Dat waren dan ook vast niet de mensen die aan het hamsteren waren denk ik...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niemand lachen want allemaal dode (groot)ouders en hier en daar een random voorheen gezonde broer/zus/vriend(in).
Klinkt aannemelijk iddquote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat in Italië veel en veel meer mensen besmet zijn dan uit de cijfers blijkt.
Dat zal vast aardig verschil maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel benieuwd naar het percentage rokers onder de overledenen.
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]dus alle verse producten zijn nu besmet?
Ja ik ben mij geregistreerd toen het virus in China uitbrak. Problemen mee?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
[..]
Edit: Hahaha! En jij bent op 3 februari van dit jaar geregistreerd en hebt sindsdien op één post na uitsluitend in het Corona-subforum gepost! Met een gemiddelde van maar liefst 21 per dag. Echt meid, houd op hoor. "Niet in paniek."![]()
![]()
Veel plekken 0 nieuwe besmettingen. Ja retour.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In Italië op retour met het dagrecord aan doden?
Ik heb 2 liter aan sterilium geprepped, maar dat werkt ook niet volgens bronnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles dat vet afbreekt maakt het virus inert.
of dat in NL niet zo is.....quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat in Italië veel en veel meer mensen besmet zijn dan uit de cijfers blijkt.
Achja zoals je zegt. Laat ze lachen en laat ze 10 dagen wachten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sommige mensen weten niet dat NL ongeveer 10 dagen achter ligt op italie......
heel het land in lockdown maar nog steeds is het een grap voor sommigen.
Hebben ze zelfs toegegeven.quote:
Hopelijk wel genoeg om jezelf te isoleren van de "foute" kant.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef Tjacka het volgende:
Al boeit het mij ook geen reet dat ik ziek ga worden. Ik zit toch bij de goede kant wss.
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.Althans de verse producten die je grondig kookt/verhit nog wel maar de rest - zeker onverpakt- dus echt niet.
Bier wordt gelukkig nog niet gehamsterd. Owjee kroegen dicht dat wordt stormloopquote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat waren dan ook vast niet de mensen die aan het hamsteren waren denk ik...
Bananen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.Althans de verse producten die je grondig kookt/verhit nog wel maar de rest - zeker onverpakt- dus echt niet.
dus dat heeft 6 weken geduurd na een ECHTE lockdown......en dat is veel eerder gebeurd dan in europa.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Veel plekken 0 nieuwe besmettingen. Ja retour.
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Daar maak ik mij dan ook zorgen om.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hopelijk wel genoeg om jezelf te isoleren van de "foute" kant.
NOG niet......die gaan pas echt omhoog als de IC bedden vol liggenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Nederland laat iig geen sterftecijfers van 5+ procent zien.
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Echte lockdown? Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus dat heeft 6 weken geduurd na een ECHTE lockdown......en dat is veel eerder gebeurd dan in europa.
Stuur TR lieverdquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wie heeft er hier een blik trollen open getrokken?
Gaat ook moeilijk als je niet iedereen test.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Nederland laat iig geen sterftecijfers van 5+ procent zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |