Nee, de DutchGP gaat sowieso op 3 mei niet door. Wellicht uitstel, maar dat gaat ook bijzonder krap worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Of gaan ze misschien rijden zonder publiek?
Gast...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Nee, de DutchGP gaat sowieso op 3 mei niet door. Wellicht uitstel, maar dat gaat ook bijzonder krap worden.
Dat de DutchGP niet zou doorgaan heb ik vanaf het begin al geroepen (oké, ik had daar andere redenen voor en men heeft veel gepresteerd bij de verbouwing van het circuit). Ben benieuwd of de kopers nog (een deel) van de koopprijs teruggestort krijgt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Nee, de DutchGP gaat sowieso op 3 mei niet door. Wellicht uitstel, maar dat gaat ook bijzonder krap worden.
Dat de DutchGP niet zou doorgaan heb ik vanaf het begin al geroepen (oké, ik had daar andere redenen voor en men heeft veel gepresteerd bij de verbouwing van het circuit). Ben benieuwd of de kopers nog (een deel) van de koopprijs teruggestort krijgt.
Tickethouders hebben een keurige mail gehad hoor:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
Ben benieuwd of de kopers nog (een deel) van de koopprijs teruggestort krijgt.
quote:Op basis van de berichtgeving van Formula One Management en FIA zijn wij met hen in gezamenlijk overleg over de mogelijke consequenties voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Deze zijn nog niet volledig bekend, maar bij mogelijk uitstel blijven alle tickets geldig.
Nee. Als je voorspelt dat iemand onder de bus loopt en vervolgens sterft hij aan kanker heb je geen gelijk gekregen.quote:
Hoelang tot 2021?en hoe gaan ze de kaarten van 2021 dan slijten ze kunnen niet 2x zoveel mensen kwijt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Tickethouders hebben een keurige mail gehad hoor:
[..]
Benno gaat gewoon Failliet maakt een doorstart en hoeft de tickets niet terug te betalen ofzoiets dat lijkt mij een waarschijnlijker scenario.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Moet Benno Jr. nu wat pandjes gaan verkopen?
Wel triest natuurlijk dat dit nu zo loopt, maar tis niet anders.
Ik voorspelde de dood, gaf meerdere oorzaken en uiteindelijk een andere oorzaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Als je voorspelt dat iemand onder de bus loopt en vervolgens sterft hij aan kanker heb je geen gelijk gekregen.
Als iemand dan roept dat 'ie alsnog gelijk heeft negeren we zo iemand gewoon, want schijnbaar heeft zo iemand dan aandacht nodig. Tja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Als je voorspelt dat iemand onder de bus loopt en vervolgens sterft hij aan kanker heb je geen gelijk gekregen.
Jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd
Benno gaat maar over zijn eigen bril rondjes rijden met formule 1 auto’squote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:43 schreef vipergts het volgende:
[..]
Benno gaat gewoon Failliet maakt een doorstart en hoeft de tickets niet terug te betalen ofzoiets dat lijkt mij een waarschijnlijker scenario.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:40 schreef F1gamer het volgende:
en het kan ook zijn dat alsnog op 3 mei wordt verreden.
Heb je hem weer...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt een troll. Een irritante die dit topic echt verneukt.quote:
Bij ziggo vertelde ze gisteravond dat de fom 2 races van de seizoenstart in ieder geval wel wil rijden. Monaco en Zandvoort.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:40 schreef F1gamer het volgende:
Het is nu zo dat ze willen uitstellen en dan blijven de kaarten gelden.
Ze blijven in contact met de organisatie en het kan ook zijn dat alsnog op 3 mei wordt verreden.
Maar die wel gelijk heeft gekregen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt een troll. Een irritante die dit topic echt verneukt.
Niet om de redenen waarmee jij liep te dwepen. Dus ga weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:53 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Maar die wel gelijk heeft gekregen!
Nee, dat heb je niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:53 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Maar die wel gelijk heeft gekregen!
Hoezo volgend jaar de eerste? Heeft de Australische GP geen exclusiviteit om de seizoensstart te mogen organiseren? Abu Dhabi heeft dit ook voor de seizoensfinale. Daarnaast willen ze eerder de GP van Vietnam organiseren. Is nogal een prestatie van Liberty Media om daar een GP te organiseren en in Europa zijn er genoeg, dus dat de FOM/Liberty Media op Zandvoort wil rijden (sowieso wil inhalen) is meer wishful thinking van Ziggo/de Nederlanders.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij ziggo vertelde ze gisteravond dat de fom 2 races van de seizoenstart in ieder geval wel wil rijden. Monaco en Zandvoort.
Ik heb hoop. Misschien niet op 3 mei, misschien wel later. En anders is het volgend jaar de eerste.
Maar de DutchGP gaat op 3 mei niet verreden worden!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet.![]()
Alle argumenten die je had zijn onderuit geveegd. Met je inside informatie.
Niks officieels, maar 3 mei is gewoon zo goed als zeker niet het geval (semi-officieel, aangezien ze zelf zeggen dat het F1-seizoen niet voor eind mei van start gaat). Daarnaast: https://www.telegraaf.nl/(...)ace-wordt-uitgesteldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog geen definitief bericht dat het niet doorgaat. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik er heen ga!
Volhouden! 👊🏽quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog geen definitief bericht dat het niet doorgaat. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik er heen ga!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb het idee dat we het al geweten hadden als het echt zo goed als zeker van de baan was.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik begin toch het idee te krijgen dat het niet doorgaat.
De ondernemers/horeca heeft al laten weten dat ze dat niet zien zitten, dus of ze een vergunning gaan krijgen voor augustus?quote:
Inderdaad.. Airbnb mee verschuiven met de race? Of gaan die huiseigenaren nu dubbel cashen en geen geld teruggevenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:21 schreef SOG het volgende:
Wel sick voor die mensen die nou een dure accomodatie hebben geboekt
Dat is dan ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we het al geweten hadden als het echt zo goed als zeker van de baan was.
Dat was te verwachten.quote:
Mijn voorgevoel zei al zoiets!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik begin toch het idee te krijgen dat het niet doorgaat.
Heb al contact gehad met mijn pensionnetje, moeten maar afwachten wat de nieuwe datum gaat worden. Ze waren welwillend om het te verplaatsen, maar weten niet of het dan al geboekt is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Inderdaad.. Airbnb mee verschuiven met de race? Of gaan die huiseigenaren nu dubbel cashen en geen geld teruggeven![]()
Ja relativeren mijn reet, is gewoon een kop.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Heb al contact gehad met mijn pensionnetje, moeten maar afwachten wat de nieuwe datum gaat worden. Ze waren welwillend om het te verplaatsen, maar weten niet of het dan al geboekt is.
We wachten de nieuwe datum af. En als het helemaal word afgeblazen dan zij het zo, ik ben dan 1000 euro kwijt, maar andere raken mogelijk hun geliefden kwijt. Wat dat betreft is het allemaal ook maar relatief.
In juli of augustusquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:05 schreef zalkc het volgende:
Maar wat gaat de nieuwe datum worden als ze in juni weer beginnen
Als ik het zo lees gaat het om dat er voorbij is gegaan aan de verkeersveiligheid. Ik vind dat de gemeente daar wel iets aan moet doen als die weg intensiever wordt gebruikt als de GP wordt gehouden. Dat is ook nog de vraag.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef golfer het volgende:
De soap gaat onverminderd verder:
De provincie Noord-Holland stapt naar de bestuursrechter om een vergunning van tafel te krijgen die de gemeente Zandvoort heeft verleend aan het Circuit.
Bron:
https://www.haarlemsdagbl(...)xNvasbWloDpVq0BLH4-Q
Vergunning om een extra toegangsweg aan te leggen. Niet een vergunning die te maken heeft met de GP.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef golfer het volgende:
De soap gaat onverminderd verder:
De provincie Noord-Holland stapt naar de bestuursrechter om een vergunning van tafel te krijgen die de gemeente Zandvoort heeft verleend aan het Circuit.
Bron:
https://www.haarlemsdagbl(...)xNvasbWloDpVq0BLH4-Q
Het gaat dus om buiten de GP om. Tijdens de GP hebben ze er geen probleem mee (dat is toch al een uitzonderlijke situatie), maar de rest van het jaar is er ook geen beperking, en daar zijn ze het niet mee eens.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als ik het zo lees gaat het om dat er voorbij is gegaan aan de verkeersveiligheid. Ik vind dat de gemeente daar wel iets aan moet doen als die weg intensiever wordt gebruikt als de GP wordt gehouden. Dat is ook nog de vraag.
Zou wel geniaal zijn als ze de stoeltjes die veel verkleurd zijn door de zon en diegene die dat weinig zijn opnieuw hebben gerangschikt in dat nieuwe patroon.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand is er toch in geslaagd met z'n drone een filmpje te maken
de hoofdtribune is op video flink verbeterd na een verfbeurt.
de roest is blauw geverfd.
Sinds wanneer zijn burgemeesters viruskenners en medisch onderlegd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:07 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ten-tot-1-september/
Indien er nog überhaupt iemand dacht aan een DutchGP dit jaar.
Waarom niet? Gezien de huidige omstandigheden is het misschien juist goed om toch races te kunnen hebben. Dan maar zonder publiek. Hebben we in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken met de hele wereld.quote:
omdat het de eerste race sinds 1 miljoen jaar is daar, dat moet een feest zijn en een lekker zootje mensenquote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gezien de huidige omstandigheden is het misschien juist goed om toch races te kunnen hebben. Dan maar zonder publiek. Hebben we in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken met de hele wereld.
En zodra het weer kan, ook publiek er weer bij op het circuit.
Opeens een stuk minder erg als je naast de kaartjes gegrepen hebt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Zou wel een hoop sfeer missen maar aan de andere kant gaat 't natuurlijk om het racen.
Plus de meeste toeschouwers zitten toch al thuis achter de TV.
Mensen die kaarten hebben kunnen geld terug krijgen als ze dat willen of evt zijn de kaarten volgend jaar ook geldig.quote:Op maandag 20 april 2020 23:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Opeens een stuk minder erg als je naast de kaartjes gegrepen hebt.
Die mensen die ze wel hebben kennen het ook vanaf hun eigen bank bekijken dan.
En omdat we in Nederland toch weer van die debielen hebben die dan toch naar het circuit gaan komen...quote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gezien de huidige omstandigheden is het misschien juist goed om toch races te kunnen hebben. Dan maar zonder publiek. Hebben we in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken met de hele wereld.
En zodra het weer kan, ook publiek er weer bij op het circuit.
De voetbalfans van de sport zeg maarquote:Op dinsdag 21 april 2020 06:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En omdat we in Nederland toch weer van die debielen hebben die dan toch naar het circuit gaan komen...
quote:
Je hebt ook duizend man personeel he.quote:Op maandag 20 april 2020 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Zou wel een hoop sfeer missen maar aan de andere kant gaat 't natuurlijk om het racen.
Plus de meeste toeschouwers zitten toch al thuis achter de TV.
De kaartjes controleurs en barmensen en weet ik wat er aan diensten voor publiek geleverd wordt blijven ook thuis.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hebt ook duizend man personeel he.
Die moeten het ook overleven
Monteurs, coureurs, catering, vuilnis etc..quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De kaartjes controleurs en barmensen en weet ik wat er aan diensten voor publiek geleverd wordt blijven ook thuis.
Marshalls, wedstrijdleiding, mensen die het hele circus bouwen, etc etc etcquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Monteurs, coureurs, catering, vuilnis etc..
Grootste deel daarvan zit sowieso al thuis, er is een restrictie aan het aantal man personeel dat bij de races aanwezig mag zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hebt ook duizend man personeel he.
Die moeten het ook overleven
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-niet-aannemelijkquote:Jan Lammers vreest dat de Grote Prijs van Nederland in de Formule 1 pas volgend jaar zijn terugkeer kan vieren op circuit Zandvoort. „Het is afwachten welke mogelijkheden ons nog worden geboden, maar ik acht het niet aannemelijk dat het dit jaar nog kan”, reageert de directeur sportief van de Dutch Grand Prix op het regeringsbesluit om grote evenementen tot in ieder geval 1 september te verbieden.
Ben benieuwd naar de accomodaties die voor grof geld geboekt zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-niet-aannemelijk
Nou ja, dan maar nog langer voorpret.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zei al zoiets!!
Nu maar een weekje (of twee) voor Spa. Geen probleem. Langer voorpret.
Ik denk vanaf het home op de Hunzerug. Dat zou gebouwd zijn voor de sponsoren van het circuit zelf.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef nils7 het volgende:
Zou Ziggo trouwens vanaf het circuit gaan of vanuit de studio?
Opbouwen is toch al op maandag?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:18 schreef Red_85 het volgende:
Vandaag was dan de dag. Het paddock dat langzaam vol zou moeten stromen, de auto's die binnen kwamen, de boxen die zouden op worden gebouwd. De trucks, de teams, de motorhomes. De sfeer die zich gestaag zou vullen tot aan de climax van zondag, zou vandaag moeten beginnen. De coureurs met hun interviews en grappen....
Ik hoor de bekende stem in mijn hoofd van Olav Mol:
'Vrienden en vriendinnen van de sport welkom bij de donderdag vanaf het circuit Zandvoort, eindelijk is die dan daar voor het eerst sinds 1985, de Dutch GP'
Kutcovid
"Het is zondag 3 mei 2020..." bij het aangaan van de rode lichtenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:18 schreef Red_85 het volgende:
Vandaag was dan de dag. Het paddock dat langzaam vol zou moeten stromen, de auto's die binnen kwamen, de boxen die zouden op worden gebouwd. De trucks, de teams, de motorhomes. De sfeer die zich gestaag zou vullen tot aan de climax van zondag, zou vandaag moeten beginnen. De coureurs met hun interviews en grappen....
Ik hoor de bekende stem in mijn hoofd van Olav Mol:
'Vrienden en vriendinnen van de sport welkom bij de donderdag vanaf het circuit Zandvoort, eindelijk is die dan daar voor het eerst sinds 1985, de Dutch GP'
Kutcovid
Het is toch ook zijn circuit? Laat m lekker fietsen zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het Circuit van Zandvoort is nog gesloten voor eenieder. Behalve voor Bernhard zelf natuurlijk, die fietste laatst een rondje over het hele circuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |