Ja genieten, wekenlang thuis opgesloten zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef crystal_meth het volgende:
Wat een tijd om scholier te zijn, kan de langste vakantie van hun leven worden...
Ik ben nog wel van plan om te gaan tuinieren deze week.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja genieten, wekenlang thuis opgesloten zitten.
Ja, doeiquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens een ieder hier een goede nacht en morgen gezond weer op!
Wel een dingetje dit trouwens hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen, gamen, netflixen. Wat wil je nog meerquote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maandenlang gamen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ook. En een beetje bijslapenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog wel van plan om te gaan tuinieren deze week.
Geerd is een " we proberen het bloed onder je nagels uit te halen " troll.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geerd is een dramatische troll
Dat zie ik zelfs
Oké dan heb ik het wellicht gewoon onduidelijk geroepenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ho, ik vind het ook top dat jullie dit doen hoor! Maar zag 2 posts over wat offtopic geleuter en toen jouw reactie en die leek me wat overtrokken. Maar so be it. Goed bezig
Welterustenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens een ieder hier een goede nacht en morgen gezond weer op!
Dit is natuurlijk weer een aanmoedigingspost om te laten zien wat je allemaal met wc-papier kunt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelf iemand die best houdt van een beetje voorbereid zijn op dingen maar van die enorme bergen pleepapier snap ik niks en volgens mij snappen de kopers het zelf idd ook niet wat ze er nou allemaal mee moeten.
Ik ga mijn familie wel missenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen, gamen, netflixen. Wat wil je nog meer
Iedereen die niet ziek wordt gaat heerlijk uitgerust zijn na deze periode.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. En een beetje bijslapen
Nou, ik kan wel wat bedenken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja..ik heb gewoon 6 dagen gewerkt...5x sportschool...boodschappen doen huishouden. Ik had niet echt tijd nog om..alles bij te houden...morgen even vrij net thuis van werk natuurlijk ff pilsen. En alles paniek dit dat..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geerd is een dramatische troll
Dat zie ik zelfs
Trustequote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Geerd is een " we proberen het bloed onder je nagels uit te halen " troll.
#knowyourtrolls
Welterusten
Uitgerust de vakantieperiode in. Is ook wel eens anders geweestquote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Iedereen die niet ziek wordt gaat heerlijk uitgerust zijn na deze periode.
Ah je bent geen vrouw dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb niet te klagenjammer dat Miljuschka niet naast me ligr
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja..ik heb gewoon 6 dagen gewerkt...5x sportschool...boodschappen doen huishouden. Ik had niet echt tijd nog om..alles bij te houden...morgen even vrij net thuis van werk natuurlijk ff pilsen. En alles paniek dit dat..
langzaam komen er meer regels, en ze wachten dus net zoals NL totdat het uit de hand loopt.....niet essentiële bijeenkomsten van meer dan 500 mensen verboden, wel complete chaos in de supermarkten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Hoe is de situatie en sfeer in Australie nu?
Ik zie op de kaart van JHU een aantal bolletjes in het zuid-oosten, maar de rest van het land (met name het noorden) lijken de dans voorlopig te ontspringen.
Je vergeet neuken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er serieus ergens gestaan dat die zouden helpen tegen het virus. DIT IS DUS NIET ZO (nou ja mij leek het fake maar ik ben geen dokterquote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer een aanmoedigingspost om te laten zien wat je allemaal met wc-papier kunt.![]()
Ik snap het 'hamsteren' van bananen niet. Wat doen mensen daar tegenwoordig mee?
Ik kan ze sinds een halve week amper meer krijgen in de supermarkt.
Uuh nee eigenlijk niet..ik moet gewoon volgende week ook werken..vitaal beroep enzulksquote:
En die onzin die ik verkondigde is/was dat "inzicht krijgen tijd nodig heeft?" en ik ga nu dan ook persoonlijk worden dat jij het kennelijk allemaal al lang wist..... wat sws onzinnig is omdat jij dan niets gedaan om ons/mij voor de gevolgen te sparen..... of zat je ook maar wat machteloze onzin te verkondigen ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niemand aansprakelijk stellen of "zien branden", daar valt ook helemaal niets meer mee te winnen.Ik weerspreek slechts de onzin die jij verkondigde.
Donner-Kruger effect ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?
Bierbrouwer?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh nee eigenlijk niet..ik moet gewoon volgende week ook werken..vitaal beroep enzulks
Ik hoop echt dat dit een aanwijzing is dat het toch seasonal is en dat warmer weer gaat helpen de epidemie in te dammen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
langzaam komen er meer regels, en ze wachten dus net zoals NL totdat het uit de hand loopt.....niet essentiële bijeenkomsten van meer dan 500 mensen verboden, wel complete chaos in de supermarkten.
heel weinig community spread tot nu toe.mensen worden zich steeds meer bewust dat ze gewoon het land op slot moeten gooien, alle besmettingen worden ingevlogen vanaf andere gebieden
Ah, super, want ik vraag het me echt af.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er serieus ergens gestaan dat die zouden helpen tegen het virus. DIT IS DUS NIET ZO (nou ja mij leek het fake maar ik ben geen dokter) maar dat dus. Als je ergens nog een pakhuis vol stuiterballen hebt liggen kan je vast mensen wijsmaken dat eentje onder kussen helpt tegen corona.
Ik ga even zoeken naar dat gebeuren met bananen want kwam het ergens tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Kan iemand dit bevestigen?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Harlekien het volgende:
Ik las ergens dat vitamine c helpt tegen corona?
Veel vitamine C toch? Of was dat toen nog niet bekend?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er serieus ergens gestaan dat die zouden helpen tegen het virus. DIT IS DUS NIET ZO (nou ja mij leek het fake maar ik ben geen dokter) maar dat dus. Als je ergens nog een pakhuis vol stuiterballen hebt liggen kan je vast mensen wijsmaken dat eentje onder kussen helpt tegen corona.
Ik ga even zoeken naar dat gebeuren met bananen want kwam het ergens tegen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, super, want ik vraag het me echt af.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teveel plas je gewoon uit..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel vitamine C toch? Of was dat toen nog niet bekend?
heel Las vegas gaat dicht ook....quote:Op maandag 16 maart 2020 01:59 schreef RipCity het volgende:
Gaat snel nu in Amerika zeg.. Opeens allemaal school sluitingen en restaurants en bars sluitingen vanavond.
Net nederland dus.. Alleen nog langer. 8 weken+
Iemand postte het al, maar dat is de normalcy bias. Even met linkje erbij, mooi praktijkvoorbeeld wat we hier nu meemakenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?
Dat zeiden ze vroeger, als je teveel bananen eet krijg je verstopping.quote:
En van te veel koffie drinken krijg je rood haar.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger, als je teveel bananen eet krijg je verstopping.
Geen andere rare dingen nu denken.
Ja nee vitamine C is volgens mij sowieso goed voor je weerstand?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel vitamine C toch? Of was dat toen nog niet bekend?
Maar koffie ligt nog in de schappen.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:02 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
En van te veel koffie drinken krijg je rood haar.
Vit C helpt niet tegen Corona specifiek, maar bij ieder virus verbruikt je immuunsysteem heel veel vitamine C, daarom wordt dat vaak in hoge doses aangeraden bij een virusinfectie.quote:
Er was toch een Duitse arts (ik heb het ook maar vluchtig gelezen van iemand die er over schreef, dus heb geen bron) die beweerde dat vit. C en D zouden helpen omdat wanneer je die onder een microscoop legt je ook een kroontje zou zien?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:05 schreef dodoria het volgende:
[..]
Vit C helpt niet tegen Corona specifiek, maar bij ieder virus verbruikt je immuunsysteem heel veel vitamine C, daarom wordt dat vaak in hoge doses aangeraden bij een virusinfectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |