Ik zou mezelf als mol wel trakteren op zo'n tripje per helikopter hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol weet je dat de groep die moet gaan zoeken, geld kan verdienen, dus wil je daar invloed kunnen uitoefenen.
Volgens mij pakte Jeroen eerst, toen Patrick, en daarna Nikkie, Nikkie was wel als eerste binnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het idee dat Nikkie heel snel een bepaalde envelop pakte en daarna Jeroen er juist van beschuldigde.
De Mol wist natuurlijk welke envelop er gepakt moest worden, maar ik ben er nog niet achter welke positie De Mol hier zou willen hebben.
Patrick is grootverdiener, hij steekt met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:37 schreef Poepz0r het volgende:
Patrick is de Mol. Pakte (als je goed kijkt) als eerste een envelop, riep ik ben de mol en doet zich voor als de beste vriend van iedereen. Kon natuurlijk niet voor de zwarte vrijstelling gaan in verband met vroege verdachtmakingen. Zaait enorme verwarring tijdens de autorit ook nog eens.
Overigens wel een uitstekende mol mocht hij het ook daadwerkelijk zijn.
Meeste geld komt voor een groot deel door de keuze 1500 euro of zwarte vrijstelling waar hij eigenlijk geen keuze had. Merel was ook grootverdiener trouwensquote:Op zondag 4 oktober 2020 02:43 schreef svann het volgende:
[..]
Patrick is grootverdiener, hij steekt met kop en schouders boven de rest uit.
Kijk hier maar: MOL / [Jubileumseizoen] De pot - Follow the money..
Hij valt wel op.
Of hij heeft opzichtig die 1500 binnengehaald door in het begin niet voor vrijstellingen te kiezen, om vervolgens de pot laag te houden zonder verdacht te zijn.
Twijfel, twijfel...
De busgangers hadden tot 8.20 uur om in Piombino aan te koken, het tijdstip waarop de boot naar Elba vertrekt. Ze waren er echter al vroeg in de avond.quote:Op zondag 4 oktober 2020 02:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu moet Patrick te hulp schieten om de code van het cijferslot te vinden.
Aks het kistje niet open gemaakt kan worden, dan kan de groep nooit op Elba komen.
Ik neem aan dat ze, net als alle andere deelnemers, op enig moment die cabrio sowieso wel te zien zou krijgen voor het starten van de autorit en dan alsnog de mogelijkheid zou hebben om een bril op te zetten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:35 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik ben geen brildrager, maar heeft Nikkie nu opeens een bril op omdat ze wist dat ze in een cabrio en een helikopter ging stappen?
Niet als je weet dat het alternatief een superlange een keigave helikopter tocht isquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol weet je dat de groep die moet gaan zoeken, geld kan verdienen, dus wil je daar invloed kunnen uitoefenen.
In het licht van wat ik als laatst zei bezien zou deze hint imo dus veel meer maar Tygo of Nikkie (od zelfs Jeroen die hen de route gaf) wijzen aangezien er geen programma zou zijn als zij de helikopter niet zouden bereiken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 02:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze onderstaande hint duwt mij 100% in de Patrick tunnel:
Flashback van eerste opdracht van wie is de mol in Portland.
Daar moest de mol Thomas helpen om de aanwijzing naar de brug te vinden.
Als die niet was gevonden dan was de brug voor niets afgehuurd door de productie en was er geen programma.
Aks het kistje niet open gemaakt kan worden, dan kan de groep nooit op Elba komen.
Ze had 's morgens bij het ontbijt al die bril op, toen nog niet bekend was dat ze met een cabrio moesten gaan rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem aan dat ze, net als alle andere deelnemers, op enig moment die cabrio sowieso wel te zien zou krijgen voor het starten van de autorit en dan alsnog de mogelijkheid zou hebben om een bril op te zetten.
Ze krijgen kledinginstructiesquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze had 's morgens bij het ontbijt al die bril op, toen nog niet bekend was dat ze met een cabrio moesten gaan rijden.
Misschien zit er nog een adder onder het gras en kunnen Nikkie en Tycho die zoektocht nog beïnvloeden, dan heb je als Mol ook daar een sleutelpositiequote:Op zondag 4 oktober 2020 09:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet als je weet dat het alternatief een superlange een keigave helikopter tocht is.
Ik ga er wel vanuit dat die twee in zo’n grote opdracht niet lijdzaam gaan afwachten tot ze gevonden worden. Waarschijnlijk kunnen ze de zoektocht of de opdrachten frustreren, ten koste van geld in de pot, en dat ze daarmee dan de kans verkleinen dat de anderen ze vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien zit er nog een adder onder het gras en kunnen Nikkie en Tycho die zoektocht nog beïnvloeden, dan heb je als Mol ook daar een sleutelpositie
Dat denk ik ook, in de app staat als opdrachtomschrijving ook wel iets dat daar op wijst:quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien zit er nog een adder onder het gras en kunnen Nikkie en Tycho die zoektocht nog beïnvloeden, dan heb je als Mol ook daar een sleutelpositie
quote:"De vier overgebleven kandidaten in Pisa gaan op zoek naar de twee missende kandidaten die zich schuil proberen te houden"
Het is ook in hun eigen belang om niet gevonden te worden, dan hoeven zij de test en executie niet te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, in de app staat als opdrachtomschrijving ook wel iets dat daar op wijst:
[..]
Dat "saboteren"/niet meedoen met de groep, van Nikkie bij die strandpuzzel was zo overduidelijk gemonteerd dat ik me niet kan voorstellen dat zij de Mol is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:16 schreef Benny het volgende:
Het ligt er te dik op. Daarom wil ik het ook niet geloven.
Zeker, als ze dat laatste tenminste weten, want dat is ze volgens mij niet met zoveel woorden verteld in de uitzending.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is ook in hun eigen belang om niet gevonden te worden, dan hoeven zij de test en executie niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door XMN8R op 05-10-2020 17:20:53 ]MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:45 schreef XMN8R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Moira op 05-10-2020 17:32:05 ]
Dan vooral je Prono niet aanpassenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm.,. Niet best. Ik ben er van overtuigd dat Jeroen de Mol is namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gia op 05-10-2020 17:16:07 ]
Fair enough. Donequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
Van mij hoeven dit soort dingen niet open en bloot in dit topic besproken te worden, net als die foto's begin dit jaar. Zouden jullie het misschien in een spoiler willen zetten @:Gia en @:XMN8R? En dus ook verzoek aan iedereen die daar nog op gaat reageren
Ik heb ‘t ff voor ‘m gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Fair enough. Done
Nu alleen @:RedFever007 nog..
Goed bezig! As alwaysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door aster-x op 06-10-2020 01:15:41 ]Linux is like a wigwam, no gates, no windows, and an apache inside !
quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:40 schreef aster-x het volgende:
In de intro/flashback voor de uitzending is iets opvallends te zien, vind ik.Hele goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook die blik erbij!
Het bewijs dat Jeroen niet de mol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die 1500 heeft hij zich echt buitenspel gezet als mol. Hij had dat geld echt super makkelijk kunnen weigeren, had iedereen begrepen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat eigenlijk best comfortabel in de Nikkie-tunnel maar jullie hints richting Patrick vind ik ook wel sterk. Aan de andere kant zou hij zelfs met die 1500 EUR eraf nog steeds veruit het meeste geld in de pot hebben gebracht, dat staat me echt tegen
Yup ik zou dat ook wel erg jammer vinden als hij de Mol blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Door die 1500 heeft hij zich echt buitenspel gezet als mol. Hij had dat geld echt super makkelijk kunnen weigeren, had iedereen begrepen.
Er waren helaas wel vaker teleurstellende mollen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik zou dat ook wel erg jammer vinden als hij de Mol blijkt te zijn.
Dit dus...quote:Op zondag 4 oktober 2020 02:59 schreef Poepz0r het volgende:
Meeste geld komt voor een groot deel door de keuze 1500 euro of zwarte vrijstelling waar hij eigenlijk geen keuze had. Merel was ook grootverdiener trouwens
Deze onderstaande hint duwt mij 100% in de Patrick tunnel:
Flashback van eerste opdracht van wie is de mol in Portland.
Daar moest de mol Thomas helpen om de aanwijzing naar de brug te vinden.
Als die niet was gevonden dan was de brug voor niets afgehuurd door de productie en was er geen programma.
Aks het kistje niet open gemaakt kan worden, dan kan de groep nooit op Elba komen
Ja maar die snap ik niet. Je kunt als kandidaat ook prima voor die zwarte vrijstelling kiezen uit angst voor eliminatie. Sowieso wist Patrick als hij de Mol zou zijn dat hij als penningmeester in dit dilemma verzeild zou raken. Dan was het nog eenvoudiger geweest om daar je handen helemaal niet aan te branden en die rol van penningmeester te laten schieten en een ander te laten kiezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:36 schreef aster-x het volgende:
[..]
Dit dus...
In mijn beleving had de mol inderdaad geen keuze, juist omdat dit zo vroeg in het spel was. Het risico op verdenking is te groot.
oeh! Dat past perfect in mijn Ron-tunneltjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef eborn het volgende:
Als dit opzettelijk is van Ron dan is het minimaal een leuke mindfuck (vanaf 4m45)
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef eborn het volgende:
Als dit opzettelijk is van Ron dan is het minimaal een leuke mindfuck (vanaf 4m45)
Dat komt omdat Jeroen de mol isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef golfer het volgende:
Nog steeds, vanaf dag 1, zit ik op Nikkie en nu weer bevestigd, want de enige (Jeroen) van de 4 kandidaten die voor de executie gingen die haar naam ingevoerd had als mol, kreeg een groen scherm.
Mwah, het zou ook Tygo of Jeroen nog kunnen zijn. Peggy is wel uit beeld nu...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef golfer het volgende:
Nog steeds, vanaf dag 1, zit ik op Nikkie en nu weer bevestigd, want de enige (Jeroen) van de 4 kandidaten die voor de executie gingen die haar naam ingevoerd had als mol, kreeg een groen scherm.
Jeroen was wel volledig in paniek op dat Fort in dat gesprek met Patrick...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jeroen de mol is
MOLo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |