Geeft wel weer aan met wat voor soort randdebielen we rekening dienen te houden in onze samenleving. De Henk en Ingrids die vanmiddag in de Hornbach stonden en daarna een bakkie gingen doen in de plaatselijke brasserie hebben waarschijnlijk lint voor 10 jaar opgeslagen...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik zie dit zeker niet als grap. Een situatie zoals dit heb ik nog niet meegemaakt. En dit is erg zorgelijk. Maar dat wc papier hamsteren vind ik zo bizar, dat kan ik niet serieus nemen.
Ik heb een trollen-radar.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
Niet eens gezien.
Ik ben een dramatische mod.
Maar dat zal in Italië ook niet gebeurd zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als je niet iedereen test.
Trustonquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Welja, maar weer eens slapen.
Morgen weer de hele dag hier aanwezig.
Truste mede besmettingen!
Slaap lekker onbesmette.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Echt he, was 200 topics terug een stuk gezelligerquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Zijn hier natuurlijk ook veel mensen die 24/7 hier zitten en elkaar beetje gek maken...laten leiden door..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.
Maakt niet uit maat. Ik reageerde snachts omdat ik uren wilde maken voor de lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Predator40 het volgende:
ik reageer alleen in de nacht omdat we nu in Australia zitten, sorry
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Ho, ik vind het ook top dat jullie dit doen hoor! Maar zag 2 posts over wat offtopic geleuter en toen jouw reactie en die leek me wat overtrokken. Maar so be it. Goed bezigquote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees alle vorige delen even terug.
Geloof me nou gewoon ff op m'n woord. En haal af en toe je schouders op als je het een keer niet met me eens bent. Wij doen hier ook maar gewoon ons stinkende best.
Heb jij even geluk!, haha.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook
Morgen maar bezig met schoolopdrachten. Maar de presentaties ervan gaan niet doorDus geen idee wat we nou moeten. En die week van 6 april heb ik eigenlijk tentamenweek
Hoe is de situatie en sfeer in Australie nu?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Predator40 het volgende:
ik reageer alleen in de nacht omdat we nu in Australia zitten, sorry
Ik heb alles gevolgd. Maargoed.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee........maargoed
Ik ben zelf iemand die best houdt van een beetje voorbereid zijn op dingen maar van die enorme bergen pleepapier snap ik niks en volgens mij snappen de kopers het zelf idd ook niet wat ze er nou allemaal mee moeten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geeft wel weer aan met wat voor soort randdebielen we rekening dienen te houden in onze samenleving. De Henk en Ingrids die vanmiddag in Hornbach stonden en daarna een bakkie gingen dien in de plaatselijke brasserie hebben waarschijnlijk lint voor 10 jaar opgeslagen...
Ik zit hier 48/7quote:Op maandag 16 maart 2020 01:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn hier natuurlijk ook veel mensen die 24/7 hier zitten en elkaar beetje gek maken...laten leiden door..
Ja genieten, wekenlang thuis opgesloten zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef crystal_meth het volgende:
Wat een tijd om scholier te zijn, kan de langste vakantie van hun leven worden...
Ik ben nog wel van plan om te gaan tuinieren deze week.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja genieten, wekenlang thuis opgesloten zitten.
Ja, doeiquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens een ieder hier een goede nacht en morgen gezond weer op!
Wel een dingetje dit trouwens hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen, gamen, netflixen. Wat wil je nog meerquote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maandenlang gamen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ook. En een beetje bijslapenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog wel van plan om te gaan tuinieren deze week.
Geerd is een " we proberen het bloed onder je nagels uit te halen " troll.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geerd is een dramatische troll
Dat zie ik zelfs
Oké dan heb ik het wellicht gewoon onduidelijk geroepenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ho, ik vind het ook top dat jullie dit doen hoor! Maar zag 2 posts over wat offtopic geleuter en toen jouw reactie en die leek me wat overtrokken. Maar so be it. Goed bezig
Welterustenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens een ieder hier een goede nacht en morgen gezond weer op!
Dit is natuurlijk weer een aanmoedigingspost om te laten zien wat je allemaal met wc-papier kunt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelf iemand die best houdt van een beetje voorbereid zijn op dingen maar van die enorme bergen pleepapier snap ik niks en volgens mij snappen de kopers het zelf idd ook niet wat ze er nou allemaal mee moeten.
Ik ga mijn familie wel missenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen, gamen, netflixen. Wat wil je nog meer
Iedereen die niet ziek wordt gaat heerlijk uitgerust zijn na deze periode.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. En een beetje bijslapen
Nou, ik kan wel wat bedenken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja..ik heb gewoon 6 dagen gewerkt...5x sportschool...boodschappen doen huishouden. Ik had niet echt tijd nog om..alles bij te houden...morgen even vrij net thuis van werk natuurlijk ff pilsen. En alles paniek dit dat..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geerd is een dramatische troll
Dat zie ik zelfs
Trustequote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Geerd is een " we proberen het bloed onder je nagels uit te halen " troll.
#knowyourtrolls
Welterusten
Uitgerust de vakantieperiode in. Is ook wel eens anders geweestquote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Iedereen die niet ziek wordt gaat heerlijk uitgerust zijn na deze periode.
Ah je bent geen vrouw dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb niet te klagenjammer dat Miljuschka niet naast me ligr
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja..ik heb gewoon 6 dagen gewerkt...5x sportschool...boodschappen doen huishouden. Ik had niet echt tijd nog om..alles bij te houden...morgen even vrij net thuis van werk natuurlijk ff pilsen. En alles paniek dit dat..
langzaam komen er meer regels, en ze wachten dus net zoals NL totdat het uit de hand loopt.....niet essentiële bijeenkomsten van meer dan 500 mensen verboden, wel complete chaos in de supermarkten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Hoe is de situatie en sfeer in Australie nu?
Ik zie op de kaart van JHU een aantal bolletjes in het zuid-oosten, maar de rest van het land (met name het noorden) lijken de dans voorlopig te ontspringen.
Je vergeet neuken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er serieus ergens gestaan dat die zouden helpen tegen het virus. DIT IS DUS NIET ZO (nou ja mij leek het fake maar ik ben geen dokterquote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer een aanmoedigingspost om te laten zien wat je allemaal met wc-papier kunt.![]()
Ik snap het 'hamsteren' van bananen niet. Wat doen mensen daar tegenwoordig mee?
Ik kan ze sinds een halve week amper meer krijgen in de supermarkt.
Uuh nee eigenlijk niet..ik moet gewoon volgende week ook werken..vitaal beroep enzulksquote:
En die onzin die ik verkondigde is/was dat "inzicht krijgen tijd nodig heeft?" en ik ga nu dan ook persoonlijk worden dat jij het kennelijk allemaal al lang wist..... wat sws onzinnig is omdat jij dan niets gedaan om ons/mij voor de gevolgen te sparen..... of zat je ook maar wat machteloze onzin te verkondigen ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niemand aansprakelijk stellen of "zien branden", daar valt ook helemaal niets meer mee te winnen.Ik weerspreek slechts de onzin die jij verkondigde.
Donner-Kruger effect ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?
Bierbrouwer?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh nee eigenlijk niet..ik moet gewoon volgende week ook werken..vitaal beroep enzulks
Ik hoop echt dat dit een aanwijzing is dat het toch seasonal is en dat warmer weer gaat helpen de epidemie in te dammen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
langzaam komen er meer regels, en ze wachten dus net zoals NL totdat het uit de hand loopt.....niet essentiële bijeenkomsten van meer dan 500 mensen verboden, wel complete chaos in de supermarkten.
heel weinig community spread tot nu toe.mensen worden zich steeds meer bewust dat ze gewoon het land op slot moeten gooien, alle besmettingen worden ingevlogen vanaf andere gebieden
Ah, super, want ik vraag het me echt af.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er serieus ergens gestaan dat die zouden helpen tegen het virus. DIT IS DUS NIET ZO (nou ja mij leek het fake maar ik ben geen dokter) maar dat dus. Als je ergens nog een pakhuis vol stuiterballen hebt liggen kan je vast mensen wijsmaken dat eentje onder kussen helpt tegen corona.
Ik ga even zoeken naar dat gebeuren met bananen want kwam het ergens tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Kan iemand dit bevestigen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Harlekien het volgende:
Ik las ergens dat vitamine c helpt tegen corona?
Veel vitamine C toch? Of was dat toen nog niet bekend?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er serieus ergens gestaan dat die zouden helpen tegen het virus. DIT IS DUS NIET ZO (nou ja mij leek het fake maar ik ben geen dokter) maar dat dus. Als je ergens nog een pakhuis vol stuiterballen hebt liggen kan je vast mensen wijsmaken dat eentje onder kussen helpt tegen corona.
Ik ga even zoeken naar dat gebeuren met bananen want kwam het ergens tegen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, super, want ik vraag het me echt af.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teveel plas je gewoon uit..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel vitamine C toch? Of was dat toen nog niet bekend?
heel Las vegas gaat dicht ook....quote:Op maandag 16 maart 2020 01:59 schreef RipCity het volgende:
Gaat snel nu in Amerika zeg.. Opeens allemaal school sluitingen en restaurants en bars sluitingen vanavond.
Net nederland dus.. Alleen nog langer. 8 weken+
Iemand postte het al, maar dat is de normalcy bias. Even met linkje erbij, mooi praktijkvoorbeeld wat we hier nu meemakenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger, als je teveel bananen eet krijg je verstopping.quote:
En van te veel koffie drinken krijg je rood haar.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger, als je teveel bananen eet krijg je verstopping.
Geen andere rare dingen nu denken.
Ja nee vitamine C is volgens mij sowieso goed voor je weerstand?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel vitamine C toch? Of was dat toen nog niet bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |