Locatie is dan wel handig ter info:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:18 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het gebeurt al, heb je de fotos en filmpjes niet gezien? kom net van de ah, best wat schappen leeg.
Een aandeelhouders van toiletpapier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
En morgen (of vanavond al) zijn die vakken gewoon weer gevuld. De enige winnaar hier is de supermarkt; de rest zijn alleen maar verliezers.
Zelfs die niet, want op al die houdbare meuk verdien je weinig en bovendien bederft het ook niet, dus dit is gewoon omzet die je nu hebt in plaats van volgende week of volgende maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef DireStraits7 het volgende:
De enige winnaar hier is de supermarkt; de rest zijn alleen maar verliezers.
De Jumbo in Nijmegen was echt een slagveld, met rijen tot ruim halverwege de winkel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Locatie is dan wel handig ter info:
Bij de Jumbo in Elst (GLD) leek het een gewone gebruikelijke vrijdagmiddag. Weinig lege vakken bijvoorbeeld.
Volgens mij is diarree idd geen symptoom van corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:55 schreef Karina het volgende:
Lol al dat wcpapier wegsnap er niks van.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij is diarree idd geen symptoom van corona.
Geen, ik heb drie rollen in het toilet staan en boven bij de wc hangt nog een volle. Ik weiger te gaan hamsteren, eerst zorgen dat er hier een goede vriezer staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:28 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Klinkt alsof je erover hebt nagedacht.
Hoeveel nieuwe rollen liggen er bij jou op voorraad?
Waarom stop je wc-papier in je vriezer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen, ik heb drie rollen in het toilet staan en boven bij de wc hangt nog een volle. Ik weiger te gaan hamsteren, eerst zorgen dat er hier een goede vriezer staat.
Nee, want dan hebben die eerste paniekzaaiers de hut al volgebouwd met troep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kun je nagaan wat voor chaos het wordt als er écht gehamsterd moet gaan worden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom stop je wc-papier in je vriezer?
#teamjijsnapthetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen, ik heb drie rollen in het toilet staan en boven bij de wc hangt nog een volle. Ik weiger te gaan hamsteren, eerst zorgen dat er hier een goede vriezer staat.
Je kan het maar in huis hebben, het kost weinig en het gaat toch wel een keer op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen massaal schijtpapier kopen?
Oh jee, heb ik nu een tip gegeven die ik niet geven wilde?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De Jumbo in Nijmegen was echt een slagveld, met rijen tot ruim halverwege de winkel.
Maar fijn dat McLeane het nog een beetje voor elkaar heeft.
AH Elst zojuist:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Locatie is dan wel handig ter info:
Bij de Jumbo in Elst (GLD) leek het een gewone gebruikelijke vrijdagmiddag. Weinig lege vakken bijvoorbeeld.
Snel bij de Heinz gaan werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:05 schreef Animalmix2 het volgende:
[..]
AH Elst zojuist:
...
Pasta en pastasauzen bijna al allemaal op.
Medewerkers noemden het een gekkenhuis.
404 is wel heel extreem.quote:
druk maken om een lege schap , verkopen ze eindelijk eens goed gaan ze lopen klagen :-(quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:05 schreef Animalmix2 het volgende:
[..]
AH Elst zojuist:
Schap met aardappelen helemaal leeg.
Schap met wc papier helemaal leeg.
Geen gehakt en ander vlees meer.
Pasta en pastasauzen bijna al allemaal op.
Medewerkers noemden het een gekkenhuis.
Is wel vaker rond dit tijdstip al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
twitter:KTHopkins twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 11:14:51Love these screeching ladies mauling over the dunny-roll in Australia.
A virus really does bring out the best in humanity. #CoronavirusOutbreak
Credit @_West_Sydney_
https://t.co/CK0Gcz6gZi reageer retweet
Door jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:14 schreef Newone82 het volgende:
Werd zelfs ruzie gemaakt om de laatste rollen.
Tilburg?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net terug van de AH. Niks aan de hand hier.
Omdat bij ons in Brabant de maatregelen al langer van kracht waren, vanaf gister dus het hele land en dus de paniekerige mensen zijn gaan hamsteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Tilburg?
Hier in Breda ook amper iets aan de hand!
Hoe kan dat toch? Nuchter volkje, Brabo's?
En in de Randstad maar vechten en dingen uit andermans karretje jatten!
Dat sluit jou niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders krijg je dat WC-papier bijna niet door je strotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |