Mjah die keuze heb je: Eigen hand en aso lijken, of die vieze tang die de rest gebruikt.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:20 schreef Lavenderr het volgende: Alleen zag ik een vrouw die de broodjes pakte met haar hand ipv met de tang die er bij ligt.
Nou, dat deed ze dus niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:54 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Mjah die keuze heb je: Eigen hand en aso lijken, of die vieze tang die de rest gebruikt.
Echter, LPT: Gebruik de plastic zak zelf, grijp het broodje/de broodjes ermee en draai hem binnenstebuiten.
Als je amper de deur uit kan, moet je het voor de tv maar leuk maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:56 schreef maily het volgende:
In Bergen op Zoom bij de Appie was alle chips op
mag ik een bron waaruit blijkt dat het virus kan overleven op een voorwerp zoals zo'n tang?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als je amper de deur uit kan, moet je het voor de tv maar leuk maken.
Dat moet je aan myShizzle vragenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
mag ik een bron waaruit blijkt dat het virus kan overleven op een voorwerp zoals zo'n tang?
Dat is in ieder geval niet de Aldi in Delftquote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?twitter:jeoerdei twitterde op zondag 15-03-2020 om 18:17:43DOE IS NORMAAL JOH !! #supermarkt #hamsteren #aldi #corona https://t.co/oYYxMAmHft reageer retweet
Lul niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de ALDI in Delft, ja.
Ik weet dit omdat ik ooit voor een studentenfeest daar heel veel bier heb ingeslagen.
Worden al die over datum dingen in achterin de schappen van de supermarkt ook eindelijk eens verkochtquote:Op maandag 16 maart 2020 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ookOf naja lag nog wel beetje van de duurdere merken maar ook weinig.
Vlees is hier nu ook voor het eerst (zo goed als) op en aardappeltjes uit de koeling ook. Afbakbrood en melk enz ook, was er gisteren allemaal wel weer dus is vanochtend allemaal opgekocht.
Dan spiegelen de vakkenvullers slechtquote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Worden al die over datum dingen in achterin de schappen van de supermarkt ook eindelijk eens verkocht
Dit dus, los van het feit dat het achterlijk en dom is ga er maar niet vanuit dat dit over is in 2 a 3 weken. Vele landen zijn op slot tm ergens eind april op zijn vroegst en dat gaat hier ook gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:19 schreef Momo het volgende:
Op een gegeven moment heeft iedereen wel een voorraad van houdbare producten voor 2/3 weken toch of willen zich voorbereiden op 6 maanden niet naar buiten hoeven?
Te ziek zulke mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:18 schreef Rijst het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7865221_fcaca11a
Wow
Tja, tijdsdruk. Ik deed het altijd wel toen ik er werkte, maar dan waren we daardoor te laat klaar, iedereen weer boos.quote:
Bij ons ookquote:Op maandag 16 maart 2020 16:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
De super in mijn wijk is enorm druk, maar was vanmiddag bij de Jumbo in de stad en dat was heel goed te doen, rustig zelfs.Kon rijst, macaroni, bananen, tomaten, wasmiddel, vlees en brood meenemen
Toch nog een supermarkt met voldoende voorraad.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Te ziek zulke mensen.Rot op serieus.
Zo te zien hebben ze wat van een hoop supermarktketens bij elkaar gescharreld. Waar ze al die kussens voor nodig hebben, geen idee.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Toch nog een supermarkt met voldoende voorraad.
Sowieso, 20 potten zout. Lekker fokking ongezond.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Te ziek zulke mensen.Rot op serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |