haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geldboete of celstraf bij te grote feesten of evenementen in héél GelderlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Duurde wel langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt stoer, maar hoe gaan ze dat effectief af dwingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Geldboete of celstraf bij te grote feesten of evenementen in héél Gelderland![]()
ik kon niet openen, de hele tijd 503quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb Geen idee. Las al wel dat men geïrriteerd is dat mensen zich niet aan de regels houden. Gewoon in de stad lopen. Op terrasjes gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar hoe gaan ze dat effectief af dwingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het ook niet..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef Nizno het volgende:
e
[..]
gwel
en mn hele invoerveld liep vast. geen idee meer wat ik verder nog had getikt want heb even een nieuw scherm geopend.![]()
Gelezen op Fok, dus het moet wel waar zijnquote:De test zit hem juist dat je niet naar vrouwen luistert. Vrouwen weten gewoon niet beter. Dat ligt allemaal vast in hun Dna om te overleven. Vrouwen willen mannen die ze niet onder de knie kunnen krijgen. Vroeger was dat heel belangrijk want als zij haar man onder de knie kan krijgen dan kunnen anderen dat ook en dat zou betekenen dat haar veiligheid en de veiligheid van haar kinderen niet gegarandeerd is.![]()
Ja het is en blijft een rampquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en ik zat ook nog in het livetopic van widm te tikken dus ging dubbel op en niets deed t.quote:
nouja dank je voor t openenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat voor incel topic zit jij nou weer te lezenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:59 schreef devzero het volgende:
Gelezen op Fok, dus het moet wel waar zijn
[..]![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
en ik zat ook nog in het li
[..]
vetopic van widm te tikken dus ging dubbel op en niets deed t.
nouja dank je voor t openen![]()
Mijn active topics zit weer vol met pareltjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat voor incel topic zit jij nou weer te lezen
R&P / Wat maakt een man succesvol in daten?![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn active topics zit weer vol met pareltjes
R&P / Wat maakt een man succesvol in daten?staat vol met pareltjes idd.. Was er van de week 1 die van een bericht over het uiterlijk van Jezus een incel topic wist te maken
![]()
![]()
nu kann je abspritzen om dat je op 11 staatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
en ik zat ook nog in het li
[..]
vetopic van widm te tikken dus ging dubbel op en niets deed t.
nouja dank je voor t openen![]()
![]()
Jezus redquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef madam-april het volgende:
[..]staat vol met pareltjes idd.. Was er van de week 1 die van een bericht over het uiterlijk van Jezus een incel topic wist te maken
![]()
NWS / Ons beeld van Jezus is bij elkaar gefantaseerdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn active topics zit weer vol met pareltjes
R&P / Wat maakt een man succesvol in daten?
Deze![]()
Nobo spritsenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu kann je abspritzen om dat je op 11 staat![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kappen jijdoe niet zo obsessief jijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu kann je abspritzen om dat je op 11 staatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jank niet zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu kann je abspritzen om dat je op 11 staat![]()
Mooi tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk wie er graag haar #1 plaatsje wil houden![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
twee seizoenenachter elkaar winnen is wel leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk wie er graag haar #1 plaatsje wil houden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kreeg nonparel een push up van dit berichtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Praat in haar slaap nog denk ik?
Iznis gewend vlug met haar vingers te zijn 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IkProbeer 2e , jou ff lekker dwarszitten dev hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk wie er graag haar #1 plaatsje wil houden![]()
een push up bh?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg nonparel een push up van dit bericht
Iznis gewend vlug met haar vingers te zijn 😉Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vast welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Nizno het volgende:
twee seizoenen
[..]
achter elkaar winnen is wel leuk natuurlijk![]()
Kijk dan hoe de woorden verdraaid wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger was aloa/@InverHouse/eh 88-nogiets altijd de eeuwige 2de. Wel aardig dat je mij die titel wil gevenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:07 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik
[..]
Probeer 2e , jou ff lekker dwarszitten dev haha![]()
![]()
zo ben ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Kijk dan hoe de woorden verdraaid worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee jij niet. Mijn eigen tekst. Domme iPadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow ja ik heb nog 1 punt boterkoekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet echt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:10 schreef aKboR het volgende:
Zit er al weer een beetje tempo in FOK! ?![]()
![]()
Soms wel en soms nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:10 schreef aKboR het volgende:
Zit er al weer een beetje tempo in FOK! ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welneequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:10 schreef aKboR het volgende:
Zit er al weer een beetje tempo in FOK! ?![]()
owwwwwik dacht dat je mij bedoeldequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee jij niet. Mijn eigen tekst. Domme iPad
maar idd ik ben wel vingervlug
alleen wil FOK! niet mee werkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger was aloa/@:inverhouse/eh 88-nogiets altijd de eeuwige 2de. Wel aardig dat je mij die titel wil geven![]()
![]()
Om dat topic samen te vatten:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
NWS / Ons beeld van Jezus is bij elkaar gefantaseerd
Dezequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:23 schreef VEM2012 het volgende:
Gaan we morgen een boek krijgen over hoe roodkapje er werkelijk uitzag?![]()
Ik kijk het ff aan nog, na 12 nog dan slapenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:11 schreef aKboR het volgende:
dit gaat het niet worden voor mijn plezier![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
morgen maar eens ff snaaien
nu niet meer want te laat op de avondOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maak het uitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nu niet meer want te laat op de avond![]()
Het duurt al even voor de quote er staat. Dan nog even om in te voerenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:11 schreef Nizno het volgende:
owwwww
[..]
ik dacht dat je mij bedoelde
maar idd ik ben wel vingervlug
alleen wil FOK! niet mee werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha ja preciesquote:maar het ging me vooral om de 'Just be Chad theory, again confirmed.' in de OP
![]()
![]()
voor mij wel. ik wil t niet zo laat nog boterkoek snaaienquote:ja ik weet tquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt al even voor de quote er staat. Dan nog even om in te voerenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ga zo nog even een eiersalade maken en die op een ciabatta opeten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nu niet meer want te laat op de avond![]()
![]()
snaaisequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een eiersalade maken en die op een ciabatta opeten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wil zo een forel op de bbq gooien, maar ik heb geen zin om de bbq aan te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een eiersalade maken en die op een ciabatta opeten.![]()
Ja dan wordt het lastig hèquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil zo een forel op de bbq gooien, maar ik heb geen zin om de bbq aan te maken![]()
Gewoon een grillpan opzetten beetje houtsnippers erbij en deksel erop.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil zo een forel op de bbq gooien, maar ik heb geen zin om de bbq aan te maken![]()
Moet je wel een grillpan en houtsnippers in huis hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon een grillpan opzetten beetje houtsnippers erbij en deksel erop.![]()
![]()
oke wachten op die invoerenknop wordt nu echt vervelend.
ik ga even nog een beker limo pakkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat heeft toch elke serieuze hobby kok.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je wel een grillpan en houtsnippers in huis hebben![]()
![]()
In bug zegt iemand dat het door COR komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou zomaar kunnen. Het is veel te druk daar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
In bug zegt iemand dat het door COR komt.![]()
Wat is dat dot?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is echt dramatisch.. lijkt met de dag erger te worden..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef Nizno het volgende:
oke wachten op die invoerenknop wordt nu echt vervelend.
ik ga even nog een beker limo pakkenIk heb een hele hoop, maar dat heb ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heeft toch elke serieuze hobby kok.![]()
![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
Daar moet je dan maar eens snel verandering in brengen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch.. lijkt met de dag erger te worden..
[..]
Ik heb een hele hoop, maar dat heb ik niet![]()
Cor. Is het Corona forum op fok BUG is ook een forum onderdeel waar je oa neer kan zetten als je problemen hebt op Fokquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje tegenstrijdig toch. Aan de ene kant minder inkomsten door minder bezoekers, maar aan de andere kant is er eindelijk veel bezoekers gaat het helemaal mis...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
In bug zegt iemand dat het door COR komt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar eens snel verandering in brengen.![]()
![]()
dat is ook een optiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heb ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je wel een grillpan en houtsnippers in huis hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet te lang over nadenken. Zelfs een pannetje van de action is hier goed genoeg voor.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij hebt dat wel standaard in huis?Grilpan heeft toch iedereen? En houtsnippers heb ik zo goed als altijd, gewoon om er een paar bij de bbq te gooienquote:![]()
![]()
Ok dankjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cor. Is het Corona forum op fok BUG is ook een forum onderdeel waar je oa neer kan zetten als je problemen hebt op Fok![]()
bolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
De babyfoon pikt het signaal op van een babyfoon van iemand hier in de buurtnu hoor ik dus de hele tijd die mensen praten en een baby huilen
![]()
![]()
Nee het was echt heel rustig en dan waren de meeste nog belgen ook hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Sky. Nog een beetje druk op je werk?![]()
30! Duurt nog wel 10 minuten voor ik eindelijk op gestaan benquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dus over 20 minuten heb jij vis op tafel?![]()
Lekker vissiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
30! Duurt nog wel 10 minuten voor ik eindelijk op gestaan ben![]()
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
De babyfoon pikt het signaal op van een babyfoon van iemand hier in de buurtnu hoor ik dus de hele tijd die mensen praten en een baby huilen
![]()
lolDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Is dat een beetje standaard wat jij zegt tegen limoen als jullie in gesprek zijn danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"![]()
![]()
Haha het is vooral een baby die huilt en ouders die niet weten hoe ze het kind stil moeten krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"![]()
![]()
Stalkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
![]()
![]()
Mistig
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Alles goed?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Heb ik ook ooit gehad, zal maar niet zeggen wat ik toen uitgespookt hebquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
![]()
Kan ik niks aan doenquote:![]()
Ben we weleens de tering geschrokken, ik was alleen thuis en ineens hoor ik een mannen stem heel dichtbij 'Hallo' zeggen.. was dus ook de babyfoon die het signaal van een andere babyfoon oppikte, maar duurde ff voor ik dat door had![]()
![]()
Gelukkig wel.quote:
Met jou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha wel! Vertel!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gehad, zal maar niet zeggen wat ik toen uitgespookt heb![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Met jou ook?AloaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Met jou ook?Mooi zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
88-4De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Echt ?quote:
Ik zou mij de ook de corona geschrokken zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen![]()
Ben we weleens de tering geschrokken, ik was alleen thuis en ineens hoor ik een mannen stem heel dichtbij 'Hallo' zeggen.. was dus ook de babyfoon die het signaal van een andere babyfoon oppikte, maar duurde ff voor ik dat door had![]()
Niet zo moeilijkquote:
Nee nep..quote:Haha ja ik had echt iets van wtfquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou mij de ook de corona geschrokken zijn.![]()
![]()
Was te verwachten dat het rustig zou zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee het was echt heel rustig en dan waren de meeste nog belgen ook haha
Lees net een kindje van 2 jaar op de IC met Corona in DuitslandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wauw daar zou ik ook wel enorm van schrikkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen![]()
Ben we weleens de tering geschrokken, ik was alleen thuis en ineens hoor ik een mannen stem heel dichtbij 'Hallo' zeggen.. was dus ook de babyfoon die het signaal van een andere babyfoon oppikte, maar duurde ff voor ik dat door hadOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Toch niet he.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee nep..
[..]
Haha ja ik had echt iets van wtfDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Haha ja kreeg een hartverzakkingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw daar zou ik ook wel enorm van schrikken![]()
![]()
sowieso trouwens want ik heb geen babyfoon dus als er hier een babyfoon zou praten zou ik ook echt schrikkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat is dat FOK weer traag!De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben alleen veel te weinig op FOK om alle jouw naamswijziging bij te houden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
sowieso trouwens want ik heb geen babyfoon dus als er hier een babyfoon zou praten zou ik ook echt schrikkenzou wel bijzonder zijn dan ja
![]()
Ik kon de buren horen en zij ons. Lolquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
sowieso trouwens want ik heb geen babyfoon dus als er hier een babyfoon zou praten zou ik ook echt schrikken![]()
I RememberDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
grinnik nou iddOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik kon de buren horen en zij ons. LolOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
The Beatles.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Haha dat is wel lulligquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik kon de buren horen en zij ons. Lol![]()
![]()
ford kaOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hadden wij ook idd. Best wel raarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtje
wat een dom blondje op rtl bij miljonairsdingesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In het begin schrikken, want je hoorde stommelgeluiden. Ga je kijken steedsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtje![]()
Ach ja
Ik zit dit was het nieuws te kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:38 schreef Nizno het volgende:
wat een dom blondje op rtl bij miljonairsdinges![]()
![]()
hahaha ja dat geloof ik directquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In het begin schrikken, want je hoorde stommelgeluiden. Ga je kijken steedsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zonder publiek...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ik ben daar bij afgehaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zit dit was het nieuws te kijkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heel apart idd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dit was het nieuwsquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
welk kunstwerk maakte wim t schippers van broodbeleg
hagelslagmuur jamschilderij kaasschulptuur of pindakaasvloer
pindakaasvloer lijkt me niet heel handig dus dat is het vast niet
kaasschulptuur is het meest logischeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en ze gaat voor de kaasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het is vooral een baby die huilt en ouders die niet weten hoe ze het kind stil moeten krijgenDat dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat een beetje standaard wat jij zegt tegen limoen als jullie in gesprek zijn dan![]()
maar goed ze wist al niet waar je op liep als je moe bentOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
pindakaasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Nizno het volgende:
kaasschulptuur is het meest logischeDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ja ik ben niet blond, ik vertelde wat dat blondje op rtl4 zeiquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Nizno het volgende:
maar goed ze wist al niet waar je op liep als je moe bent![]()
![]()
De pindakaasvloer heb ik in het echt gezienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:41 schreef Nizno het volgende:
kaasschulptuur is het meest logische
Uw ADH vitamine Worst
Owkeequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben niet blond, ik vertelde wat dat blondje op rtl4 zeiDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik ben wel blond maar niet domquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben niet blond, ik vertelde wat dat blondje op rtl4 zei![]()
![]()
ik niet maar wist t welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De pindakaasvloer heb ik in het echt gezienOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
het is wat.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Toch maar bbq aangemaakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
![]()
eetsequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja dat vond ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is ook best wel een beetje bekend
maar ja ik zei al t was n dom blondje en ze is nu wegOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ron flon flonquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Wim T Schippersde stem van Ernie
we zijn weer thuis... oehoehoehoeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zit ook te kijken nuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook
maar ja ik zei al t was n dom blondje en ze is nu weg![]()
![]()
deze ziet er in elk geval slimmer uitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik had het graag gezien, maar helaasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Wim T Schippersde stem van Ernie
![]()
![]()
Ik luisterde altijd naar hem op de radio
Was je wel in Nederland destijdsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het graag gezien, maar helaas
Uw ADH vitamine Worst
Mevrouw kutjes
b
[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 14-03-2020 22:47:48 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat dat kon toen ..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
c ook weerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja klopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze ziet er in elk geval slimmer uitMr-april heeft gezapt
![]()
![]()
toch maar lesbisch worden en je kids bij hem achter latenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt.Mr-april heeft gezapt
Als ik de kinderen mee kan nemen, ga ik het overwegen..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch maar lesbisch worden en je kids bij hem achter laten![]()
Wie zullen we nu weer eens bellen...bellen...bellen.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
nu nog reclame met nog maar 4min te gaan?
dat schiet opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gekteDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
neuj dat zijn geen kloontjes dus die komen er hier niet inquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ik de kinderen mee kan nemen, ga ik het overwegen..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zijn ze goed in hè, kut reclames altijd..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:50 schreef Nizno het volgende:
nu nog reclame met nog maar 4min te gaan?
dat schiet op![]()
Gezellig weer
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat zijn geen kloontjes dus die komen er hier niet in![]()
![]()
jammerDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
daarom kijk ik ook weinig naar de commerciëlen. dr pol en ncis kan ik de reclame nog net verdragenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zijn ze goed in hè, kut reclames altijd..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
bolk..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Snap ik..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef Nizno het volgende:
daaro
[..]
m kijk ik ook weinig naar de commerciëlen. dr pol en ncis kan ik de reclame nog net verdragen![]()
Daarom stream ik later op laptopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:51 schreef Nizno het volgende:
daaro
[..]
m kijk ik ook weinig naar de commerciëlen. dr pol en ncis kan ik de reclame nog net verdragenUw ADH vitamine Worst
en sowieso het zijn meisjes.... egnie!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Even een
ow en het zijn er nog wel 3 ook dus dat al helemaal niet. veel te drukOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jawel.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
tvkantine zou over 1 minuut beginnen, dat lukt vast nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
bolk opDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
lekker inhoudelijkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
neinDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Het zijn wel hele leuke meisjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en sowieso het zijn meisjes.... egnie!De (nu nog) jongste is net een jochie
Alles moet blauw, ze is gek op Spiderman en Chase van Paw Patrol en ze is gek op sporten en dan vooral voetbal en bomen klimmen door de modder banjeren etc.
![]()
![]()
ik geef nog een bolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ow das nog wel leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het zijn wel hele leuke meisjesDe (nu nog) jongste is net een jochie
Alles moet blauw, ze is gek op Spiderman en Chase van Paw Patrol en ze is gek op sporten en dan vooral voetbal en bomen klimmen door de modder banjeren etc.
Haha druk is het wel jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:53 schreef Nizno het volgende:
ow en het zijn er nog wel 3 ook dus dat al helemaal niet. veel te druk![]()
![]()
superbolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Saaie avondOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
KattebolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
niets voor mij.quote:
laat ze maar gewoon daar achterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog een bolkje dan.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
BOLKKKKKquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ik lees alleen maar bolk en madam april die nog inhoudelijk post dus ja.... das wel saaiquote:
ma niet hoor, maar bolk bolk bolkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je krijgt er een bolk voor te rugquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2020 22:59:04 ]![]()
b.o.l.k....De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Jep.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees alleen maar bolk en madam april die nog inhoudelijk post dus ja.... das wel saai
ma niet hoor, maar bolk bolk bolk
Zullen we het over leuke dingen hebben?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
we hebben een BDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
gooi wat leuks in de groepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep.
Zullen we het over leuke dingen hebben?
We hebben een ODe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nou ja, laten we 't eens hebben over ieders lieveling toiletpapierquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
we hebben een LDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
We hebben een KDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
page want lieve hondjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou ja, laten we 't eens hebben over ieders lieveling toiletpapierOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En dat maakt BOLK
Mijne is 3 laags van jumbo eigen merkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Minimaal 4 laags.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou ja, laten we 't eens hebben over ieders lieveling toiletpapier![]()
![]()
Waarom duurt weekend miljonairs zo langOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:01 schreef PlymouthFury het volgende:
Een bolk is altijd groener aan de overkant
Ow bankgiro miljonairs bedoel ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
He he..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ja ze hebben 4min voordat de tvkantine zou beginnen er nog reclame in gegooidquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jezus duurt langquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze hebben 4min voordat de tvkantine zou beginnen er nog reclame in gegooidOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat wist ik ook niet...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat ze dood was
Wilhelmina Kuttje
Echt goeie radio was dat
Vette BolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Een goede vet is niet bolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Barend serVet had je ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat ze dood was
Wilhelmina Kuttje![]()
shampooOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
druppelsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
MENquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dacht ff dat ik in men zat oeps
![]()
geen last vanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
bolk
jullie gaan maar ff lekker bolken, normale gesprekken komen er toch niet.
wens jullie een goede nacht
TalkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Goede nachtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef Nizno het volgende:
wens jullie een goede nacht
Dat is één. Trustuuuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef Nizno het volgende:
wens jullie een goede nacht![]()
SlaapbolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Welterustenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef Nizno het volgende:
Nog niet, het is weekendquote:
Truste Nizquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef Nizno het volgende:
![]()
Bijna volDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja tochquote:
Die lach is het laatste wat je hoort.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: