Gesmolten kaas vind ik echt zo lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Kaas in groentesoep lijkt me ook niet erg smakelijk.
Ja. Op een tostiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gesmolten kaas vind ik echt zo lekker
brood met kaas en ontbijtspek ook erg lekker, ontbijtspek eerst even aanbakken in de koekepanquote:
Recept?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
Mosterdsoep maak ik met 3 soorten mosterd.
quote:
En dit kan je nog zien als een soort test om te kijken hoe overheden reageren. In de toekomst is er een nog hardnekkigere virus mogelijkquote:
Een flinke lading van mijn usernaam erinquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef Nizno het volgende:
https://www.smulweb.nl/re(...)gerookte-spekreepjes
zo vinnik mn mosterdsoep t lekkerst
Is dat nog te verkrijgen dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef Nizno het volgende:
ow we hebben het alweer over corona?
ff een afslag gemist, ik zat nog in de kaas en soep
Eens, bacon/ontbijtspek kan op veel dingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
brood met kaas en ontbijtspek ook erg lekker, ontbijtspek eerst even aanbakken in de koekepan
Als hoofddeksel bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens, bacon/ontbijtspek kan op veel dingen.
Hey! Laat mijn kat eens met rustquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het trouwens @:jessie zijn schuld dat iedereen ziek is?
Huhuhuhu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |