Klopt ook nog idd.quote:Op maandag 28 september 2020 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Klopt ook niet idd, want ze had ook nooit mogen weten dat Rob de mol was, voordat het bekend werd.
Patrick M. melde dat via de porto, dus iedereen moet het gehoord hebben?quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:25 schreef MadMaster het volgende:
Hoorde gisteren op Radio2 een kijker/luisteraar die beweerde dat deelnemer Patrick M. tijdens het kofferspel op het plein zoiets had gezegd als 'De koffer is nu in handen van de persoon die richting Patrick loopt'.
Op dat moment zag je een shot van Patrick Schoof in beeld.
De conclusie was dat Patrick M. de Mol moest zijn, want die noemt Patrick S. wel tijdens het spel, maar niet op het eind bij het benoemen van de 3 mollen.
Ik heb dat fragment gisteren terug gekeken en je hoort inderdaad de tekst met het bijbehorende beeld, maar de conclusie dat Patrick M. op basis hiervan de Mol is, is onjuist.
Huiskamervraag: Waarom is de getrokken conclusie van de kijker/luisteraar onjuist?![]()
Correct.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:02 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ben niet zeker, maar volgens mij was het Ron die dat zei en niet Patrick
Het ging dus om deze uitspraak...quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef Dave het volgende:
Ik heb het terug gekeken/geluisterd, en hoor zelf het volgende:
• "hij is overgegeven aan de man, en die loopt vlak voor Patrick" (wordt gezegd door Ron)
Helaas voor jou werd Ron 56 jaar oud.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:37 schreef Poolbal het volgende:
Ron vierde zijn 49e verjaardag.
Letters van het alfabet:
D = 4
E = 5
M = 13
O = 15
L = 12
Opgeteld 49
Ron is 49
Ron is DE MOL
Maar zei dat hij 49 werd...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas voor jou werd Ron 56 jaar oud.
Dat zei hij inderdaad, en dan is het nog waarschijnlijker dat het een hint is. Want dat getal noemt hij niet willekeurig.quote:
In het seizoen dat robért meedeed was er ook iemand jarig, had hij een taart voor gebakken toen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:07 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad, en dan is het nog waarschijnlijker dat het een hint is. Want dat getal noemt hij niet willekeurig.
Ik vond het eigenlijk een vreemd gebeuren die verjaardag. Teveel aandacht voor iets dat eigenlijk totaal niet met wie is de mol te maken heeft.
Jamiequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
In het seizoen dat robért meedeed was er ook iemand jarig, had hij een taart voor gebakken toen.
Weet even niet meer wie het was
Ongetwijfeld, maar mijn intuïtie vond het opeens een raar item. Daarom dacht ik: hier zit misschien een hint.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
In het seizoen dat robért meedeed was er ook iemand jarig, had hij een taart voor gebakken toen.
Weet even niet meer wie het was
Basisschool topografie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:40 schreef golfer het volgende:
Nikkie blijft mijn mol.
In de helikopter zei ze, toen er net over zee gevlogen werd: "We gaan naar een eiland. Is dat Elba?"
Hoe kan je dat op dat moment al weten?
Nikkie hebben we het over. Die weet iets van make-up, maar niets van topografie.quote:
Ah, je kent er wel erg goed blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nikkie hebben we het over. Die weet iets van make-up, maar niets van topografie.
Als mol weet je dat de groep die moet gaan zoeken, geld kan verdienen, dus wil je daar invloed kunnen uitoefenen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het idee dat Nikkie heel snel een bepaalde envelop pakte en daarna Jeroen er juist van beschuldigde.
De Mol wist natuurlijk welke envelop er gepakt moest worden, maar ik ben er nog niet achter welke positie De Mol hier zou willen hebben.
Ja daar neig ik ook naar, maar dat past niet in m'n Nikkietunnelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol weet je dat de groep die moet gaan zoeken, geld kan verdienen, dus wil je daar invloed kunnen uitoefenen.
Het zou Tygo ook minder verdacht maken, al probeerde hij nog wel in een team met Ron te komen, dus mogelijk wist hij dat hij op een voor de mol onhandige plek terechtkwam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar neig ik ook naar, maar dat past niet in m'n Nikkietunnel
Misschien wil je als Mol de stress van kandidaten die er niet uit willen vliegen benutten, die zullen eerder voor hun eigen hachje gaan ipv het geld. Daar kun je als Mol op speculeren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou Tygo ook minder verdacht maken, al probeerde hij nog wel in een team met Ron te komen, dus mogelijk wist hij dat hij op een voor de mol onhandige plek terechtkwam.
Ik zoek hier niets achter, in ieder geval niet zo’n vergezochte optel hint. Dat zeg je om niet toe te geven dat je 50+ bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:55 schreef Poolbal het volgende:
En die was er. Ron die zegt dat hij 49 is geworden. Wat hij niet is. Dus waarom zegt hij dat getal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |