Prachtig tochquote:Op zondag 15 maart 2020 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gebaar voor hamsterentwitter:TheReaIYorin twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:36:02Ik zoekende naar kleingeld voor de bezorger die m'n pizza komt brengen. https://t.co/tez1dHItXJ reageer retweet
Met zo’n 6000 geschatte gevallen en 20 doden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef iBenny het volgende:
We liggen nog steeds op de lijn van 2 weken met de maatregelen in Italië. Alle scholen gingen 4 maart dicht.
Volledige lockdown volgde 9 maart.
Lange rijen op die foto'stwitter:aafkeromeijn twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:46:552020, de grote Coffeeshooprun. https://t.co/5C4U92zw94 reageer retweet
Ja klopt, bedacht ik mij later ook, kwam wss door die flapdrol net op tv.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Waarom alcohol? Is zo'n beetje het enige wat hier in de Super nog te krijgen is.
Heb weer wat flessen overheerlijke MezzaCorona ingeslagen net.
Tot het internet zo uitvalt.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef Kaji het volgende:
[..]
Fokkers hebben hier waarschijnlijk weinig moeite mee idd.
..dan zal je de afgelopen weken inderdaad wel gewoon manisch geweest zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef _I het volgende:
Zo, racen naar de coffeeshop. Was de 15e.. Toen ik klaar was stonden er een man of 50.
Bron. Mijn avontuur van de afgelopen 15 minuten.
Een onderzoek in de trant van 'is water nat?' Complete onzin natuurlijk, als je ziet hoe snel kinderziektes zich verspreiden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze nu 'al' gaan onderzoeken of jongeren en kinderen het kunnen verspreiden.
Kalm blijven en proberen te begrijpen dat het niet zo belachelijk en dom is.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom zouden jongeren en kinderen het in hemelsnaam niet kunnen verspreiden? Wat is dat dan weer voor een waanzinnige veronderstelling? Zelfs komend van het RIVM - waarvan we in deze reeks al heel wat gewend zijn - belachelijk dom.
Lekker afkicken voor zequote:Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Hier aan de overkant ook rij voor de coffeeshop![]()
Gelukkig is wiet niet verslavend
Die moeten zoveel mogelijk vanuit huis werken, en dan moet je maar op de koop toenemen dat je af en toe gestoord wordt. De overheid lost niet alles voor je op.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar hoe dit voor werkende ouders in niet vitale functies wordt opgelost, daar hebben ze dan weer geen antwoord op. Mag je zelf uitsoebatten met je werkgever.
Je kunt (en mag) gewoon wiet en alcohol kopen, je kunt het alleen niet ter plaatse en in groepen bijeen gebruiken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
Zal illegale handel in alcohol en wiet stijgen?
Hier hangen er anders ook flink wat rond.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:52 schreef KINGIEE het volgende:
Wanneer komt er een straatverbod ? Genoeg domme mensen die nog steeds op straat gaan rondhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |