SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
:Jij gaat niet dood want je bent nog jongquote:Op maandag 16 maart 2020 01:15 schreef liesje1979 het volgende: Bang om dood te gaan heb ik voor mezelf niet, als het zover is, dan is het zo. Ik heb een fantastisch leven gehad dan met vooral prachtige reizen. Ik zou het alleen heel erg vinden voor mijn ouders, Ze hebben al hun enige zoon verloren en als ik dood zou gaan aan dit virus hun enige dochter. En ik ben bang om hen hieraan te verliezen. Verder ben ik gewoon bang omdat het allemaal zo onwerkelijk, nieuw, en beangstigend is. Ik zou met liefde een maand vooruit spoelen.
snap dat het idd beangstigend is wat dit virus kan doen met de oudere mens. Gelukkig is die kans dat het verkeerd afloopt echt heel erg klein, daar moet je je dan maar een beetje aan vastklampen. En hen goed informeren over hoe te handelen als ze daar zelf niet goed van op de hoogte zijn
![]()
Yup.quote:
"Maar de weg daarheen is lang. En daarom vullen wij de tijd met feestelijk gezang."
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
NBA denkt aan terugkeer midden juni maar dan zonder fans: https://www.instagram.com/p/B9xiuC4hr9c/?igshid=o0664440ztg7
Dan gaan wij al helemaal niet voetballen over een maand.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Aan ouderdom gaan er jaarlijkse al meer dood.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
0,01(0,7*17180000)=120260 en dat is vrij optimistisch zonder demografische kwetsbaarheden en maatschappelijke neveneffecten in acht te nemen, bij een besmettingsgraad van slechts 70% en een totale mortaliteit van 1%Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
We kunnen altijd hopen, maar tot nu toe verloopt het behoorlijk vergelijkbaar met Italiëquote:Op maandag 16 maart 2020 01:14 schreef roos94 het volgende:
Ok toegegeven die juichsmiley is niet gepast excuses. Maar het dodental is nog steeds erg laag in NL. Dus laten we ervan uitgaan dat dit niet extreem uit de spuigaten zal lopen. Zeker nu alles in lockdown gaat.![]()
![]()
https://www.tilastokeskus(...)varasto/mart0473.pdfquote:
Onder andere zelfmoord,
Hoogschalig alcohol gebruik wegens minder vertrouwen in toekomst.
Duidelijk is geloof ik wel dat mensen die werkeloos/dicht bij de armoedegrens zijn ongezonder leven dan mensen die wel een baan hebben?
Economische daling zorgt voor veel indirecte doden is de conclusie.
(Moet er wel bij zeggen dat dit deels on en offtopic is gezien niet volledig zeker is dat er een recessie komt)In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik wil weten hoe het over 40 jaar gaat met bepaalde problemen die we nu hebben in de wereld etc. Gaan we naar Mars, verzuipt westelijk Nederland, overleven we de vergrijzing, bestaat zwerfafval nog, neemt Amazon de wereld over, krijgen we geïmplanteerde chips ipv. smartphones etc etc etc.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik denk dat de wereld na deze virus er heel anders over zal denken, althans dat hoop ik maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Helaas denken landen vaak dat het weinig voorstelt en gaat economische groei dik voorop.![]()
Het werkelijke aantal zal alleen als gevolg van de vergrijzing al dan ook flink hoger liggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Aan ouderdom gaan er jaarlijkse al meer dood.![]()
We zijn wel laat ingestapt hè.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
We kunnen altijd hopen, maar tot nu toe verloopt het behoorlijk vergelijkbaar met Italië
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zat nog in het vorige topique.Ik hoop het echt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
over een paar maanden lachen we erom en dansen we op straat![]()
(Maar velen dansen dan niet meer mee - niet alleen in NL - en dat is alsnog behoorlijk kut en verdrietig voor die families.)IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
De valkuil is dat de meeste mensen nu denken dat Corona hun leven is en dat is helemaal niet waar. Je hebt je eigen leven en daar heb je macht over en invloed op en Corona is in feite bijzaak. Wel iets om verstandig rekening mee te houden, maar het bepaalt niet jouw leven; dat doe je zelf. Je kunt nog steeds gelukkig zijn binnen de behoorlijke ruimte die je nog steeds hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo, heb je ook gelijk in. En het merendeel van de tijd ben ik heel kalm hoor want idd, paniek helpt niet. Maar de knop van soms wel wat zorgen en 'als maar niet..' krijg ik niet binnen een paar seconden omgezet vaak. Een leuke serie kijken en heel even doen alsof het niet bestaat helpt dan wel.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Maar de bijstand is sinds dit jaar (toeval ik ben ook bnw mod) ook een stuk minder slecht trouwens. Ik kan zonder restaurants en cafe's en Ajax best met 1400 euro overleven als het moet. Ik begrijp dat gedramatiseer van de zzper niet zo.Groot fan van User Wotte![]()
Hoe zit het nu eigenlijk met de Ja het is maar een griepje.verkoudheidje...zijn daar al statistieken over ..vs coronaIk zwaai naar dieren.![]()
liever nietquote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Let wel op dat dit genormaliseerd is aan de inwonersaantallen. Dit grafiek zegt dus niet dat wij in absolute aantallen net zoveel besmettingen als Italië gaan krijgen, maar wel dat wij per 100.000 inwoners ongeveer net zoveel besmettingen kunnen verwachten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
We kunnen altijd hopen, maar tot nu toe verloopt het behoorlijk vergelijkbaar met Italië
[ afbeelding ]![]()
Nee, het is idd geen toeval, onwijze indirect verantwoordelijk voor tientallen dode en zieke kinderen. randdebielquote:Het is ook geen toeval dat de stichting Vaccinvrij het stigma heeft gekregen van het ‘verspreiden van nepnieuws’ – en wordt gecensureerd door google, facebook en de reguliere media..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nouja, de vegrijzing heeft te maken met de geboortegolf van na de oorlog. Daar hoor ik niet bij.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Iets zeg me dat als jij tegen die tijd nog leeft je deel zult zijn van een vergrijzing.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op de IC was van de week meer dan de helft onder de 50 en zelfs een groot deel zonder bekende onderliggende ziektes etc volgens mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Aan ouderdom gaan er jaarlijkse al meer dood.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
spellingsfouten zijn niet belangrijk op FOK 👍quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
ZZP'er leeft zonder subsidies.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar de bijstand is sinds dit jaar (toeval ik ben ook bnw mod) ook een stuk minder slecht trouwens. Ik kan zonder restaurants en cafe's en Ajax best met 1400 euro overleven als het moet. Ik begrijp dat gedramatiseer van de zzper niet zo.
Net als dat diegene die net boven de grens van subsidies verdient een stuk slechter leeft dan de gene die wel subsidies ontvangt, wat uiteraard oneerlijk is.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Valt in het niet dus bij het RIVM en de GGD's inzake alleen al SARS-CoV-2.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is idd geen toeval, onwijze indirect verantwoordelijk voor tientallen dode en zieke kinderen. randdebiel.
![]()
Wie ga je aansprakelijk stellen en wil je zien branden. ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inzicht verkrijgen kost helemaal geen tijd, er was een perfect model waarop een aanname aangaande carnaval gebaseerd kon worden namelijk Chinees nieuwjaar. Eenieder die dit niet van mijlenver zag aankomen heeft zijn ogen in zijn zak gehad/het niet willen zien.![]()
![]()
Als er al een verantwoordelijkheid is, ligt die primair bij "onszelf " als samenleving.
En ja ook ik hoorde tot de groep die het allemaal al "zag" waarbij je dan wordt overbluft door het enorme ontkenningsgeweld en dan je laat meeslepen.
Dat is nu eenmaal hoe "we" onze maatschappij organiseren, dat indalen van inzicht is zelfs nu nog gaande bij mensen die niet (willen of kunnen) begrijpen wat bedoeld wordt met het doel van maatregelen en die dan letterlijk voor zichzelf anders gaan uitleggen.
Desalniettemin, weet ik zeker dat we over een tijdje zullen kunnen terugkijken dat het zal worden ingedamd. Aan het alternatief wil en kan ik hier geen duiding geven."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Trustequote:Op maandag 16 maart 2020 01:22 schreef MakkieR het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, welterusten allemaal.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het komt goed Liebling SchatzIk ben er
Thanks maar zo bedoelde ik het niet, ik ven 40 en ik rook. Maar de vraag was waar je bang voor was. Ik heb los van Corona ook geen angst voor de dood. Als het mijn tijd is ga ik. Maar ik zou het zo erg vinden voor mijn ouders.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:19 schreef roos94 het volgende:
:
[..]
Jij gaat niet dood want je bent nog jongsnap dat het idd beangstigend is wat dit virus kan doen met de oudere mens. Gelukkig is die kans dat het verkeerd afloopt echt heel erg klein, daar moet je je dan maar een beetje aan vastklampen. En hen goed informeren over hoe te handelen als ze daar zelf niet goed van op de hoogte zijn
![]()
Niemand weet hoe lang dit allemaal gaat duren, maar je kunt er wel van uitgaan dat die 6 april niet de echte einddatum gaat zijn.quote:![]()
....en ik ben ook benieuwd hoe het met die jongen van 16 afloopt, maar volgens mij gaat het daar niet zo heel goed mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de IC was van de week meer dan de helft onder de 50 en zelfs een groot deel zonder bekende onderliggende ziektes etc volgens mij.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik ben wat dat betreft wel benieuwd naar het percentage rokers onder de overledenen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
Goede longen maken het verschil, de randstad is doomed.![]()
Het is FOK!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
spellingsfouten zijn niet belangrijk op FOK 👍|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dat is niet waarquote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
ZZP'er leeft zonder subsidies.
Net als dat diegene die net boven de grens van subsidies verdient een stuk slechter leeft dan de gene die wel subsidies ontvangt, wat uiteraard oneerlijk is.
iedereen heeft recht op bijstand
ook zzpers
ik twijel of ik moet stoppen als zzper of nietGroot fan van User Wotte![]()
Misschien moet je maar eens beginnen met stoppen met roken dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Thanks maar zo bedoelde ik het niet, ik ven 40 en ik rook. Maar de vraag was waar je bang voor was. Ik heb los van Corona ook geen angst voor de dood. Als het mijn tijd is ga ik. Maar ik zou het zo erg vinden voor mijn ouders.![]()
Ik wil helemaal niemand aansprakelijk stellen of "zien branden", daar valt ook helemaal niets meer mee te winnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wie ga je aansprakelijk stellen en wil je zien branden. ?
Als er al een verantwoordelijkheid is, ligt die primair bij "onszelf " als samenleving.
En ja ook ik hoorde tot de groep die het allemaal al "zag" waarbij je dan wordt overbluft door het enorme ontkenningsgeweld en dan je laat meeslepen.
Dat is nu eenmaal hoe "we" onze maatschappij organiseren, dat indalen van inzicht is zelfs nu nog gaande bij mensen die niet (willen of kunnen) begrijpen wat bedoeld wordt het doel van maatregelen en die dan letterlijk voor zichtzelf anders gaan uitleggen.
Desalniettemin, weet ik zeker dat we over een tijdje zullen kunnen terugkijken dat het zal worden ingedamd. Aan het alternatief wil en kan ik hier geen duiding geven.Ik weerspreek slechts de onzin die jij verkondigde.
![]()
![]()
ik snap niet dat wij ons allemaal moeten afzonderen en dat schiphol gewoon open blijft, is dweilen met de kraan open![]()
IC wilt uiteraard niet zeggen dat je sterft. 50+ers hebben een grotere kans te sterven op de IC dan 50-ers.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de IC was van de week meer dan de helft onder de 50 en zelfs een groot deel zonder bekende onderliggende ziektes etc volgens mij.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maken die statistieken echt nog uit als er een groot verschil is met wat het nu inmiddels toch wel aantoonbaar aanricht? Door een verkoudheid of griep komen in deze tijd de IC's niet overvol en schreeuwen artsen geen moord en brand om tekorten aan materialen, hoeven geen hele landen in lockdown, storten beurzen niet in etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:22 schreef Geerd het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met de Ja het is maar een griepje.verkoudheidje...zijn daar al statistieken over ..vs coronaIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik durfde het niet aan om zzper te worden, dus nog steeds in loondienst.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is niet waar
iedereen heeft recht op bijstand
ook zzpers
ik twijel of ik moet stoppen als zzper of nietCheck it out![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil weten hoe het over 40 jaar gaat met bepaalde problemen die we nu hebben in de wereld etc. Gaan we naar Mars, verzuipt westelijk Nederland, overleven we de vergrijzing, bestaat zwerfafval nog, neemt Amazon de wereld over, krijgen we geïmplanteerde chips ipv. smartphones etc etc etc.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
bijna de hele dag naar muziek geluisterd als afleidingquote:Op maandag 16 maart 2020 01:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Al is de toestand zorgelijk, ik raak niet in paniek. Ik houd de moed erin door middel van de volksmuziek."
Ben in deze tijden ook wel blij dat ik voor een grote multinational werk. Biedt toch wel enige zekerheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om zzper te worden, dus nog steeds in loondienst.![]()
Absoluut maar aan de andere kant zijn het stressvolle dagen. Maar je hebt gelijk, laten we er niet over in discussie gaanquote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens beginnen met stoppen met roken dan?![]()
Boeiend allemaal zeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
[..]
Edit: Hahaha! En jij bent op 3 februari van dit jaar geregistreerd en hebt sindsdien op één post na uitsluitend in het Corona-subforum gepost! Echt meid, houd op hoor. Niet in paniek.![]()
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Ja begrijp ik, maar 'aan ouderdom gaan er jaarlijks meer dood' vond ik niet echt vergelijkbaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
IC wilt uiteraard niet zeggen dat je sterft. 50+ers hebben een grotere kans te sterven op de IC dan 50-ers.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Een groot deel van Nederland is inmiddels kranen geworden. If anything is Schiphol openlaten de rest van de wereld onder laten lopen. Wij zelf zijn door inactie en nodeloze versnelling (carnaval, voorjaarsvakanties, niet testen, geen quarantaines, opereren op basis van onjuiste aannames) tot een gigantische besmettingshaard gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef THEFXR het volgende:
ik snap niet dat wij ons allemaal moeten afzonderen en dat schiphol gewoon open blijft, is dweilen met de kraan open![]()
Ik hoef er niet over in discussie, je weet zelf ook wel hoe het zit. Ik ben nu 1,5 jaar gestopt na vele pogingen en ben er erg blij mee. Als ik het kan kan iedereen hetquote:Op maandag 16 maart 2020 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut maar aan de andere kant zijn het stressvolle dagen. Maar je hebt gelijk, laten we er niet over in discussie gaan![]()
![]()
Ik moes wel toegeven dat ik een beetje bang was toen de Mexicaanse griep uit brakquote:Op maandag 16 maart 2020 01:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe geleerd heb is dat je problemen gemakkelijker te lijf kunt gaan met een instelling van: I can handle this. Wanhoop en angst maken machteloos en dat zorgt weer voor neerslachtigheid, doemdenken en in het uiterste geval zelfs suicidaliteit.
Ik denk dus dat ik dit virus ga verslaan en als dat niet lukt heb ik me toch onoverwinnelijk gevoeld.en had ook de symptomen behalve koorts
Ik snap jou ook. Maar dat nieuwsartikelen zeggen dat er meer 50-ers op de IC liggen dan 50+ers is wellicht een feit maar misleidend.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, maar 'aan ouderdom gaan er jaarlijks meer dood' vond ik niet echt vergelijkbaar.
Het is namelijk logisch, er wonen in Nederland echter meer mensen onder de 50 dan mensen boven de 50. En de - groep komt vaker in contact met andere mensen zodat ze eerder besmet raken.
Haalt alleen niks van het feit dat +ers een lagere weerstand hebben en dus alsnog in ratio vaker zullen sterven dan -ers.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zijn er nu al dan echt bijvoorbeeld 20/40/60% meer doden vanaf ja wanneer begon het ? Dan een normale griep periode vanaf die tijd...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maken die statistieken echt nog uit als er een groot verschil is met wat het nu inmiddels toch wel aantoonbaar aanricht? Door een verkoudheid of griep komen in deze tijd de IC's niet overvol en schreeuwen artsen geen moord en brand om tekorten aan materialen, hoeven geen hele landen in lockdown, storten beurzen niet in etc.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik snap de paniek wel. Het zijn erg onzekere tijden. Maar dat wc papier snap ik echt niet. De conserven, handzeep en diepvries snap ik wel.Check it out![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik snap jou ook. Maar dat nieuwsartikelen zeggen dat er meer 50-ers op de IC liggen dan 50+ers is wellicht een feit maar misleidend.
Het is namelijk logisch, er wonen in Nederland echter meer mensen onder de 50 dan mensen boven de 50. En de - groep komt vaker in contact met andere mensen zodat ze eerder besmet raken.
Haalt alleen niks van het feit dat +ers een lagere weerstand hebben en dus alsnog in ratio vaker zullen sterven dan -ers.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Beste medicijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bijna de hele dag naar muziek geluisterd als afleidingDeceit for a lifetime has taken it's toll.
Ik zie een markt opkomen met veel ziekenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om zzper te worden, dus nog steeds in loondienst.
Maar zonder geen uitschrijving geen bijstandGroot fan van User Wotte![]()
Dit staat over 50 jaar in de geschiedenisboekenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef hjansen82 het volgende:
Ik snap de paniek wel. Het zijn erg onzekere tijden. Maar dat wc papier snap ik echt niet. De conserven, handzeep en diepvries snap ik wel.![]()
![]()
Jongens kap ajb even met dat persoonlijke gehakketak joh. Zo oninteressant en offtopic over wie welk aantal posts heeft etc. Dank voor uw begrip.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik begrijp handzeep ook nietquote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef hjansen82 het volgende:
Ik snap de paniek wel. Het zijn erg onzekere tijden. Maar dat wc papier snap ik echt niet. De conserven, handzeep en diepvries snap ik wel.Groot fan van User Wotte![]()
We hebben in december nog een grapje uitgehaald en voor iemand 60 wc papier rollen gehaald. Vanwege een verjaardag. Gelukkig hebben we dat nu niet hoeven doen.
Check it out![]()
ja grappig hee.....sommigen lui denken nog steeds dat het een grote grap is allemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 01:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit staat over 50 jaar in de geschiedenisboekenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
die 2 posts in dit topic heb je het over?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:33 schreef Greys het volgende:
Jongens kap ajb even met dat persoonlijke gehakketak joh. Zo oninteressant en offtopic over wie welk aantal posts heeft etc. Dank voor uw begrip.![]()
![]()
Dat idee heb ik ook nogal...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Mensen hitsen mekaar op op social media. Het wordt zwaar overdreven.Ik zwaai naar dieren.![]()
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Mensen hitsen mekaar op op social media. Het wordt zwaar overdreven.![]()
Datgene dat daadwerkelijk effectief is tegen het virus, nee, snap ik ook nietquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
die periode zijn we al voorbij hoor......de landen gaan voor jan lul in lockdown ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Mensen hitsen mekaar op op social media. Het wordt zwaar overdreven.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik heb in die 25 jaar dat ik hier rondscharrel nog niet meegemaakt dat scholen en horeca wekenlang de deuren dichtgooienquote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Mensen hitsen mekaar op op social media. Het wordt zwaar overdreven.![]()
Conserven ook niet trouwens. Of zijn mensen al zo ver dat er helemaal geen paprika's en tomaten meer in de supermarkt komen?Groot fan van User Wotte![]()
Misschien zeep drinken als je besmet bent?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus gaat juist dood van zeep.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Jij neemt dat wc papier hamsteren wel serieus?!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja grappig hee.....sommigen lui denken nog steeds dat het een grote grap is allemaal![]()
![]()
Nee, van tijd. Bijna lentequote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus gaat juist dood van zeep.![]()
Geen idee. Dat zeg ik juist, door de grote impact die dit heeft op de hele samenleving in vergelijking met een normale griep boeien mij persoonlijk die procenten al niet meer. Dus sorry, niet om dwars te zijn dus maar ik weet het echt niet die procenten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn er nu al dan echt bijvoorbeeld 20/40/60% meer doden vanaf ja wanneer begon het ? Dan een normale griep periode vanaf die tijd...IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ze gaan ook dood van de hype.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Stel je niet aanquote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja grappig hee.....sommigen lui denken nog steeds dat het een grote grap is allemaalYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Daar is het al op retour.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.![]()
Nee snap ik ook niet ff 123 op te zoeken natuurlijk...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zeg ik juist, door de grote impact die dit heeft op de hele samenleving in vergelijking met een normale griep boeien mij persoonlijk die procenten al niet meer. Dus sorry, niet om dwars te zijn dus maar ik weet het echt niet die procenten.Ik zwaai naar dieren.![]()
Met de oudejaarsconference zal vast als onderwerp gebruikt worden:quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.
Hey wist je nog die hype in maart over corona wat een 1april grap bleekt te zijn?!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
De buitenkant van een blik is vrij eenvoudig te ontsmetten en de inhoud ervan erg lang houdbaar. Jouw onbegrip zegt eigenlijk alleen iets over jou.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef Tjacka het volgende:
Conserven ook niet trouwens. Of zijn mensen al zo ver dat er helemaal geen paprika's en tomaten meer in de supermarkt komen?![]()
🤗👍quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ik doe dat preventiefquote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien zeep drinken als je besmet bent?
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Er zijn een hoop alternatieven. Of ga je mij zeggen dat douchegel minder goed werkt dan normale zeep?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Datgene dat daadwerkelijk effectief is tegen het virus, nee, snap ik ook niet.
Groot fan van User Wotte![]()
Al die mensen beetje lachen met kiespijn...want allemaal tokkies van de wc rollenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Met de oudejaarsconference zal vast als onderwerp gebruikt worden:
Hey wist je nog die hype in maart over corona wat een 1april grap bleekt te zijn?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Alles dat vet afbreekt maakt het virus inert.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn een hoop alternatieven. Of ga je mij zeggen dat douchegel minder goed werkt dan normale zeep?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niemand lachen want allemaal dode (groot)ouders en hier en daar een random voorheen gezonde broer/zus/vriend(in).quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Al die mensen beetje lachen met kiespijn...want allemaal tokkies van de wc rollen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, keer 291 delen vol offtopic geleuter en dan tegelijk gepiep dat de topics elke keer zo snel gaan. Er staat onderaan de OP en in topicpointer een en ander, help gewoon een beetje joh. Dat is heus niet te veel gevraagd.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
die 2 posts in dit topic heb je het over?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zal maar niks meer zeggen over het wc papier. Want ik kan alleen flauwe grappen bedenken en dat is niet toegestaan in dit forum.Check it out![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/
Kloppen deze cijfers? Dan zouden 7.3% zijn overleden![]()
![]()
Als het zo gaat als in China zal dat ons bespaard blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niemand lachen want allemaal dode (groot)ouders en hier en daar een random voorheen gezonde broer/zus/vriend(in).![]()
Waarom zou je constant je eigen lichaamsverdediging willen afbreken..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn een hoop alternatieven. Of ga je mij zeggen dat douchegel minder goed werkt dan normale zeep?
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De buitenkant van een blik is vrij eenvoudig te ontsmetten en de inhoud ervan erg lang houdbaar. Jouw onbegrip zegt eigenlijk alleen iets over jou.dus alle verse producten zijn nu besmet?
En als de chinese cijfers juist zijn. Gaan zoals in China zal het hier sowieso niet, daar werden veel verdergaande maatregelen veel sneller ingevoerd. Ik zie het hier niet gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het zo gaat als in China zal dat ons bespaard blijven.![]()
Ja, die had ik net ook in een ander grafiekje gezien. Italie gaat echt heel slecht.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef mosrednA het volgende:
Kloppen deze cijfers? Dan zouden 7.3% zijn overledenHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Geen enkel cijfer over dit virus klopt qua mensen die het hebben. Mortality kan je dan ook beter onderzoeken dan uitrekenen door middel van aantal gevallen/doden.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef mosrednA het volgende:
Kloppen deze cijfers? Dan zouden 7.3% zijn overledenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het moge duidelijk zijn dat in Italië veel en veel meer mensen besmet zijn dan uit de cijfers blijkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef mosrednA het volgende:
Kloppen deze cijfers? Dan zouden 7.3% zijn overleden![]()
sommige mensen weten niet dat NL ongeveer 10 dagen achter ligt op italie......quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In Italië op retour met het dagrecord aan doden?
heel het land in lockdown maar nog steeds is het een grap voor sommigen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Wie piept er dat de topics zo snel vol gaan dan? Volgens mij zijn er weinig topics zo on-topic als deze.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, keer 291 delen vol offtopic geleuter en dan tegelijk gepiep dat de topics elke keer zo snel gaan. Er staat onderaan de OP en in topicpointer een en ander, help gewoon een beetje joh. Dat is heus niet te veel gevraagd.![]()
Dat waren dan ook vast niet de mensen die aan het hamsteren waren denk ik...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niemand lachen want allemaal dode (groot)ouders en hier en daar een random voorheen gezonde broer/zus/vriend(in).Ik zwaai naar dieren.![]()
Klinkt aannemelijk iddquote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat in Italië veel en veel meer mensen besmet zijn dan uit de cijfers blijkt.![]()
Dat zal vast aardig verschil maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel benieuwd naar het percentage rokers onder de overledenen.![]()
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]dus alle verse producten zijn nu besmet?
Althans de verse producten die je grondig kookt/verhit nog wel maar de rest - zeker onverpakt- dus echt niet.
![]()
![]()
Ja ik ben mij geregistreerd toen het virus in China uitbrak. Problemen mee?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
[..]
Edit: Hahaha! En jij bent op 3 februari van dit jaar geregistreerd en hebt sindsdien op één post na uitsluitend in het Corona-subforum gepost! Met een gemiddelde van maar liefst 21 per dag. Echt meid, houd op hoor. "Niet in paniek."![]()
![]()
Of ga je nu werkelijk stellen dat iedereen die hier 6 weken geleden poste in paniek was en is? En degenen die hier nu nog steeds posten allemaal in paniek zijn? Laat je nakijken aub.
Jij bent degene die er tussen valt en aan het janken is.
Je bent overigens behoorlijk geobsedeerd om mij na te trekken.
10 procent van de wereldbevolking loopt met mondkapjes en dan ga je commentaar leveren als ik dat doe in een situatie die best gevaarlijk is met meer dan 100 man in een supermarkt, werkelijk?
Een tip..stop niet langer je tijd in mij, stop je obsessie en ga verder met je leven.![]()
![]()
Veel plekken 0 nieuwe besmettingen. Ja retour.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In Italië op retour met het dagrecord aan doden?![]()
Ik heb 2 liter aan sterilium geprepped, maar dat werkt ook niet volgens bronnen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles dat vet afbreekt maakt het virus inert.
Al boeit het mij ook geen reet dat ik ziek ga worden. Ik zit toch bij de goede kant wss.Groot fan van User Wotte![]()
of dat in NL niet zo is.....quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat in Italië veel en veel meer mensen besmet zijn dan uit de cijfers blijkt.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Achja zoals je zegt. Laat ze lachen en laat ze 10 dagen wachten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sommige mensen weten niet dat NL ongeveer 10 dagen achter ligt op italie......
heel het land in lockdown maar nog steeds is het een grap voor sommigen.
Maak je er niet druk om.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hebben ze zelfs toegegeven.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hopelijk wel genoeg om jezelf te isoleren van de "foute" kant.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef Tjacka het volgende:
Al boeit het mij ook geen reet dat ik ziek ga worden. Ik zit toch bij de goede kant wss.![]()
![]()
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.Althans de verse producten die je grondig kookt/verhit nog wel maar de rest - zeker onverpakt- dus echt niet.
Bier wordt gelukkig nog niet gehamsterd. Owjee kroegen dicht dat wordt stormloopquote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat waren dan ook vast niet de mensen die aan het hamsteren waren denk ik...![]()
Bananen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Risico zal nu nog beperkt zijn, maar over 2 weken zou ik er niet meer van eten uit een supermarkt al zou ik er geld voor krijgen.Althans de verse producten die je grondig kookt/verhit nog wel maar de rest - zeker onverpakt- dus echt niet.
![]()
dus dat heeft 6 weken geduurd na een ECHTE lockdown......en dat is veel eerder gebeurd dan in europa.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Veel plekken 0 nieuwe besmettingen. Ja retour.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heel het land in lockdown maar nog steeds is het een grap voor sommigen.![]()
Daar maak ik mij dan ook zorgen om.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hopelijk wel genoeg om jezelf te isoleren van de "foute" kant.
NOG niet......die gaan pas echt omhoog als de IC bedden vol liggenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Nederland laat iig geen sterftecijfers van 5+ procent zien.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heel het land in lockdown maar nog steeds is het een grap voor sommigen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Echte lockdown? Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus dat heeft 6 weken geduurd na een ECHTE lockdown......en dat is veel eerder gebeurd dan in europa.![]()
Stuur TR lieverdquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wie heeft er hier een blik trollen open getrokken?
Of bedoel je mij?Groot fan van User Wotte![]()
Gaat ook moeilijk als je niet iedereen test.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Nederland laat iig geen sterftecijfers van 5+ procent zien.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Normalcy bias!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?![]()
De nacht.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wie heeft er hier een blik trollen open getrokken?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zie dit zeker niet als grap. Een situatie zoals dit heb ik nog niet meegemaakt. En dit is erg zorgelijk. Maar dat wc papier hamsteren vind ik zo bizar, dat kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.Check it out![]()
Lees alle vorige delen even terug.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie piept er dat de topics zo snel vol gaan dan?
Geloof me nou gewoon ff op m'n woord. En haal af en toe je schouders op als je het een keer niet met me eens bent. Wij doen hier ook maar gewoon ons stinkende best.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
jij hebt echt geen idee........maargoedquote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
ik reageer alleen in de nacht omdat we nu in Australia zitten, sorrywoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Welja, maar weer eens slapen.
Morgen weer de hele dag hier aanwezig.
Truste mede besmettingen!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik ook niet. Geeft wel weer aan met wat voor soort randdebielen we rekening dienen te houden in onze samenleving. De Henk en Ingrids die vanmiddag in de Hornbach stonden en daarna een bakkie gingen doen in de plaatselijke brasserie hebben waarschijnlijk lint voor 10 jaar opgeslagen...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik zie dit zeker niet als grap. Een situatie zoals dit heb ik nog niet meegemaakt. En dit is erg zorgelijk. Maar dat wc papier hamsteren vind ik zo bizar, dat kan ik niet serieus nemen.![]()
Ik heb een trollen-radar.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
Niet eens gezien.
Ik ben een dramatische mod.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Maar dat zal in Italië ook niet gebeurd zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als je niet iedereen test.
Maar naar mijn onbescheiden mening liggen de cijfers die we hier voorgeschoteld krijgen wel heel ver bezijden de waarheid. En ja, dan heb ik 'We testen niet iedereen' ingecalculeerd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Trustonquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Truste mede besmettingen!![]()
Slaap lekker onbesmette.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Truste mede besmettingen!
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Echt he, was 200 topics terug een stuk gezelligerquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wie heeft er hier een blik trollen open getrokken?![]()
Zijn hier natuurlijk ook veel mensen die 24/7 hier zitten en elkaar beetje gek maken...laten leiden door..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.Ik zwaai naar dieren.![]()
Maakt niet uit maat. Ik reageerde snachts omdat ik uren wilde maken voor de lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Predator40 het volgende:
ik reageer alleen in de nacht omdat we nu in Australia zitten, sorryGroot fan van User Wotte![]()
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Truste mede besmettingen!
Morgen maar bezig met schoolopdrachten. Maar de presentaties ervan gaan niet doorDus geen idee wat we nou moeten. En die week van 6 april heb ik eigenlijk tentamenweek
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ho, ik vind het ook top dat jullie dit doen hoor! Maar zag 2 posts over wat offtopic geleuter en toen jouw reactie en die leek me wat overtrokken. Maar so be it. Goed bezigquote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees alle vorige delen even terug.
Geloof me nou gewoon ff op m'n woord. En haal af en toe je schouders op als je het een keer niet met me eens bent. Wij doen hier ook maar gewoon ons stinkende best.![]()
![]()
Heb jij even geluk!, haha.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook
Morgen maar bezig met schoolopdrachten. Maar de presentaties ervan gaan niet doorDus geen idee wat we nou moeten. En die week van 6 april heb ik eigenlijk tentamenweek
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wat een tijd om scholier te zijn, kan de langste vakantie van hun leven worden...are we infinite or am I alone![]()
Hoe is de situatie en sfeer in Australie nu?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Predator40 het volgende:
ik reageer alleen in de nacht omdat we nu in Australia zitten, sorry
Ik zie op de kaart van JHU een aantal bolletjes in het zuid-oosten, maar de rest van het land (met name het noorden) lijken de dans voorlopig te ontspringen.![]()
Ik heb alles gevolgd. Maargoed.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee........maargoed
Stil op straat maar geen totale lockdown.
Ps. Groeten uit Parma.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: