Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
De babyfoon pikt het signaal op van een babyfoon van iemand hier in de buurtnu hoor ik dus de hele tijd die mensen praten en een baby huilen
Is dat een beetje standaard wat jij zegt tegen limoen als jullie in gesprek zijn danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"
Haha het is vooral een baby die huilt en ouders die niet weten hoe ze het kind stil moeten krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezellige gesprekken zijn en niet de standaard 'ik had je nog zo gezegd, niet klaar komen in mijn haar"
Stalkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
De babyfoon pikt het signaal op van een babyfoon van iemand hier in de buurtnu hoor ik dus de hele tijd die mensen praten en een baby huilen
Heb ik ook ooit gehad, zal maar niet zeggen wat ik toen uitgespookt hebquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
Kan ik niks aan doenquote:
Gelukkig wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha wel! Vertel!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gehad, zal maar niet zeggen wat ik toen uitgespookt heb
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Met jou ook?AloaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Met jou ook?Mooi zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
88-4De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
Echt ?quote:
Ik zou mij de ook de corona geschrokken zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen![]()
Ben we weleens de tering geschrokken, ik was alleen thuis en ineens hoor ik een mannen stem heel dichtbij 'Hallo' zeggen.. was dus ook de babyfoon die het signaal van een andere babyfoon oppikte, maar duurde ff voor ik dat door had
Niet zo moeilijkquote:
Nee nep..quote:
Haha ja ik had echt iets van wtfquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou mij de ook de corona geschrokken zijn.
Was te verwachten dat het rustig zou zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee het was echt heel rustig en dan waren de meeste nog belgen ook haha
wauw daar zou ik ook wel enorm van schrikkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen![]()
Ben we weleens de tering geschrokken, ik was alleen thuis en ineens hoor ik een mannen stem heel dichtbij 'Hallo' zeggen.. was dus ook de babyfoon die het signaal van een andere babyfoon oppikte, maar duurde ff voor ik dat door had
Toch niet he.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee nep..
[..]
Haha ja ik had echt iets van wtf
Haha ja kreeg een hartverzakkingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw daar zou ik ook wel enorm van schrikken
Wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben alleen veel te weinig op FOK om alle jouw naamswijziging bij te houden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
sowieso trouwens want ik heb geen babyfoon dus als er hier een babyfoon zou praten zou ik ook echt schrikken
Ik kon de buren horen en zij ons. Lolquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
sowieso trouwens want ik heb geen babyfoon dus als er hier een babyfoon zou praten zou ik ook echt schrikken
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik kon de buren horen en zij ons. Lol
The Beatles.quote:
Haha dat is wel lulligquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik kon de buren horen en zij ons. Lol
Hadden wij ook idd. Best wel raarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtje
In het begin schrikken, want je hoorde stommelgeluiden. Ga je kijken steedsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtje
Ik zit dit was het nieuws te kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:38 schreef Nizno het volgende:
wat een dom blondje op rtl bij miljonairsdinges
hahaha ja dat geloof ik directquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In het begin schrikken, want je hoorde stommelgeluiden. Ga je kijken steeds
ik ben daar bij afgehaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zit dit was het nieuws te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |