quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een stuk of 4 al dacht ik.
In elk geval officieel. In werkelijkheid zullen het er veel meer zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een stuk of 4 al dacht ik.
Het gaat tot nu toe best aardig toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En als iedereen een beetje mee blijft werken om het voor iedereen een beetje leesbaar te houden hier de komende tijd zijn we iedereen écht heel dankbaar daarvoor.
Netjes, respect.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Ik moet overigens wel mijn excuses aanbieden aan een ieder die hier vroeg bij was en die ik belachelijk heb gemaakt. Achteraf hadden jullie gelijk.
Jullie hebben het er maar druk mee. Keep up the good workquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En als iedereen een beetje mee blijft werken om het voor iedereen een beetje leesbaar te houden hier de komende tijd zijn we iedereen écht heel dankbaar daarvoor.
Een vriend van me kwam terug uit Dubai begin deze week. Op Schiphol werd er nergens gecontroleerd op het virusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef Confetti het volgende:
Het vliegverbod is ook weer een toonbeeld van slapheid. Vluchten die onderweg zijn vinden we zielig en mogen dus landen.
Schijnt ergens in Nederland te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef Minimunt het volgende:
Weet iemand waar die doden gevallen zijn?
Waarschijnlijk wel. Zeker bij de niet geteste poppetjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
[..]
In elk geval officieel. In werkelijkheid zullen het er veel meer zijn.
Kinderen lopen hierdoor geen gevaar. Hoeveel keer moet dat gezegd?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die beslissing 100%. Rutte kan zoveel zeggen met zijn 'bijna niet vatbaar' en 'minder' snel besmet. De kneep zit in dat 'bijna' en het 'minder'. Als dat ene kindje dat erdoor komt te overlijden of dood- en doodziek zou worden net jouw kindje is dan maakt het geen bal uit dat 900 anderen er geen last van hebben.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Ik moet overigens wel mijn excuses aanbieden aan een ieder die hier vroeg bij was en die ik belachelijk heb gemaakt. Achteraf hadden jullie gelijk.
Nu standaard paspoortcheck, een vinger in je reet en een corona controlequote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een vriend van me kwam terug uit Dubai begin deze week. Op Schiphol werd er nergens gecontroleerd op het virus
+190 besmettingen +5 dodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we alweer een officiele tussenstand gekregen?
Kunnen we die aantallen terugdraaien?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
+190 besmettingen +5 doden
804 / 10 nu.
Volgens mij kun je gewoon beter [SC] voor deze topicreeks zetten, is eenvoudigerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wow hier krijg ik toch wel weer bang van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
+190 besmettingen +5 doden
804 / 10 nu.
Je kan het met hem eens of oneens zijn, maar hij en zijn team hebben een plan en proberen het beste ervan te maken met hun eigen reden. Het is hypocriet nu allemaal te schreeuwen tegen hem, maar we hebben met onze volle verstand voor hem gekozen.quote:
Voornamelijk in Brabant, stond net op Omroep Brabant maar kan het bericht zo snel niet meer vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef Minimunt het volgende:
Weet iemand waar die doden gevallen zijn?
Het is best even doorbijten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon beter [SC] voor deze topicreeks zetten, is eenvoudiger
Zal eerst harder gaan stijgen omdat je het effect van maatregelen door de incubatietijd pas later gaat merken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Kunnen we die aantallen terugdraaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |