Wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben alleen veel te weinig op FOK om alle jouw naamswijziging bij te houden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
sowieso trouwens want ik heb geen babyfoon dus als er hier een babyfoon zou praten zou ik ook echt schrikken
Ik kon de buren horen en zij ons. Lolquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:34 schreef Nizno het volgende:
sowieso trouwens want ik heb geen babyfoon dus als er hier een babyfoon zou praten zou ik ook echt schrikken
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik kon de buren horen en zij ons. Lol
The Beatles.quote:
Haha dat is wel lulligquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik kon de buren horen en zij ons. Lol
Hadden wij ook idd. Best wel raarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtje
In het begin schrikken, want je hoorde stommelgeluiden. Ga je kijken steedsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een babyfoon zou hebben zou ik vast ook wel een stel horen hier, kinderrijk buurtje
Ik zit dit was het nieuws te kijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:38 schreef Nizno het volgende:
wat een dom blondje op rtl bij miljonairsdinges
hahaha ja dat geloof ik directquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In het begin schrikken, want je hoorde stommelgeluiden. Ga je kijken steeds
ik ben daar bij afgehaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zit dit was het nieuws te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |