twitter:dopsleutel13 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:23:30Slecht nieuws voor mensen die graag hamsteren ! https://t.co/PxGIGLEgs5 reageer retweet
Ff uitzieken en dan immuun. Over een maand is dit voorbij. Zit je dan met je schuur vol schijtlintquote:Op maandag 16 maart 2020 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil ook! Dan heb ik dat gelijk achter de rug.
Bier volop in de schappen....maar die energy blikjes van 20 cent waren allemaal weg. Pleepapier en energy, er is echt iets mis met de mensheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:23 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben benieuwd wat de maandag brengt nu alle horeca dicht is. Weer een nieuwe golf van hamsteraars die patat en frikandellen inslaan?
WAT!?? WAAR!??quote:Op maandag 16 maart 2020 01:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bier volop in de schappen....maar die energy blikjes van 20 cent waren allemaal weg. Pleepapier en energy, er is echt iets mis met de mensheid.
Hamsteren gaat komende dagen gewoon door.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:23 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben benieuwd wat de maandag brengt nu alle horeca dicht is. Weer een nieuwe golf van hamsteraars die patat en frikandellen inslaan?
Kansloos. Overal hoor je op tv dat het NIET nodig is. Als er lege schappen in de winkels zijn, komt dat door de klanten. Door hun idiote koopgedrag is het voor vakkenvullers niet meer bij te benen. Niet omdat er niet genoeg meer is.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:55 schreef quirina het volgende:
Ik zag al een rij voor de albert heijn net.
Het gaat niet meer om hamsteren maar over hoarden. De lagere hersenfuncties nemen het over en alle rationaliteit verdwijnt. Mensen met een ziekelijke vreetstoornis houden ook niet op met eten als ze genoeg hebben. Miljardairs blijven ook bezig met geld hoarden ook al hebben ze meer dan ze ooit kunnen uitgeven.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:19 schreef Momo het volgende:
Op een gegeven moment heeft iedereen wel een voorraad van houdbare producten voor 2/3 weken toch of willen zich voorbereiden op 6 maanden niet naar buiten hoeven?
Hamsteren = hoardenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het gaat niet meer om hamsteren maar over hoarden. De lagere hersenfuncties nemen het over en alle rationaliteit verdwijnt. Mensen met een ziekelijke vreetstoornis houden ook niet op met eten als ze genoeg hebben. Miljardairs blijven ook bezig met geld hoarden ook al hebben ze meer dan ze ooit kunnen uitgeven.
Ik zie geen verschilquote:Op maandag 16 maart 2020 09:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoarden is de ziekelijke overtreffende trap van hamsteren.
Daar ben ik van overtuigd nu de maatregelen opgevoerd worden. Als al binnen 1,5 uur de horeca dicht moet nadat de regering gesproken heeft wat is dan de volgende stap? Iedereen heeft het Italiaanse beeld voor zich van lange rijen voor de supermarkt, of zoals dit filmpjequote:Op maandag 16 maart 2020 05:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hamsteren gaat komende dagen gewoon door.
twitter:caelisangelus twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 17:34:44Binnenkort in België, in uw supermarkt! 👇🏻
#coronavirus #Italia #Belgie https://t.co/AOlOecpw64 reageer retweet
Ik denk dit laatste inderdaad. Sommige mensen slaan helemaal door betreffende dit gebeuren, ik bedoel als je zelfs cola, chips en snoep gaat hamsterenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:19 schreef Momo het volgende:
Op een gegeven moment heeft iedereen wel een voorraad van houdbare producten voor 2/3 weken toch of willen zich voorbereiden op 6 maanden niet naar buiten hoeven?
Bij de Lidl zijn de 'graai je croissants'-vakjes nog wel vol, voor als je durft.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:58 schreef Newone82 het volgende:
Even boodschappen gaan doen. Al het brood, wc papier en eieren waren alweer op.
Hamsteren gaat gewoon verder. Walgelijk en om moedeloos van te worden.
Weet je (ongeveer) waar dat filmpje te vinden is? Dumpert?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:14 schreef Perrin het volgende:
Kassamedewerker liet me filmpje van gisteren zien van een ander filiaal vlakbij waar 7 huisvrouwen elkaar de kop insloegen in de winkel en waar bij opening 100 mensen de winkel instroomden.
Volgens mij ging ie alleen in medewerkers-appgroep rond, was van bewakingscamera. Denk ook niet handig om dat op social media te zetten.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Weet je (ongeveer) waar dat filmpje te vinden is? Dumpert?
Net had er een, ook bij Kruidvat, vier pakken in haar handen. Met het excuus dat het vanwege de actie was - dat is nu een mooie dekmantel.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef Newone82 het volgende:
Vanochtend ook opstootje meegemaakt bij Kruidvat. 2 vrouwen hadden slaande ruzie om laatste wc papier.
Met 4 pakken kun je behoorlijke tijd voorruit ook al heb je een gezin van 6. Hopelijk is dat niet een van die mensen die straks 30 pakken op zolder heeft staanquote:Op maandag 16 maart 2020 10:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net had er een, ook bij Kruidvat, vier pakken in haar handen. Met het excuus dat het vanwege de actie was - dat is nu een mooie dekmantel.
"Ik hamster niet, hoor", hoorde ik haar nog tegen de cassière zeggen.
Ze gaan al voor ¤2,50 per rol weg op Marktplaats.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Met 4 pakken kun je behoorlijke tijd voorruit ook al heb je een gezin van 6. Hopelijk is dat niet een van die mensen die straks 30 pakken op zolder heeft staan
Op een gegeven moment zijn alle kasten en vriezers toch wel vol?quote:Op maandag 16 maart 2020 05:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hamsteren gaat komende dagen gewoon door.
Nouja, wij halen eigenlijk ook altijd behoorlijk wat rollen tegelijk. Ligt aan de prijs. Toevallig de week voor dit gedoe nog gedaan. Anders was ik waarschijnlijk deze week die persoon geweest die jij noemtquote:Op maandag 16 maart 2020 10:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net had er een, ook bij Kruidvat, vier pakken in haar handen. Met het excuus dat het vanwege de actie was - dat is nu een mooie dekmantel.
"Ik hamster niet, hoor", hoorde ik haar nog tegen de cassière zeggen.
Dan kopen sommige er gewoon eentje bij schijnbaar...quote:Op maandag 16 maart 2020 10:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn alle kasten en vriezers toch wel vol?
Blijft bijzonder dat hamsteren van toiletpapier.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:01 schreef Nober het volgende:
Geen toiletpapier, wc papier en keukenpapier bij action de pallets lagen er wel.
Ook net even geweest, zelfde gebied. Niks gezien nee. Zelfs gewoon 4 blikjes tonijn mee kunnen nemen die in de aanbieding waren bij de Dekamarkt. Lag ook nog voldoende van.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:06 schreef nickhguitar het volgende:
Hier midden Gelderland; eigenlijk geen bijzonderheden. Als ik de filmpjes/foto's van de grote steden zie dan herken ik er gelukkig niks vanWC papier was vorige week wel 1x op, 3 uurtjes later teruggekomen en toen lag het schap weer vol.
Deze?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij ging ie alleen in medewerkers-appgroep rond, was van bewakingscamera. Denk ook niet handig om dat op social media te zetten.
Was naar verluid een Aldi in Delft..
Ging er iig echt K1-style aan toe
twitter:jeoerdei twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:17:43DOE IS NORMAAL JOH !! #supermarkt #hamsteren #aldi #corona https://t.co/oYYxMAmHft reageer retweet
Dit krijg je als het aantal hersencellen en inkomen niet in verhouding is.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:18 schreef Rijst het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7865221_fcaca11a
Wow
Dat lijkt mij de ALDI in Delft, ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?twitter:jeoerdei twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:17:43DOE IS NORMAAL JOH !! #supermarkt #hamsteren #aldi #corona https://t.co/oYYxMAmHft reageer retweet
Nope was in supermarkt, van boven gefilmd door bewakingscameraquote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?twitter:jeoerdei twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:17:43DOE IS NORMAAL JOH !! #supermarkt #hamsteren #aldi #corona https://t.co/oYYxMAmHft reageer retweet
Welnee joh, dat is zo'n gast met een nachtwinkel, dat is gewoon zijn magazijn....quote:Op maandag 16 maart 2020 10:18 schreef Rijst het volgende:
Wow
Hier geen pasta, toiletpapier, rookworst & knakworst (nog steeds met uitzondering van de kip, vindt niemand die lekker?), potjes babyvoeding van Olvarit, afbakbrood lagen er nog wat Turkse broden en mini broodjes, water in fles, en de patat was ook op (behalve de airfryer-variant).quote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Gisteren middag eventjes een lijstje in de Plus-app aangemaakt voor de wekelijkse boodschappen, word dan meestal in de avond uren besteld om te laten leveren op dinsdag. Vanaf 17.30 geen doorkomen meer aan, telkens errors. Vanmorgen nogmaals proberen, eerst beschikbare leverdatum: 2de week van aprildus vanmorgen maar zelf eventjes gegaan. Wc-papier op, veel deegwaren op, afbakbrood nog vrij weinig. Maar voor de rest viel het goed mee. Wel al flink druk, en iedereen aan het klagen dat anderen aan het hamsteren zijn
Thuis even in de oven paar minuutjes op 200 graden. Flinke Corona die dat overleeft.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij de Lidl zijn de 'graai je croissants'-vakjes nog wel vol, voor als je durft.
Heeft iedereen natuurlijk op z'n hoofd momenteel.quote:
Haha, goede tipquote:Op maandag 16 maart 2020 12:49 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Thuis even in de oven paar minuutjes op 200 graden. Flinke Corona die dat overleeft.
Wc papier een optie?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Was gewoon weer goed gevuld vandaag, alleen heel het kwarkschap was geplunderd. Lijkt wel alsof het al 4 dagen niet is bijgevuld, staan alleen nog maar een paar van die vage smaakjes, wat moet ik dan straks ontbijten. En de cassieres hadden nu ook allemaal handschoenen aan.
Hier ookquote:
Mjah die keuze heb je: Eigen hand en aso lijken, of die vieze tang die de rest gebruikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:20 schreef Lavenderr het volgende: Alleen zag ik een vrouw die de broodjes pakte met haar hand ipv met de tang die er bij ligt.
Nou, dat deed ze dus niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:54 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Mjah die keuze heb je: Eigen hand en aso lijken, of die vieze tang die de rest gebruikt.
Echter, LPT: Gebruik de plastic zak zelf, grijp het broodje/de broodjes ermee en draai hem binnenstebuiten.
Als je amper de deur uit kan, moet je het voor de tv maar leuk maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef maily het volgende:
In Bergen op Zoom bij de Appie was alle chips op
mag ik een bron waaruit blijkt dat het virus kan overleven op een voorwerp zoals zo'n tang?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als je amper de deur uit kan, moet je het voor de tv maar leuk maken.
Dat moet je aan myShizzle vragenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
mag ik een bron waaruit blijkt dat het virus kan overleven op een voorwerp zoals zo'n tang?
Dat is in ieder geval niet de Aldi in Delftquote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lul niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de ALDI in Delft, ja.
Ik weet dit omdat ik ooit voor een studentenfeest daar heel veel bier heb ingeslagen.
Worden al die over datum dingen in achterin de schappen van de supermarkt ook eindelijk eens verkochtquote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ookOf naja lag nog wel beetje van de duurdere merken maar ook weinig.
Vlees is hier nu ook voor het eerst (zo goed als) op en aardappeltjes uit de koeling ook. Afbakbrood en melk enz ook, was er gisteren allemaal wel weer dus is vanochtend allemaal opgekocht.
Dan spiegelen de vakkenvullers slechtquote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Worden al die over datum dingen in achterin de schappen van de supermarkt ook eindelijk eens verkocht
Dit dus, los van het feit dat het achterlijk en dom is ga er maar niet vanuit dat dit over is in 2 a 3 weken. Vele landen zijn op slot tm ergens eind april op zijn vroegst en dat gaat hier ook gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:19 schreef Momo het volgende:
Te ziek zulke mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:18 schreef Rijst het volgende:
Wow
Tja, tijdsdruk. Ik deed het altijd wel toen ik er werkte, maar dan waren we daardoor te laat klaar, iedereen weer boos.quote:
Bij ons ookquote:Op maandag 16 maart 2020 16:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
De super in mijn wijk is enorm druk, maar was vanmiddag bij de Jumbo in de stad en dat was heel goed te doen, rustig zelfs.Kon rijst, macaroni, bananen, tomaten, wasmiddel, vlees en brood meenemen
Toch nog een supermarkt met voldoende voorraad.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Te ziek zulke mensen.Rot op serieus.
Zo te zien hebben ze wat van een hoop supermarktketens bij elkaar gescharreld. Waar ze al die kussens voor nodig hebben, geen idee.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Toch nog een supermarkt met voldoende voorraad.
Sowieso, 20 potten zout. Lekker fokking ongezond.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Te ziek zulke mensen.Rot op serieus.
Wat een debiel .... wat moet je met zoveel vers fruit?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:18 schreef Rijst het volgende:
Wow
Ik moest het godverdomme doen met de laatste zak paprikachips omdat echt alles voor de rest op wasquote:Op maandag 16 maart 2020 16:33 schreef Karina het volgende:
Hier was alle chips op, als je thuis moet blijven heb je natuurlijk wel chips nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |