SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Dat denk ik ook. Rutte zet zichzelf gigantisch voor schut met dat uitstellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maandag zijn alle scholen dicht, mag je verwachten. Dit valt bijna niet tegen te houden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat was hier dinsdag al. De cassiere snapte het toen alleen nog niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.![]()
![]()
Iemand linkje naar persco?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Op naar #250Bijna 75k posts in de reeks.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
bij mijn dochter waren er vandaag maar 8 kindjes aanwezig van de 28quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Rutte zet zichzelf gigantisch voor schut met dat uitstellen.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Gewoon op NOS.nlquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Criminelen, hosselaars, beunhazen, zwartwerkers, bejaarden die alles in een sok bewaard hebben, etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke idioot gebruikt nog geld ipv digitaal betalen?Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik heb woensdag gewoon nog contant betaaldFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Merk dat Fok zelfs af en toe hapertquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Zeroku het volgende:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Heb je deels gelijk in, nu is die behoefte er al grotendeels he, dat _echte_ hamsteren, als straks hier ook steden in lockdown gaan, en winkels gaan dicht, en niemand gaat meeer over straat, dan ben je blij dat je ingeslagen hebt. Ik ook, niet voor heel lang, maar wel even het broodnodige. Dat lijkt nu lachwekkend en een ver van ons bed show, maar dat was in italie 2 weken terug niet anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kun je nagaan wat voor chaos het wordt als er écht gehamsterd moet gaan worden.As above, so below.![]()
het aantal besmettingen gaan we inhalenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Update.. het gaat iets beter. Dokter denkt iets met de ribben of de maag. Medicijnen gekregen.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ter info
na het weekend zou het moeten gaan exploderen.![]()
![]()
Die zijn op en nieuwe duren nog wel even.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:05 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Moet ik alvast een PS4 met wat games aanschaffen of is dat nog niet aan de orde?![]()
Je zal niet geïsoleerd worden. Het zal altijd mogelijk zijn om naar buiten te gaan.
Het kan alleen zijn dat het uitbreekt in je wijk en dat je gevraagd wordt zoveel mogelijk binnen te blijven, eigenlijk wat er nu in Brabant gebeurt. Meer zal er niet echt gebeuren.
Grenzen worden een ander verhaal, maar zolang je in de buurt wandelt, zal je er weinig van merken, buiten stille straten en mensen die afstand houden.![]()
Doet hij wel vaker, heb je dat filmpje al gezien dat hij op bezoek was bij mensen in het aardbevingsgebied? Hij was bij het verkeerde huis. Echt die man moet per direct aftreden. Wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Rutte zet zichzelf gigantisch voor schut met dat uitstellen.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Ik loop een paar uur achter ivm mega drukte op werk nu dus vergeef me maar allemachtig wat veel extra besmette personen erbij. Jakkes. Best eng.
Oh en ik zag net in het vorige topic iemand die zei dat ie op z'n eerdere uitlatingen terugkwam. Wat stoer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hoe werkt dat precies? En als je hoest in het gezicht van desbetreffende?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.![]()
16h15quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kom
[..]
kmt er weer een persco??Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Je bent best een baas als je dat toegeeftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Ik moet overigens wel mijn excuses aanbieden aan een ieder die hier vroeg bij was en die ik belachelijk heb gemaakt. Achteraf hadden jullie gelijk.
En nu is gelijk hebben hierin totaal niet leuk trouwens. Wou dat het andersom was.![]()
Welk linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef mootie het volgende:
Goeie genade, gaan er nou weer 35 mensen naar het linkje vragen?Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Maar het 1ste geval in NL is toch genezen nu?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Rutte zijn wekelijkse persco ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kom
[..]
kmt er weer een persco??![]()
Dan krijg je een knal tegen je kanisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? En als je hoest in het gezicht van desbetreffende?![]()
Hier hebben sinds gister die kassamedewerkers in de buurtsuper van die plastic handschoentjes aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende: Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.
![]()
Haha idd! Als ze contact geld ooit gaan afschaffen hebben deze mensen een probleem...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Criminelen, hosselaars, beunhazen, zwartwerkers, bejaarden die alles in een sok bewaard hebben, etc.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Welk linkje? Post die ffquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef mootie het volgende:
Goeie genade, gaan er nou weer 35 mensen naar het linkje vragen?![]()
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Ff kwartiertje schutting repareren, gelijk nieuw topic.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
twitter:MinPres twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:05:49Kijk vanaf 16.15 uur de persconferentie van premier Rutte over de #ministerraad live op Twitter, of via https://t.co/RIwgIxIH8z of https://t.co/XmW5tnMlOO https://t.co/pCFhFtYV0b reageer retweet
![]()
Weakly Rutte op NPO1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kom
[..]
kmt er weer een persco??"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zelfs tijdens een lockdown wordt er geregeld dat je naar de supermarkt kunt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Mijk het volgende:
[..]
Heb je deels gelijk in, nu is die behoefte er al grotendeels he, dat _echte_ hamsteren, als straks hier ook steden in lockdown gaan, en winkels gaan dicht, en niemand gaat meeer over straat, dan ben je blij dat je ingeslagen hebt. Ik ook, niet voor heel lang, maar wel even het broodnodige. Dat lijkt nu lachwekkend en een ver van ons bed show, maar dat was in italie 2 weken terug niet anders.Alpha kenny one![]()
Ik snap die beslissing 100%. Rutte kan zoveel zeggen met zijn 'bijna niet vatbaar' en 'minder' snel besmet. De kneep zit in dat 'bijna' en het 'minder'. Als dat ene kindje dat erdoor komt te overlijden of dood- en doodziek zou worden net jouw kindje is dan maakt het geen bal uit dat 900 anderen er geen last van hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bij mijn dochter waren er vandaag maar 8 kindjes aanwezig van de 28Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het zal er vast over gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Regulier. Dus geen nieuw Corona nieuws verwacht?![]()
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef mootie het volgende:
Goeie genade, gaan er nou weer 35 mensen naar het linkje vragen?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef mootie het volgende:
Goeie genade, gaan er nou weer 35 mensen naar het linkje vragen?I´m back.![]()
Een stuk of 4 al dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:11 schreef F1gamer het volgende:
Maar het 1ste geval in NL is toch genezen nu?![]()
Klopt. In Italië zijn de supermarkten ook 'gewoon' openquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zelfs tijdens een lockdown wordt er geregeld dat je naar de supermarkt kunt.![]()
klopt, het is voor mij nu ook wel duidelijk en vanaf a.s. maandag blijven ze thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die beslissing 100%. Rutte kan zoveel zeggen met zijn 'bijna niet vatbaar' en 'minder' snel besmet. De kneep zit in dat 'bijna' en het 'minder'. Als dat ene kindje dat erdoor komt te overlijden of dood- en doodziek zou worden net jouw kindje is dan maakt het geen bal uit dat 900 anderen er geen last van hebben.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Idd, wat een verhalen gaan er weer te ronde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zelfs tijdens een lockdown wordt er geregeld dat je naar de supermarkt kunt.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het verschil is dat die het vanuit een andere zichthoek bekijken. De wetenschapper doet het klinisch en de boer/juf uiterst praktisch.... waar je een stuk meer aan hebt dan een wauwelverhaal dat doorspekt is met onbegrijpelijke termen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:28 schreef manny het volgende:
Dus als ik iets over stikstof wil weten, dan vraag je geen wetenschapper maar een boer.
Of indammen van een epidemie, dan vraag je geen wetenschapper of beleidsmaker maar een juf van de basisschool."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
En als iedereen een beetje mee blijft werken om het voor iedereen een beetje leesbaar te houden hier de komende tijd zijn we iedereen écht heel dankbaar daarvoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Zeroku het volgende:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Het vliegverbod is ook weer een toonbeeld van slapheid. Vluchten die onderweg zijn vinden we zielig en mogen dus landen.![]()
Halen die genezen gevallen van de huidige aantal gevallen af?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een stuk of 4 al dacht ik.
Of blijft nu zo staan?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties Forumhop: Hop naar: