Nee, de DutchGP gaat sowieso op 3 mei niet door. Wellicht uitstel, maar dat gaat ook bijzonder krap worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Of gaan ze misschien rijden zonder publiek?
Gast...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Nee, de DutchGP gaat sowieso op 3 mei niet door. Wellicht uitstel, maar dat gaat ook bijzonder krap worden.
Dat de DutchGP niet zou doorgaan heb ik vanaf het begin al geroepen (oké, ik had daar andere redenen voor en men heeft veel gepresteerd bij de verbouwing van het circuit). Ben benieuwd of de kopers nog (een deel) van de koopprijs teruggestort krijgt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Nee, de DutchGP gaat sowieso op 3 mei niet door. Wellicht uitstel, maar dat gaat ook bijzonder krap worden.
Dat de DutchGP niet zou doorgaan heb ik vanaf het begin al geroepen (oké, ik had daar andere redenen voor en men heeft veel gepresteerd bij de verbouwing van het circuit). Ben benieuwd of de kopers nog (een deel) van de koopprijs teruggestort krijgt.
Tickethouders hebben een keurige mail gehad hoor:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
Ben benieuwd of de kopers nog (een deel) van de koopprijs teruggestort krijgt.
quote:Op basis van de berichtgeving van Formula One Management en FIA zijn wij met hen in gezamenlijk overleg over de mogelijke consequenties voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Deze zijn nog niet volledig bekend, maar bij mogelijk uitstel blijven alle tickets geldig.
Nee. Als je voorspelt dat iemand onder de bus loopt en vervolgens sterft hij aan kanker heb je geen gelijk gekregen.quote:
Hoelang tot 2021?en hoe gaan ze de kaarten van 2021 dan slijten ze kunnen niet 2x zoveel mensen kwijt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Tickethouders hebben een keurige mail gehad hoor:
[..]
Benno gaat gewoon Failliet maakt een doorstart en hoeft de tickets niet terug te betalen ofzoiets dat lijkt mij een waarschijnlijker scenario.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Moet Benno Jr. nu wat pandjes gaan verkopen?
Wel triest natuurlijk dat dit nu zo loopt, maar tis niet anders.
Ik voorspelde de dood, gaf meerdere oorzaken en uiteindelijk een andere oorzaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Als je voorspelt dat iemand onder de bus loopt en vervolgens sterft hij aan kanker heb je geen gelijk gekregen.
Als iemand dan roept dat 'ie alsnog gelijk heeft negeren we zo iemand gewoon, want schijnbaar heeft zo iemand dan aandacht nodig. Tja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Als je voorspelt dat iemand onder de bus loopt en vervolgens sterft hij aan kanker heb je geen gelijk gekregen.
Jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:39 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd
Benno gaat maar over zijn eigen bril rondjes rijden met formule 1 auto’squote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:43 schreef vipergts het volgende:
[..]
Benno gaat gewoon Failliet maakt een doorstart en hoeft de tickets niet terug te betalen ofzoiets dat lijkt mij een waarschijnlijker scenario.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:40 schreef F1gamer het volgende:
en het kan ook zijn dat alsnog op 3 mei wordt verreden.
Heb je hem weer...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt een troll. Een irritante die dit topic echt verneukt.quote:
Bij ziggo vertelde ze gisteravond dat de fom 2 races van de seizoenstart in ieder geval wel wil rijden. Monaco en Zandvoort.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:40 schreef F1gamer het volgende:
Het is nu zo dat ze willen uitstellen en dan blijven de kaarten gelden.
Ze blijven in contact met de organisatie en het kan ook zijn dat alsnog op 3 mei wordt verreden.
Maar die wel gelijk heeft gekregen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt een troll. Een irritante die dit topic echt verneukt.
Niet om de redenen waarmee jij liep te dwepen. Dus ga weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:53 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Maar die wel gelijk heeft gekregen!
Nee, dat heb je niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:53 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Maar die wel gelijk heeft gekregen!
Hoezo volgend jaar de eerste? Heeft de Australische GP geen exclusiviteit om de seizoensstart te mogen organiseren? Abu Dhabi heeft dit ook voor de seizoensfinale. Daarnaast willen ze eerder de GP van Vietnam organiseren. Is nogal een prestatie van Liberty Media om daar een GP te organiseren en in Europa zijn er genoeg, dus dat de FOM/Liberty Media op Zandvoort wil rijden (sowieso wil inhalen) is meer wishful thinking van Ziggo/de Nederlanders.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij ziggo vertelde ze gisteravond dat de fom 2 races van de seizoenstart in ieder geval wel wil rijden. Monaco en Zandvoort.
Ik heb hoop. Misschien niet op 3 mei, misschien wel later. En anders is het volgend jaar de eerste.
Maar de DutchGP gaat op 3 mei niet verreden worden!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet.![]()
Alle argumenten die je had zijn onderuit geveegd. Met je inside informatie.
Niks officieels, maar 3 mei is gewoon zo goed als zeker niet het geval (semi-officieel, aangezien ze zelf zeggen dat het F1-seizoen niet voor eind mei van start gaat). Daarnaast: https://www.telegraaf.nl/(...)ace-wordt-uitgesteldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog geen definitief bericht dat het niet doorgaat. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik er heen ga!
Volhouden! 👊🏽quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog geen definitief bericht dat het niet doorgaat. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik er heen ga!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb het idee dat we het al geweten hadden als het echt zo goed als zeker van de baan was.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik begin toch het idee te krijgen dat het niet doorgaat.
De ondernemers/horeca heeft al laten weten dat ze dat niet zien zitten, dus of ze een vergunning gaan krijgen voor augustus?quote:
Inderdaad.. Airbnb mee verschuiven met de race? Of gaan die huiseigenaren nu dubbel cashen en geen geld teruggevenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:21 schreef SOG het volgende:
Wel sick voor die mensen die nou een dure accomodatie hebben geboekt
Dat is dan ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we het al geweten hadden als het echt zo goed als zeker van de baan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |