Vraag mij af hoe laat ik morgen boodschappen zal gaan doen, ga meestal rond 14 u, maar vermoed nu vroeger op pad te moetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij waren op tijd bij de jumbo, 10uur. daarvoor al bij de aldi geweest
Met een slaapzakje voor de winkel gaan liggen lijkt me raadzaam.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe laat ik morgen boodschappen zal gaan doen, ga meestal rond 14 u, maar vermoed nu vroeger op pad te moeten
Daarna 2 uur aan het zuurstof.quote:
Nee dat ben ik niet van planquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een slaapzakje voor de winkel gaan liggen lijkt me raadzaam.
wij doen altijd op tijd boodschappen, hadden nog eerder kunnen zijn want werd al om half 8 wakker gebeld door de neppemicrosoftsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe laat ik morgen boodschappen zal gaan doen, ga meestal rond 14 u, maar vermoed nu vroeger op pad te moeten
Ik ga morgen waarschijnlijk ook maar wat vroeger. Geen idee wat ik moet verwachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je stuurt je hubbie?quote:
Ik hoef ook maar mijn ogen dicht te doen. Héérlijk!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jazeker, ik slaap wel goed hoor alleen op verschillende tijden.
Je wordt moe.. je doet je ogen dichtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar mijn ogen dicht te doen. Héérlijk!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:40 schreef Nizno het volgende:
ff mn bami geproefd en jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemug wat is die lekker geworden!!!
Maar als daar dan weer 100 man ligt heb je een probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een slaapzakje voor de winkel gaan liggen lijkt me raadzaam.
ik ben zo ongelovelijk fan van mijn eigen kookkunstenquote:
mag nu nog maar met 49 man ergens samen liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar als daar dan weer 100 man ligt heb je een probleem.
Ik moet overigens de actuele stand van zaken bijlezen.
Wel gezellig, net als vroeger toen je voor het postkantoor lag om kaartjes voor een festival te krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar als daar dan weer 100 man ligt heb je een probleem.
Ik moet overigens de actuele stand van zaken bijlezen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wordt moe.. je doet je ogen dicht
ow dan is 18.00 een prima tijd om heen te gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, maar er is altijd wel iets te krijgen. Veel winkelcentra in de buurt.
NOTENKIND!!!!quote:
Klinkt echt als een slechte film. Kijken maarquote:Description
Ten years after a plague turns most of the world's population into vampires, a critical blood shortage causes panic and gruesome mutations among the reanimated. Edward (Ethan Hawke), a vampire hematologist, tries to develop a blood substitute when he meets Lionel (Willem Dafoe) and Audrey (Claudia Karvan), two fugitive humans who claim to have a possible cure. Edward casts his lot with them in the hope of perfecting the cure before it's too late.
Die tijd heb ik nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel gezellig, net als vroeger toen je voor het postkantoor lag om kaartjes voor een festival te krijgen
Slechte film ja maar niet geheel onvermakelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
Daybreakers
[..]
Klinkt echt als een slechte film. Kijken maar
Je kent hem?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slechte film ja maar niet geheel onvermakelijk
Jij bent er zo één die én hier post én een film kijkt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:43 schreef devzero het volgende:
Daybreakers
[..]
Klinkt echt als een slechte film. Kijken maar
Nou dat niet, maar als ik eens minder slaap haal ik dat wel weer in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar mijn ogen dicht te doen. Héérlijk!
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben zo ongelovelijk fan van mijn eigen kookkunsten
Ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent er zo één die én hier post én een film kijkt?
HUHUHUHUHUHU.
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NOTENKIND!!!!![]()
HOEST (binnenkant linker elleboog) ?
Welcome backquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?
Niemand gaat hier natuurlijk posten dat ze slecht koken. Tenzij ze daar trots op zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha hey missed you!! Wel goed.. met jou?
Dan kom je toch nooit echt in de film?quote:
ja dat had ik al eens gelezen iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mooi.Ik heb een tijdje als vrijwilligerswerk voor een groep van ongeveer 50 man elke week gekookt.Die konden mijn brouwsels ook wel apricieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |