SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Ik verwacht ook een ongekend bloedbadquote:Op zondag 15 maart 2020 17:40 schreef hollandia02 het volgende:
Beurzen gaan dit morgen niet leuk vinden.![]()
Gewoon dirty bulken op al je gehamsterde boodschappen en squatten met zakken vol blikken aan een bar.quote:![]()
De mensen die morgen moeten werken, daar hebben ze respect voor.
Hartverwarmend. Zal er aan denken als ik op de fiets zit morgen.![]()
Grenzen dicht, zoals Duitsland bv. ook doet sinds vandaag met Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:39 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie komende dagen voor nog meer maatregelen zoals Bruins zegt“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Anderhalve meter afstand in supermarkten.
Sta je in de rij,
HEE WAAROM DRINGT U VOOR??
Ja wacht daar staat niemand?
JAWEL, IK!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Waarschijnlijk gaan die snel weer dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een ongekend bloedbadOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik ben nu al te werk.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Toefjes het volgende:
De mensen die morgen moeten werken, daar hebben ze respect voor.
Hartverwarmend. Zal er aan denken als ik op de fiets zit morgen.
R.i.p. aan de nabestaanden![]()
Is een restaurant, toch. Misschien alleen open voor hotelgasten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar dan is de vraag: Is het buffet bij van der Valk dan wel open?![]()
honkbal knuppel mee nemen dan begrijpen ze de hint wel als ze te dichtbij willen komenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef hollandia02 het volgende:
Anderhalve meter afstand in supermarkten.
Sta je in de rij,
HEE WAAROM DRINGT U VOOR??
Ja wacht daar staat niemand?
JAWEL, IK!"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Het "uitbetalen van uitkeringen" valt onder vitaal beroep.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Hier nu mondkapjes op bij de lokale snackbar, stelt men zich aan of koet ik het wat meer serieus gaan nemen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Voetbalwedstrijden zijn soms 1 goal voor een topic.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Feeeeble het volgende:
Is er ooit eerder een topicreeks geweest die zo snel bleef gaan als deze? Echt niet bij te houdenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wel fijn dat ze nu 'al' gaan onderzoeken of jongeren en kinderen het kunnen verspreiden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zou dat eigenlijk kunnen, de beurzen 3 weken dichtquote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan die snel weer dicht.
wie weet wat we ontdekken als maatschappij![]()
Songfestival.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Feeeeble het volgende:
Is er ooit eerder een topicreeks geweest die zo snel bleef gaan als deze? Echt niet bij te houden![]()
![]()
Openbaar vervoer stilgelegdquote:Op zondag 15 maart 2020 17:39 schreef Maver24 het volgende:
Wat denken jullie komende dagen voor nog meer maatregelen zoals Bruins zegt
Kappers en schoonheidssalons dicht
Lockdown van bepaalde gebieden (geen verkeer in en uit)
Noodhospitalen bouwen
In ergste geval:
Voedseldistributie en oproep dienstplichtigen.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ja RIP aan onze nabestaanden die ivm besmettingsgevaar niet eens naar onze uitvaart mogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik ben nu al te werk.
R.i.p. aan de nabestaanden![]()
Typisch dat ze nu per zondag alles dicht gaan gooien.
Zaterdag heeft iedereen elkaar lekker kunnen aansteken tijdens het lamzuipen.
Lekker kordaat opgetreden weer.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Het wordt steeds meer een sketch uit Monty Python.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze nu 'al' gaan onderzoeken of jongeren en kinderen het kunnen verspreiden.![]()
Benzineprijs na de persconferentie: 1,48
Waarde van de tulpen: 0 euroRoses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
nog nergens, komt straksquote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef xminator het volgende:
Waar kan ik het lijstje met vitale beroepsgroepen vinden?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Klachten over 503 fouten en traagheid graag hier: BUG / [FO | BUG] Forum gaat steeds down?
Hoe meer aandacht ervoor in dat topic, hoe sneller 'men' er naar gaat kijken (hoop ik).![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Die verdrietige alcoholisten in de kroeg
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Wat zijn nu de straffen als je open blijft?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Er zijn nog genoeg dingen waar veel mensen samenkomen die nog niet verboden zijn.
Hopelijk morgenavond een straatverbod.![]()
Ongelofelijk dit soort mensen
Zelfde soort als 75 jaar geleden die lachend de Duitsers verwelkomden.![]()
Waarom zouden jongeren en kinderen het in hemelsnaam niet kunnen verspreiden? Wat is dat dan weer voor een waanzinnige veronderstelling? Zelfs komend van het RIVM - waarvan we in deze reeks al heel wat gewend zijn - belachelijk dom.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze nu 'al' gaan onderzoeken of jongeren en kinderen het kunnen verspreiden.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef KINGIEE het volgende:
Zelfde soort als 75 jaar geleden die lachend de Duitsers verwelkomden.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Gewoon iedereen thuis blijven die niet op dat lijstje staan als lockdown?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Wat een kutbesluit, we hebben een aantal kwetsbare groepen en wie raken we nu vooral door dit besluit, de niet kwetsbare groepen.![]()
Nog even een vriendelijk verzoek namens alle mods en vele mede-users: beperk de onzinposts, de posts met alleen smilies, etc. Zorg dat de reeks kan blijven lopen ajb. Anders hebben we straks een onleesbaar slagveld. Laten we samen de 503-tjes ook een beetje indammen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ook echt eerste levensbehoeftequote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Hahaha mijn vriend wilde nog even naar de coffeeshop, meer dan 100 man voor de deur in de rij :’)![]()
![]()
Over een tijdje wordt dat gezegd over de mensen die riepen "het is maar een griepje"quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef KINGIEE het volgende:
Zelfde soort als 75 jaar geleden die lachend de Duitsers verwelkomden.![]()
![]()
Snackbar aan de overkant heeft het licht al uit en A4-tjes op het raam.
Mijn dochter gebeld over de coffee-shops, die was niet erg blij.![]()
Heerlijk 3 weken netflixen en gamen 👌🏻 Neem anders Videoland op proef. Stelletje aanstellers die er perse op uit willen trekken.Narf!![]()
RIP aan jullie nabestaanden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef cemeteryslut het volgende:
Als je Corona wilt moet je even naar de shop nu!![]()
Wat ik nooit goed begrepen heb waarom moet er een expliciet verbod zijn voordat mensen dingen laten omdat het even niet past ?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef Confetti het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen waar veel mensen samenkomen die nog niet verboden zijn.
Hopelijk morgenavond een straatverbod."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Het is zeg maar de bedoeling dat je die microfoon in de buurt van iemands mond weet te houden.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Maar hoe dit voor werkende ouders in niet vitale functies wordt opgelost, daar hebben ze dan weer geen antwoord op. Mag je zelf uitsoebatten met je werkgever.![]()
Afkicken, voor sommigen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Hahaha mijn vriend wilde nog even naar de coffeeshop, meer dan 100 man voor de deur in de rij :’)![]()
We liggen nog steeds op de lijn van 2 weken met de maatregelen in Italië. Alle scholen gingen 4 maart dicht.
Volledige lockdown volgde 9 maart.![]()
IntrovertGodenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:49 schreef Sickert het volgende:
Heerlijk 3 weken netflixen en gamen 👌🏻 Neem anders Videoland op proef. Stelletje aanstellers die er perse op uit willen trekken.Oh.![]()
Waarom alcohol? Is zo'n beetje het enige wat hier in de Super nog te krijgen is.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
Zal illegale handel in alcohol en wiet stijgen?
Heb weer wat flessen overheerlijke MezzaCorona ingeslagen net.![]()
Naargeestige simpele egoist gespot.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een kutbesluit, we hebben een aantal kwetsbare groepen en wie raken we nu vooral door dit besluit, de niet kwetsbare groepen.![]()
Medewerkers in de voedselketen toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef Chia het volgende:
Logistiek voor voedsel en voedseldistributie werd niet genoemd als vitaal?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Moeten alle hotelgasten nu om 18.00 uitgecheckt worden, of ze willen of niet?
Of mogen ze nog overnachten en worden ze morgenochtend zonder ontbijt op straat geschopt?
Zomaar wat vragen in onze MT app....![]()
Fokkers hebben hier waarschijnlijk weinig moeite mee idd.quote:Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Hahah zware alcoholist live interviewen. Wat een gek johquote:Op zondag 15 maart 2020 17:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
NOS please kap dit af. Doe eens normaal zeg.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, racen naar de coffeeshop. Was de 15e.. Toen ik klaar was stonden er een man of 50.
Bron. Mijn avontuur van de afgelopen 15 minuten.![]()
Prachtig tochquote:Op zondag 15 maart 2020 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gebaar voor hamsterentwitter:TheReaIYorin twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:36:02Ik zoekende naar kleingeld voor de bezorger die m'n pizza komt brengen. https://t.co/tez1dHItXJ reageer retweet
NGT is soms heel mooi om te zien als taalIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Met zo’n 6000 geschatte gevallen en 20 doden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef iBenny het volgende:
We liggen nog steeds op de lijn van 2 weken met de maatregelen in Italië. Alle scholen gingen 4 maart dicht.
Volledige lockdown volgde 9 maart.
Dat zijn er dus minderNarf!![]()
Lange rijen op die foto'stwitter:aafkeromeijn twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:46:552020, de grote Coffeeshooprun. https://t.co/5C4U92zw94 reageer retweet
![]()
Ja klopt, bedacht ik mij later ook, kwam wss door die flapdrol net op tv.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Waarom alcohol? Is zo'n beetje het enige wat hier in de Super nog te krijgen is.
Heb weer wat flessen overheerlijke MezzaCorona ingeslagen net.
Maar wiet zal wel meer op straat worden gehandeldYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Tot het internet zo uitvalt.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef Kaji het volgende:
[..]
Fokkers hebben hier waarschijnlijk weinig moeite mee idd.Oh.![]()
..dan zal je de afgelopen weken inderdaad wel gewoon manisch geweest zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef _I het volgende:
Zo, racen naar de coffeeshop. Was de 15e.. Toen ik klaar was stonden er een man of 50.
Bron. Mijn avontuur van de afgelopen 15 minuten.![]()
nog even snel een pizza besteld"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hier aan de overkant ook rij voor de coffeeshop![]()
Gelukkig is wiet niet verslavend
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Een onderzoek in de trant van 'is water nat?' Complete onzin natuurlijk, als je ziet hoe snel kinderziektes zich verspreiden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze nu 'al' gaan onderzoeken of jongeren en kinderen het kunnen verspreiden.
Het 'onderzoek' moet het gezichtsverlies over de beslissing van afgelopen donderdag beperken.![]()
Kalm blijven en proberen te begrijpen dat het niet zo belachelijk en dom is.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom zouden jongeren en kinderen het in hemelsnaam niet kunnen verspreiden? Wat is dat dan weer voor een waanzinnige veronderstelling? Zelfs komend van het RIVM - waarvan we in deze reeks al heel wat gewend zijn - belachelijk dom.
Ja kinderen/alles /iedereen kan in beperkte mate het doorgeven. Echter het virus overleeft in de buitenlucht/buitenkant niet langer dan maximaal een paar uur. Een virus heeft een gastheer nodig.
Pas wanneer je besmet/geïnfecteerd bent... en dus ziekteverschijnselen hebt, kun je anderen besmettten. Wanneer je dus NIET ziek bent, ben je in principe niet besmettelijk.
Die paar uitzonderingen, en die zullen er zwart/wit zijn, zijn op het hele grote aantal qua pandemie, te verwaarlozen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
het gebaar voor Hamsteren
https://video.twimg.com/tweet_video/ETKhD4tWAAAtkA5.mp4Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Dat mannetje van de NOS in de kroeg is echt mijn held. De incompetentie druipt er vanaf.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lekker afkicken voor zequote:Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Hier aan de overkant ook rij voor de coffeeshop![]()
Gelukkig is wiet niet verslavend![]()
![]()
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het hamsteren alleen maar erger gaat worden.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Die moeten zoveel mogelijk vanuit huis werken, en dan moet je maar op de koop toenemen dat je af en toe gestoord wordt. De overheid lost niet alles voor je op.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar hoe dit voor werkende ouders in niet vitale functies wordt opgelost, daar hebben ze dan weer geen antwoord op. Mag je zelf uitsoebatten met je werkgever.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Je kunt (en mag) gewoon wiet en alcohol kopen, je kunt het alleen niet ter plaatse en in groepen bijeen gebruiken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
Zal illegale handel in alcohol en wiet stijgen?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hier hangen er anders ook flink wat rond.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:52 schreef KINGIEE het volgende:
Wanneer komt er een straatverbod ? Genoeg domme mensen die nog steeds op straat gaan rondhangen.![]()
U bent van de afdeling internet geneeskunde?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..dan zal je de afgelopen weken inderdaad wel gewoon manisch geweest zijn.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Trouwens, wel heel goed van de overheid om gewoon te zeggen vanaf 18:00 en niet dat slappe gedoe van "vandaag mag het nog hoor". Anders ging iedereen nu nog even de kroeg in volgens mij![]()
![]()
Kan jequote:doen, maar kijk hoeveel domme mensen nog even snel als een kluitje op elkaar gaan staan om vanalles te kunnen doen.
![]()
Gelukkig zijn de supermarkten nog een paar uur open.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef Cara het volgende:
Lekker kordaat opgetreden weer.Ja en die mensen blijven pas thuis na waarschuwingen van de overheid ...quote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef Cara het volgende:
Lekker kordaat opgetreden weer.![]()
quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hotels blijven vooralsnog gewoon open, het gaat alleen om eet- en drinkgelegenheden. Dat is door de media foutief vertaald naar "horeca".quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of mogen ze nog overnachten en worden ze morgenochtend zonder ontbijt op straat geschopt?
Zomaar wat vragen in onze MT app....![]()
Echt kloten als je bijvoorbeeld vakken vult of voor de grote retailers, das letterlijk werken totdat je ziek wordt, je kan mensen niet stoppen om hun boodschappen te halen."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik ken er een paar die NIET blij gaan zijn dat de coffeeshops ook 3 weken dichtmoeten![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Hier net hele groep juichende kinderen op straat, die denken lekker vakantie.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:52 schreef KINGIEE het volgende:
Wanneer komt er een straatverbod ? Genoeg domme mensen die nog steeds op straat gaan rondhangen.
Gaat ze nog tegenvallen als er niks te doen is.![]()
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
deze pagina is al sinds vanmorgen niet meer geupdate![]()
Ja fok is moeilijk traag met al dat volk hier.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
twitter:maikberendsen twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:31:14Beste bezoekers van het @amsterdamumc, het is niet per se de bedoeling om onze handalcohol dispensers te #hamsteren. Dit is bedoeld voor veiligheid van onze patiënten, personeel en andere bezoekers. #COVID19 https://t.co/Qa8lK1PHLj reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Recaquote:Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hotels blijven vooralsnog gewoon open, het gaat alleen om eet- en drinkgelegenheden. Dat is door de media foutief vertaald naar "horeca".![]()
Zou Rutte morgen ook al besluiten om bedrijven 2 maanden uitstel te geven voor hun omzetbelasting en loonbelasting? Of moeten er eerst bedrijven gaan omvallen?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Jij?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik ken er een paar die NIET blij gaan zijn dat de coffeeshops ook 3 weken dichtmoeten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wauw, wat voor een klootzak ben je danquote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef Aether het volgende:
twitter:maikberendsen twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:31:14Beste bezoekers van het @:amsterdamumc, het is niet per se de bedoeling om onze handalcohol dispensers te #hamsteren. Dit is bedoeld voor veiligheid van onze patiënten, personeel en andere bezoekers. #COVID19 https://t.co/Qa8lK1PHLj reageer retweet
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Gebruik je gezonde verstand. Verblijf gewoon laten afmaken, alleen geen opeengepakte samenkomsten meer in de onbijtzaal etc.etc. Ik zou minder stoelen plaatsen zodat je gasten een meter of twee uiteen kunnen blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zomaar wat vragen in onze MT app...."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Te sneu voor woordenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef Aether het volgende:
twitter:maikberendsen twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:31:14Beste bezoekers van het @:amsterdamumc, het is niet per se de bedoeling om onze handalcohol dispensers te #hamsteren. Dit is bedoeld voor veiligheid van onze patiënten, personeel en andere bezoekers. #COVID19 https://t.co/Qa8lK1PHLj reageer retweet
![]()
geen voorraad hebben.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik ken er een paar die NIET blij gaan zijn dat de coffeeshops ook 3 weken dichtmoeten![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Niet iedereen die wiet gebruikt draait er joints van en gebruikt in dezelfde matequote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe lang doet een wietroker met 5 gram? 15 joints of zo?
En dan, 5 dagen?![]()
![]()
Kennis van me vertelde net dat ze alcohol in kleine flesjes in de broekzak moeten houden omdat het anders constant gestolen wordt. Mensen zijn echt helemaal de weg kwijt als het even tegenzit.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef Aether het volgende:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onzin, Super Spreader Steve walsh uit het Verenigd Koninkrijk heeft zonder ziekteverschijnselen in meerdere landen mensen besmet en had daar pas erg in toen er onderzoek werd gedaan naar de bron van besmetting bij degenen die hij besmet had.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef Vallon het volgende:
Wanneer je dus NIET ziek bent, ben je in principe niet besmettelijk.
Met zo spaarzaam testen valt er ook helemaal niets te zeggen over hoe groot of hoe klein de rol is van asymptomatische besmetting, chains of transmission zijn al niet meer te herleiden zelfs al zou men dat nog proberen.
Hoe je erbij komt dat kinderen/jongeren niet ziek zouden worden is mij al helemaal een raadsel, milde ziekteverschijnselen zijn tenslotte ook al ziekteverschijnselen met zo stel je zelf: besmettelijkheid.![]()
![]()
![]()
![]()
WTFquote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef Aether het volgende:
![]()
Eindexamen leerlingen moeten toch wel dezelfde verantwoordelijkheid en zelfstandigheid kunnen opbrengen in deze tijden om zich thuis verder voor te bereiden op de examens.
Meeste klassikaal onderwijs is reeds geweest en ze kunnen prima met hun lesboeken en oefenexamens en allerlei andere middelen digitaal beschikbaar zich voorbereiden.
Dan doe je de school- en eindexamens in mei of juni en desnoods pas je de normering aan dan.
Maar wss wordt er weer heel overdreven gedaan over deze kinderen alsof alles ze aangereikt moet worden, terwijl ze jaar er na aan het werk zijn of studeren en van die jonge werkenden en studenten maken we nu ook geen heisa.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: