2 plakjes pepercervelaat onder een gebakken ei is ook heerlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens, bacon/ontbijtspek kan op veel dingen.
die heeft al sinds 2012 niet meer gepost dus denk t nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het trouwens @:jessie zijn schuld dat iedereen ziek is?
Huhuhuhu.
Heet jouw kat Jessie?quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef Nizno het volgende:
https://www.smulweb.nl/re(...)gerookte-spekreepjes
zo vinnik mn mosterdsoep t lekkerst
Dank jullie wel, even wat screenshots gemaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://uitpaulineskeuken(...)rdsoep-met-spek.html
Ik gebruik deze als basis.
Turkse worst,sucuk met ei.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 plakjes pepercervelaat onder een gebakken ei is ook heerlijk
ah de appie legde ff de lege schappen uit en hoe de boodschappen bezorgd wordt tot de voordeur?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Kreeg wel een mailtje van Marit van Egmond. ♥
Stille genieter, net als @Wopkequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heeft al sinds 2012 niet meer gepost dus denk t niet
vind ik persoonlijk niet zo lekker maar gelukkig smaken verschillenquote:
Oef.quote:
Jouw kat heet ook Jessie?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oef.
Lastig parket nu, MisterZero.
Ik heb een uur rondgefietst voor brood. Van de zotte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah de appie legde ff de lege schappen uit en hoe de boodschappen bezorgd wordt tot de voordeur?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de echte hipster
[ afbeelding ]
wij waren op tijd bij de jumbo, 10uur. daarvoor al bij de aldi geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een uur rondgefietst voor brood. Van de zotte.
SJIPPIE!quote:
Vegan uiteraard?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de echte hipster
[ afbeelding ]
Lekker conditietrainingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb een uur rondgefietst voor brood. Van de zotte.
Jazeker, ik slaap wel goed hoor alleen op verschillende tijden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
SJIPPIE!![]()
Lekker geslapen?
Huhuhuhuhu.
Neeeee, mijn poes heet Poes.quote:
Ach ja,gelukkig hebben we 1 ding gemeen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk niet zo lekker maar gelukkig smaken verschillen
Ik heb maar bij een vriendin gehaald, die bestelt elke week bij de bakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij waren op tijd bij de jumbo, 10uur. daarvoor al bij de aldi geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |