Solly, zal er voortaan een extra waarschuwing bij plaatsen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
Note to myself:
Klik NOOIT meer op spoilers van Jippie.
Wat lief.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste nestje van het jaar.
Vrienden van Soul.
Is dat zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja op stof blijft het 6 uur actief, op je huid slechts enkele minuten.
How kjoet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat lief.![]()
Dit is die van ons.
[ afbeelding ]
nouja er is ook een filmpje van mythbusters dat het minder verspreid als je in je elleboog niets, maar ja je doet niet eerst je elleboog blootquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is dat zo.
Perfect idee van Rutte dan weer.
Daar moet je maar net de tijd voor hebben ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja er is ook een filmpje van mythbusters dat het minder verspreid als je in je elleboog niets, maar ja je doet niet eerst je elleboog bloot
quote:
Wat?quote:
precies, had ik vandaag geen tijd voor bij de kriebel in mn neus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar moet je maar net de tijd voor hebben ook.
hebt op facebook gestaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef Jippie68 het volgende:
Klopt volgens mij niet van dat 'stof' alleen in een stukje snot blijft het virus leven.
Foei.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies, had ik vandaag geen tijd voor bij de kriebel in mn neus.
ja nu wordt je best vervelend, we posten meer dan genoeg, post dan gewoon ff mee ofzoquote:
Dan is het waar.quote:
deed t egwel in mn elleboog hoorquote:
Ah dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed t egwel in mn elleboog hoor
en was alleen
Mooi plaatje.quote:
das wel een voordeel van alleen wonenquote:
Lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nu wordt je best vervelend, we posten meer dan genoeg, post dan gewoon ff mee ofzo
blokken heeft geen zin want zonder jou blokken we elkaar of onszelf ook wel
Wat?quote:
educatedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |