Daar moet je dan maar eens snel verandering in brengen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch.. lijkt met de dag erger te worden..
[..]
Ik heb een hele hoop, maar dat heb ik niet
Cor. Is het Corona forum op fok BUG is ook een forum onderdeel waar je oa neer kan zetten als je problemen hebt op Fokquote:
Beetje tegenstrijdig toch. Aan de ene kant minder inkomsten door minder bezoekers, maar aan de andere kant is er eindelijk veel bezoekers gaat het helemaal mis...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
In bug zegt iemand dat het door COR komt.
Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar eens snel verandering in brengen.
dat is ook een optiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon een grillpan opzetten beetje houtsnippers erbij en deksel erop.
Die heb ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je wel een grillpan en houtsnippers in huis hebben
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet te lang over nadenken. Zelfs een pannetje van de action is hier goed genoeg voor.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij hebt dat wel standaard in huis?
Grilpan heeft toch iedereen? En houtsnippers heb ik zo goed als altijd, gewoon om er een paar bij de bbq te gooienquote:
Ok dankjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cor. Is het Corona forum op fok BUG is ook een forum onderdeel waar je oa neer kan zetten als je problemen hebt op Fok
Nee het was echt heel rustig en dan waren de meeste nog belgen ook hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Sky. Nog een beetje druk op je werk?
30! Duurt nog wel 10 minuten voor ik eindelijk op gestaan benquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dus over 20 minuten heb jij vis op tafel?
Lekker vissiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
30! Duurt nog wel 10 minuten voor ik eindelijk op gestaan ben
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
De babyfoon pikt het signaal op van een babyfoon van iemand hier in de buurtnu hoor ik dus de hele tijd die mensen praten en een baby huilen
Is dat een beetje standaard wat jij zegt tegen limoen als jullie in gesprek zijn danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"
Haha het is vooral een baby die huilt en ouders die niet weten hoe ze het kind stil moeten krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"
Stalkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
De babyfoon pikt het signaal op van een babyfoon van iemand hier in de buurtnu hoor ik dus de hele tijd die mensen praten en een baby huilen
Heb ik ook ooit gehad, zal maar niet zeggen wat ik toen uitgespookt hebquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
Kan ik niks aan doenquote:
Gelukkig wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha wel! Vertel!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gehad, zal maar niet zeggen wat ik toen uitgespookt heb
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Met jou ook?AloaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Met jou ook?Mooi zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
88-4De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
Echt ?quote:
Ik zou mij de ook de corona geschrokken zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen![]()
Ben we weleens de tering geschrokken, ik was alleen thuis en ineens hoor ik een mannen stem heel dichtbij 'Hallo' zeggen.. was dus ook de babyfoon die het signaal van een andere babyfoon oppikte, maar duurde ff voor ik dat door had
Niet zo moeilijkquote:
Nee nep..quote:
Haha ja ik had echt iets van wtfquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou mij de ook de corona geschrokken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |