Ik lees 'wel', daar ben ik heel gevoelig voor. Maar je hoeft het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?
Die zeggen dat ze niets met koken hebben,dat ze zelfs in staat zijn om water te laten aanbranden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand gaat hier natuurlijk posten dat ze slecht koken. Tenzij ze daar trots op zijn
Goede ontwikkelingen 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oh oh wat heeft dat te betekenen 😜
Mijn leven wagen voor wc papierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hallo jippemevrouw
Ga jij leuke dingen doen dit weekend
Nee hoor. Vind er geen fuck aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zeggen dat ze niets met koken hebben,dat ze zelfs in staat zijn om water te laten aanbranden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dubbelfeest noodgang aanwezig 🕺🏿🕺🏿🕺🏿
wat heb ik gemaakt dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoi nizno
Wanneer kan ik komen proeven. Je omschrijving geeft me honger 😒
minder om te horen maar blij dat het nu beter met je gaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik lees 'wel', daar ben ik heel gevoelig voor. Maar je hoeft het niet te vertellen.
Prima hier, ik me lang genoeg beroerder gevoeld .
Wat is daar minder aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
minder om te horen maar blij dat het nu beter met je gaat
Niet wat je denkt maar wat ik zeiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Scenarios he ik wist het
Veel plezier biaaatch ☺️
ah oke nee ik was benieuwd of je wel goed gelezen hadquote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind er geen fuck aan.
Ohhhhhhhhhh nu begrijp ik het niet helemaal haha.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet wat je denkt maar wat ik zei
Heb ik verkeerd gelezen? Hey ging slecht met je of ben ik in de war. Ik loop en typ miss niet goed gelezen 😜quote:
Stond toch vrij duidelijk dat je bami overheerlijk is en ik raaaaammmeeeeel van de honger 🥵quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke nee ik was benieuwd of je wel goed gelezen had
maar idd ja bami
en nee ik heb voor mezelf een jaarvoorraad gekost
oeioeioeiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daarna 2 uur aan het zuurstof.
hey nootje hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb ik verkeerd gelezen? Hey ging slecht met je of ben ik in de war. Ik loop en typ miss niet goed gelezen 😜
Ik zag het op de foto's die je had gestuurdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh dev, die rode beha was te groot, gaat weer terug.
Marco is geen goede graadmeter 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
/facebookmodus / instamodus
JA, het gaat fantastisch. 24/7 en 365 dagen per jaar.
Toch Marco en Leontine?
Andre dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Marco is geen goede graadmeter 😜
Leontine wel dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Marco is geen goede graadmeter 😜
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stond toch vrij duidelijk dat je bami overheerlijk is en ik raaaaammmeeeeel van de honger 🥵
Is overal,gemiddeld 48% minder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
0100 ik ga slapen lieve mensen tot morgenavond
Hoorde al dat we amper reserveringen hadden wel voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |