Dan vooral je Prono niet aanpassenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm.,. Niet best. Ik ben er van overtuigd dat Jeroen de Mol is namelijk
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:45 schreef XMN8R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gia op 05-10-2020 17:16:07 ]
Fair enough. Donequote:Op maandag 5 oktober 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
Van mij hoeven dit soort dingen niet open en bloot in dit topic besproken te worden, net als die foto's begin dit jaar. Zouden jullie het misschien in een spoiler willen zetten @:Gia en @:XMN8R? En dus ook verzoek aan iedereen die daar nog op gaat reageren
Ik heb ‘t ff voor ‘m gedaanquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Fair enough. Done
Nu alleen @:RedFever007 nog..
Goed bezig! As alwaysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door aster-x op 06-10-2020 01:15:41 ]Linux is like a wigwam, no gates, no windows, and an apache inside !
quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:40 schreef aster-x het volgende:
In de intro/flashback voor de uitzending is iets opvallends te zien, vind ik.Hele goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook die blik erbij!
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:45 schreef XMN8R het volgende:
Het bewijs dat Jeroen niet de mol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die 1500 heeft hij zich echt buitenspel gezet als mol. Hij had dat geld echt super makkelijk kunnen weigeren, had iedereen begrepen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat eigenlijk best comfortabel in de Nikkie-tunnel maar jullie hints richting Patrick vind ik ook wel sterk. Aan de andere kant zou hij zelfs met die 1500 EUR eraf nog steeds veruit het meeste geld in de pot hebben gebracht, dat staat me echt tegen
Yup ik zou dat ook wel erg jammer vinden als hij de Mol blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Door die 1500 heeft hij zich echt buitenspel gezet als mol. Hij had dat geld echt super makkelijk kunnen weigeren, had iedereen begrepen.
Er waren helaas wel vaker teleurstellende mollen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik zou dat ook wel erg jammer vinden als hij de Mol blijkt te zijn.
Dit dus...quote:Op zondag 4 oktober 2020 02:59 schreef Poepz0r het volgende:
Meeste geld komt voor een groot deel door de keuze 1500 euro of zwarte vrijstelling waar hij eigenlijk geen keuze had. Merel was ook grootverdiener trouwens
Deze onderstaande hint duwt mij 100% in de Patrick tunnel:
Flashback van eerste opdracht van wie is de mol in Portland.
Daar moest de mol Thomas helpen om de aanwijzing naar de brug te vinden.
Als die niet was gevonden dan was de brug voor niets afgehuurd door de productie en was er geen programma.
Nu moet Patrick te hulp schieten om de code van het cijferslot te vinden.
Aks het kistje niet open gemaakt kan worden, dan kan de groep nooit op Elba komen
Ja maar die snap ik niet. Je kunt als kandidaat ook prima voor die zwarte vrijstelling kiezen uit angst voor eliminatie. Sowieso wist Patrick als hij de Mol zou zijn dat hij als penningmeester in dit dilemma verzeild zou raken. Dan was het nog eenvoudiger geweest om daar je handen helemaal niet aan te branden en die rol van penningmeester te laten schieten en een ander te laten kiezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:36 schreef aster-x het volgende:
[..]
Dit dus...
In mijn beleving had de mol inderdaad geen keuze, juist omdat dit zo vroeg in het spel was. Het risico op verdenking is te groot.
oeh! Dat past perfect in mijn Ron-tunneltjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef eborn het volgende:
Als dit opzettelijk is van Ron dan is het minimaal een leuke mindfuck (vanaf 4m45)
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:27 schreef eborn het volgende:
Als dit opzettelijk is van Ron dan is het minimaal een leuke mindfuck (vanaf 4m45)
Dat komt omdat Jeroen de mol isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef golfer het volgende:
Nog steeds, vanaf dag 1, zit ik op Nikkie en nu weer bevestigd, want de enige (Jeroen) van de 4 kandidaten die voor de executie gingen die haar naam ingevoerd had als mol, kreeg een groen scherm.
Mwah, het zou ook Tygo of Jeroen nog kunnen zijn. Peggy is wel uit beeld nu...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef golfer het volgende:
Nog steeds, vanaf dag 1, zit ik op Nikkie en nu weer bevestigd, want de enige (Jeroen) van de 4 kandidaten die voor de executie gingen die haar naam ingevoerd had als mol, kreeg een groen scherm.
Jeroen was wel volledig in paniek op dat Fort in dat gesprek met Patrick...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jeroen de mol is
MOLo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |