Je kent hem?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slechte film ja maar niet geheel onvermakelijk
Jij bent er zo één die én hier post én een film kijkt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
Daybreakers
[..]
Klinkt echt als een slechte film. Kijken maar
Nou dat niet, maar als ik eens minder slaap haal ik dat wel weer in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar mijn ogen dicht te doen. Héérlijk!
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben zo ongelovelijk fan van mijn eigen kookkunsten
Ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent er zo één die én hier post én een film kijkt?
HUHUHUHUHUHU.
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NOTENKIND!!!!![]()
HOEST (binnenkant linker elleboog) ?
Welcome backquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?
Niemand gaat hier natuurlijk posten dat ze slecht koken. Tenzij ze daar trots op zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan kom je toch nooit echt in de film?quote:
ja dat had ik al eens gelezen iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.
Ik lees 'wel', daar ben ik heel gevoelig voor. Maar je hoeft het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Die zeggen dat ze niets met koken hebben,dat ze zelfs in staat zijn om water te laten aanbranden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand gaat hier natuurlijk posten dat ze slecht koken. Tenzij ze daar trots op zijn
Goede ontwikkelingen 😜quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oh oh wat heeft dat te betekenen 😜
Mijn leven wagen voor wc papierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hallo jippemevrouw
Ga jij leuke dingen doen dit weekend
Nee hoor. Vind er geen fuck aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zeggen dat ze niets met koken hebben,dat ze zelfs in staat zijn om water te laten aanbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |