Zou zomaar kunnen. Het is veel te druk daar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
In bug zegt iemand dat het door COR komt.
Wat is dat dot?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is echt dramatisch.. lijkt met de dag erger te worden..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef Nizno het volgende:
oke wachten op die invoerenknop wordt nu echt vervelend.
ik ga even nog een beker limo pakken
Ik heb een hele hoop, maar dat heb ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heeft toch elke serieuze hobby kok.
Lijkt me onwaarschijnlijk..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
Daar moet je dan maar eens snel verandering in brengen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch.. lijkt met de dag erger te worden..
[..]
Ik heb een hele hoop, maar dat heb ik niet
Cor. Is het Corona forum op fok BUG is ook een forum onderdeel waar je oa neer kan zetten als je problemen hebt op Fokquote:
Beetje tegenstrijdig toch. Aan de ene kant minder inkomsten door minder bezoekers, maar aan de andere kant is er eindelijk veel bezoekers gaat het helemaal mis...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar eens snel verandering in brengen.
dat is ook een optiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon een grillpan opzetten beetje houtsnippers erbij en deksel erop.
Die heb ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je wel een grillpan en houtsnippers in huis hebben
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet te lang over nadenken. Zelfs een pannetje van de action is hier goed genoeg voor.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij hebt dat wel standaard in huis?
Grilpan heeft toch iedereen? En houtsnippers heb ik zo goed als altijd, gewoon om er een paar bij de bbq te gooienquote:
Ok dankjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cor. Is het Corona forum op fok BUG is ook een forum onderdeel waar je oa neer kan zetten als je problemen hebt op Fok
Nee het was echt heel rustig en dan waren de meeste nog belgen ook hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Sky. Nog een beetje druk op je werk?
30! Duurt nog wel 10 minuten voor ik eindelijk op gestaan benquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dus over 20 minuten heb jij vis op tafel?
Lekker vissiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
30! Duurt nog wel 10 minuten voor ik eindelijk op gestaan ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |