haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
burpDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
morgen 9 tot 12 graden
dinsdag 1 dag warmer en dan weer kouderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Voor alle zekerheidquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
sowDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
OkayDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ik kijk de hh van dwddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hihoquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jepDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Lig er net inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
He lieffie lukt het niet om te slapen?ga mijn telefoon zo weg leggen
![]()
![]()
ojaaDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
komt het wel goed in de wereld ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Halt, kunt u even blazen meneer?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ach. nu doen ze minder leuk omdat er toch amper iemand lachtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is volgens mij toch een stuk minder leuk dan..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit virus is nog maar een test. Er komen zwaardere aan in de toekomstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
de topicpointer maar eens even weer gevuldOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Een gescheiden schoonmaakster met een gokverslaving werkt op een kantoor waar aandelen worden verhandeld, toevallig vangt ze een gesprek op en doet daar haar voordeel mee.quote:![]()
Dat is misschien wel een voordeel danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach. nu doen ze minder leuk omdat er toch amper iemand lacht![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
de topicpointer maar eens even weer gevuld![]()
![]()
Ik zie geen tp.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Nizno het volgende:
de topicpointer maar eens even weer gevuld
Ff refreshen.![]()
![]()
Klinkt leukquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Een gescheiden schoonmaakster met een gokverslaving werkt op een kantoor waar aandelen worden verhandeld, toevallig vangt ze een gesprek op en doet daar haar voordeel mee.![]()
![]()
![]()
ja, ik kijk het niet zo vaak, zag alleen rob de nijs voorbij trillen dus dacht ff kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een voordeel dan
maar hij neuzelt nu over de heer dus ik geloof dat ik maar moet gaan zappenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
![]()
Die loopt aardig op zijn einde volgens mij..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ik kijk het niet zo vaak, zag alleen rob de nijs voorbij trillen dus dacht ff kijken
maar hij neuzelt nu over de heer dus ik geloof dat ik maar moet gaan zappen![]()
Rob de Nijs.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
ja parkinson hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die loopt aardig op zijn einde volgens mij..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Haha dat wil nog weleens helpen jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik nu ook moest even refreshen.![]()
![]()
Niet normaalDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
joDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat wil nog weleens helpen ja![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
voordat het bekend was had ik hem al eens voorbij zien trillen en toen dacht ik al... dat kon wel eens parkinson of korzakov zijnquote:
en toen werd bekend dat het parkinson wasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
blijf je nu echt zo kut spammen??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja triest wel..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordat het bekend was had ik hem al eens voorbij zien trillen en toen dacht ik al... dat kon wel eens parkinson of korzakov zijn
en toen werd bekend dat het parkinson was![]()
jahquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Doe niet zo moeilijk joh.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hij is erg oud geworden!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ik kijk het niet zo vaak, zag alleen rob de nijs voorbij trillen dus dacht ff kijken
maar hij neuzelt nu over de heer dus ik geloof dat ik maar moet gaan zappen![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, dat merk je vaak als parkinson zich echt openbaart, ook gezien bij tante van ex.quote:
toen ze echt begon te trillen kwam ook echt de ouderdom in het gezichtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
77.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben jij mod van onzin?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Geboren: 26 december 1942 (77 jaar), AmsterdamOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat zeg ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gammaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Best oud ook wel al.. (alhoewel ik me net bedenk dat mijn vader maar 3 jaar jonger isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:06 schreef Nizno het volgende:
Geboren: 26 december 1942 (77 jaar), Amsterdam)
![]()
Dat laatste moet nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn schoonvader is 2 jaar jonger, mijn vader 14 jaar jongerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Best oud ook wel al.. (alhoewel ik me net bedenk dat mijn vader maar 3 jaar jonger is)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ben jij mod hier?quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
je weet het antwoord wel hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nopequote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Gewoon een vraag hoor..quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dan was je vader vrij jong toen hij jou kreeg of niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn schoonvader is 2 jaar jonger, mijn vader 14 jaar jonger![]()
![]()
quote:zinloos.
als het is om te horen of je wel of niet moet stoppen met spammen kan ik je verzekeren dat je zeker wel mag stoppen met spammenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik spam niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het is om te horen of je wel of niet moet stoppen met spammen kan ik je verzekeren dat je zeker wel mag stoppen met spammen
Speel gewoon het spel.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
mn pa was 24. 21 toen mn zus werd geborenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan was je vader vrij jong toen hij jou kreeg of niet?
maar mn ex is ouder dan ik ben
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mwaquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
slaap lekker nu echtquote:
Jou nemen we dus nooit serieusquote:
Vrij jong dus (net zo jong als ik toen mijn dochters werden geborenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn pa was 24. 21 toen mn zus werd geboren
maar mn ex is ouder dan ik ben)
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vrij jong dus (net zo jong als ik toen mijn dochters werden geboren)
Iets teveel cayennepeper in de soep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben je nu nog soep aan het maken of eten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
Iets teveel cayennepeper in de soep.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nope al dat gezeikquote:
Wat jonge kaas of room erbij?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
Iets teveel cayennepeper in de soep.![]()
Heb ik net op.De rest is voor morgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je nu nog soep aan het maken of eten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit was dwdd
toch wel een zielig klapje voor rob als er niemand in de zaal zitOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zuchtDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ahaa, nou neem maar een zuiveltjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik net op.De rest is voor morgen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vage shitDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
tenzijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb me kranig geweerd,nu een verdoofde mond.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
iets van zuivel pakken werkt beter dan kranig werenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb me kranig geweerd,nu een verdoofde mond.
en ja ik weet t na t aflikken van dat mesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik las:"Zaken doen we op de plee".“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
ik toen ik heel jong was, op vakantie onderweg naar de vakantiebestemming, file en ik kon niet wachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kan me niet heugen ooit te hebben wild geplastOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kijken of ik ergens een koe kan scoren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets van zuivel pakken werkt beter dan kranig weren
en ja ik weet t na t aflikken van dat mes
Thanks voor de tip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, misschien als kind wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik toen ik heel jong was, op vakantie onderweg naar de vakantiebestemming, file en ik kon niet wachten![]()
kaas, vla, yoghurt, melkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijken of ik ergens een koe kan scoren.
Thanks voor de tip.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ooow dat.quote:
hwy reminder is terugThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vermoedde al dat je het niet door hadquote:
Vooral in Tomatensoep.quote:
hüttenkäsequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
in mn mosterdsoep hoef ik ook geen kaasquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In veel soepen behalve in ChampignonnesoepOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kaas in groentesoep lijkt me ook niet erg smakelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In veel soepen behalve in Champignonnesoep![]()
Nog nooit zelf gemaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mn mosterdsoep hoef ik ook geen kaas![]()
Gerookte zalm.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
in mn mosterdsoep hoef ik ook geen kaas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Of in de snert.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Kaas in groentesoep lijkt me ook niet erg smakelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is idd wel lekker er inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gesmolten kaas vind ik echt zo lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Kaas in groentesoep lijkt me ook niet erg smakelijk.![]()
![]()
in groentesoep kan het nog wel... maar idd minder bijzonderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja. Op een tostiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gesmolten kaas vind ik echt zo lekker![]()
Mosterdsoep maak ik met 3 soorten mosterd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
we gaan naar de kloteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
brood met kaas en ontbijtspek ook erg lekker, ontbijtspek eerst even aanbakken in de koekepanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Recept?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
Mosterdsoep maak ik met 3 soorten mosterd.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
paniekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.smulweb.nl/re(...)gerookte-spekreepjes
zo vinnik mn mosterdsoep t lekkerstOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En dit kan je nog zien als een soort test om te kijken hoe overheden reageren. In de toekomst is er een nog hardnekkigere virus mogelijkquote:Uw ADH vitamine Worst
Een flinke lading van mijn usernaam erinquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef Nizno het volgende:
zo vinnik mn mosterdsoep t lekkerstUw ADH vitamine Worst
ow we hebben het alweer over corona?
ff een afslag gemist, ik zat nog in de kaas en soepOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is dat nog te verkrijgen dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef Nizno het volgende:
ow we hebben het alweer over corona?
ff een afslag gemist, ik zat nog in de kaas en soep
Huhuhuhu.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Die van Nizno is ook goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens, bacon/ontbijtspek kan op veel dingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
brood met kaas en ontbijtspek ook erg lekker, ontbijtspek eerst even aanbakken in de koekepan![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Als hoofddeksel bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens, bacon/ontbijtspek kan op veel dingen.Uw ADH vitamine Worst
Ik doe katenspek gewoon even in de magnetron.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey! Laat mijn kat eens met rustquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het trouwens @:jessie zijn schuld dat iedereen ziek is?
Huhuhuhu.![]()
2 plakjes pepercervelaat onder een gebakken ei is ook heerlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens, bacon/ontbijtspek kan op veel dingen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kreeg wel een mailtje van Marit van Egmond. ♥Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
die heeft al sinds 2012 niet meer gepost dus denk t nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het trouwens @:jessie zijn schuld dat iedereen ziek is?
Huhuhuhu.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heet jouw kat Jessie?quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef Nizno het volgende:
zo vinnik mn mosterdsoep t lekkerstDank jullie wel, even wat screenshots gemaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://uitpaulineskeuken(...)rdsoep-met-spek.html
Ik gebruik deze als basis.![]()
![]()
Turkse worst,sucuk met ei.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 plakjes pepercervelaat onder een gebakken ei is ook heerlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ah de appie legde ff de lege schappen uit en hoe de boodschappen bezorgd wordt tot de voordeur?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Kreeg wel een mailtje van Marit van Egmond. ♥Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stille genieter, net als @Wopkequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heeft al sinds 2012 niet meer gepost dus denk t nietOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
vind ik persoonlijk niet zo lekker maar gelukkig smaken verschillenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oef.quote:
Lastig parket nu, MisterZero.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jouw kat heet ook Jessie?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oef.
Lastig parket nu, MisterZero.![]()
Ik heb een uur rondgefietst voor brood. Van de zotte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah de appie legde ff de lege schappen uit en hoe de boodschappen bezorgd wordt tot de voordeur?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de echte hipster
[ afbeelding ]![]()
Uw ADH vitamine Worst
wij waren op tijd bij de jumbo, 10uur. daarvoor al bij de aldi geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een uur rondgefietst voor brood. Van de zotte.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
SJIPPIE!quote:![]()
Lekker geslapen?
Huhuhuhuhu.
Vegan uiteraard?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de echte hipster
[ afbeelding ]![]()
Lekker conditietrainingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een uur rondgefietst voor brood. Van de zotte.
Uw ADH vitamine Worst
Jazeker, ik slaap wel goed hoor alleen op verschillende tijden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
SJIPPIE!![]()
Lekker geslapen?
Huhuhuhuhu.![]()
Neeeee, mijn poes heet Poes.quote:
Jessie, mijn grote Utopia liefde, die heerlijk geil zijn neus op kon halen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ach ja,gelukkig hebben we 1 ding gemeen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk niet zo lekker maar gelukkig smaken verschillen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb maar bij een vriendin gehaald, die bestelt elke week bij de bakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij waren op tijd bij de jumbo, 10uur. daarvoor al bij de aldi geweest
Vraag mij af hoe laat ik morgen boodschappen zal gaan doen, ga meestal rond 14 u, maar vermoed nu vroeger op pad te moetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij waren op tijd bij de jumbo, 10uur. daarvoor al bij de aldi geweest![]()
Met een slaapzakje voor de winkel gaan liggen lijkt me raadzaam.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe laat ik morgen boodschappen zal gaan doen, ga meestal rond 14 u, maar vermoed nu vroeger op pad te moeten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarna 2 uur aan het zuurstof.quote:
Nee dat ben ik niet van planquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een slaapzakje voor de winkel gaan liggen lijkt me raadzaam.![]()
wij doen altijd op tijd boodschappen, hadden nog eerder kunnen zijn want werd al om half 8 wakker gebeld door de neppemicrosoftsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe laat ik morgen boodschappen zal gaan doen, ga meestal rond 14 u, maar vermoed nu vroeger op pad te moetenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ga morgen waarschijnlijk ook maar wat vroeger. Geen idee wat ik moet verwachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe laat ik morgen boodschappen zal gaan doen, ga meestal rond 14 u, maar vermoed nu vroeger op pad te moeten![]()
Je stuurt je hubbie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
half 10 de winkel inOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoef ook maar mijn ogen dicht te doen. Héérlijk!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jazeker, ik slaap wel goed hoor alleen op verschillende tijden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ff mn bami geproefd en jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemug wat is die lekker geworden!!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je wordt moe.. je doet je ogen dichtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar mijn ogen dicht te doen. Héérlijk!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:40 schreef Nizno het volgende:
ff mn bami geproefd en jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemug wat is die lekker geworden!!!
Maar als daar dan weer 100 man ligt heb je een probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een slaapzakje voor de winkel gaan liggen lijkt me raadzaam.
Ik moet overigens de actuele stand van zaken bijlezen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik ben zo ongelovelijk fan van mijn eigen kookkunstenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
mag nu nog maar met 49 man ergens samen liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar als daar dan weer 100 man ligt heb je een probleem.
Ik moet overigens de actuele stand van zaken bijlezen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wel gezellig, net als vroeger toen je voor het postkantoor lag om kaartjes voor een festival te krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar als daar dan weer 100 man ligt heb je een probleem.
Ik moet overigens de actuele stand van zaken bijlezen.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wordt moe.. je doet je ogen dichtIk eet geen citroen incluis schil.
ow dan is 18.00 een prima tijd om heen te gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, maar er is altijd wel iets te krijgen. Veel winkelcentra in de buurt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
NOTENKIND!!!!quote:![]()
HOEST (binnenkant linker elleboog) ?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
DaybreakersKlinkt echt als een slechte film. Kijken maarquote:Description
Ten years after a plague turns most of the world's population into vampires, a critical blood shortage causes panic and gruesome mutations among the reanimated. Edward (Ethan Hawke), a vampire hematologist, tries to develop a blood substitute when he meets Lionel (Willem Dafoe) and Audrey (Claudia Karvan), two fugitive humans who claim to have a possible cure. Edward casts his lot with them in the hope of perfecting the cure before it's too late.![]()
Die tijd heb ik nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel gezellig, net als vroeger toen je voor het postkantoor lag om kaartjes voor een festival te krijgen
Slechte film ja maar niet geheel onvermakelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
Daybreakers
[..]
Klinkt echt als een slechte film. Kijken maar![]()
Je kent hem?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slechte film ja maar niet geheel onvermakelijk![]()
Jij bent er zo één die én hier post én een film kijkt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
Daybreakers
[..]
Klinkt echt als een slechte film. Kijken maar
HUHUHUHUHUHU.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou dat niet, maar als ik eens minder slaap haal ik dat wel weer in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar mijn ogen dicht te doen. Héérlijk!![]()
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben zo ongelovelijk fan van mijn eigen kookkunsten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent er zo één die én hier post én een film kijkt?
HUHUHUHUHUHU.![]()
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NOTENKIND!!!!![]()
HOEST (binnenkant linker elleboog) ?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Welcome backquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?![]()
![]()
Niemand gaat hier natuurlijk posten dat ze slecht koken. Tenzij ze daar trots op zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?![]()
![]()
Dan kom je toch nooit echt in de film?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja dat had ik al eens gelezen iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.
altijd goed.
maar daarvoor moet ik grotere pannen, mn lading voor in de vriezer past al soort van bijna niet
Ik lees 'wel', daar ben ik heel gevoelig voor. Maar je hoeft het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?
Prima hier, ik me lang genoeg beroerder gevoeld .Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die zeggen dat ze niets met koken hebben,dat ze zelfs in staat zijn om water te laten aanbranden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand gaat hier natuurlijk posten dat ze slecht koken. Tenzij ze daar trots op zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haai beidenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
IK KOOK HEEL SLECHT!
Ik kan wel aardig opwarmen.
Huhuhuhuhuhu.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Goede ontwikkelingen 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oh oh wat heeft dat te betekenen 😜'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mijn leven wagen voor wc papierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hallo jippemevrouw
Ga jij leuke dingen doen dit weekend![]()
![]()
Nee hoor. Vind er geen fuck aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zeggen dat ze niets met koken hebben,dat ze zelfs in staat zijn om water te laten aanbranden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dubbelfeest noodgang aanwezig 🕺🏿🕺🏿🕺🏿![]()
alles wel met jou?
![]()
wat heb ik gemaakt dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoi nizno
Wanneer kan ik komen proeven. Je omschrijving geeft me honger 😒Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
minder om te horen maar blij dat het nu beter met je gaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik lees 'wel', daar ben ik heel gevoelig voor. Maar je hoeft het niet te vertellen.
Prima hier, ik me lang genoeg beroerder gevoeld .'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
But in the end ... IT DOESN"T EVER MATTER!
Wat is daar minder aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
minder om te horen maar blij dat het nu beter met je gaat
Niet wat je denkt maar wat ik zeiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Scenarios he ik wist het
Veel plezier biaaatch ☺️'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ah oke nee ik was benieuwd of je wel goed gelezen hadquote:
maar idd ja bami
en nee ik heb voor mezelf een jaarvoorraad gekost
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind er geen fuck aan.
Ohhhhhhhhhh nu begrijp ik het niet helemaal haha.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet wat je denkt maar wat ik zei![]()
Heb ik verkeerd gelezen? Hey ging slecht met je of ben ik in de war. Ik loop en typ miss niet goed gelezen 😜quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
/facebookmodus / instamodus
JA, het gaat fantastisch. 24/7 en 365 dagen per jaar.
Toch Marco en Leontine?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Stond toch vrij duidelijk dat je bami overheerlijk is en ik raaaaammmeeeeel van de honger 🥵quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke nee ik was benieuwd of je wel goed gelezen had
maar idd ja bami
en nee ik heb voor mezelf een jaarvoorraad gekost![]()
oeioeioeiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daarna 2 uur aan het zuurstof.Uw ADH vitamine Worst
Lekker meeskreeuwen met LINKIN PARK.
Oh dev, die rode beha was te groot, gaat weer terug.
hey nootje hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb ik verkeerd gelezen? Hey ging slecht met je of ben ik in de war. Ik loop en typ miss niet goed gelezen 😜
Uw ADH vitamine Worst
Ik zag het op de foto's die je had gestuurdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh dev, die rode beha was te groot, gaat weer terug.![]()
Marco is geen goede graadmeter 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
/facebookmodus / instamodus
JA, het gaat fantastisch. 24/7 en 365 dagen per jaar.
Toch Marco en Leontine?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Andre dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Marco is geen goede graadmeter 😜“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leontine wel dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Marco is geen goede graadmeter 😜Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Is nu iedereen weg?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stond toch vrij duidelijk dat je bami overheerlijk is en ik raaaaammmeeeeel van de honger 🥵
0100 ik ga slapen lieve mensen tot morgenavond
Hoorde al dat we amper reserveringen hadden wel voor morgen![]()
Is overal,gemiddeld 48% minder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Hoorde al dat we amper reserveringen hadden wel voor morgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Het word steeds erger 😜quote:jawel met jou ?quote:heeeeeeeeeeey maquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lekker rustig toch een keerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Hoorde al dat we amper reserveringen hadden wel voor morgen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Slaap ze.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
0100 ik ga slapen lieve mensen tot morgenavondJe moet wel komen opdagen?quote:Hoorde al dat we amper reserveringen hadden wel voor morgen![]()
Ik wil eigenlijk niet na Mister Zero posten.
MAAR JE FLIKTE HET OOK BIJ MIJ!
Huhuhuhuhu.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
trustequote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
Hoorde al dat we amper reserveringen hadden wel voor morgenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waar is El Bleiburg eigenlijk?
Stoel is hem fatal geworden of een pre-slaapje?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
its Pi day!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil eigenlijk niet na Mister Zero posten.
MAAR JE FLIKTE HET OOK BIJ MIJ!
Huhuhuhuhu.wanneer dan?
![]()
Wilde gok, december?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
das al ff geleequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als het op tand om tand aankomt zijn mijn tanden geslepen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat was dan niet erg aardig zeg. Jij zou dat nooit doenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Waarom altijd zo vijandigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als het op tand om tand aankomt zijn mijn tanden geslepen.![]()
zag een filmpje door fred van leer gepost dat er een gozer in een magazijn vol pleepapier lekker in zn karretje aan het scheuren was en iedereen bedankte voor het hamsteren zodat hij lekker kon blijven racenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
https://scontent-ams4-1.x(...)bdfc01a3&oe=5E93A6A1Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Altijd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Totdat er per ongeluk een of meerdere in de pot flikkerenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Is daar ook al een tekort aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ook-condoom-populair
Huhuhuhuhu.![]()
heb jij al ingeslagen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ook-condoom-populair
Huhuhuhuhu.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |