Zo kan het virus zich mooi verspreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef ACT-F het volgende:
Zie het filmpje
twitter:elinebarbieux twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:36:27I swear mensen zijn echt gek geworden denk ik door dat Corona virus. Iemand stuurt dit door in de groep van 't werk. WHAT THE FUCK 😭😂😭😂 https://t.co/3vx0p7oyoB reageer retweet
Onder de wat minder begaafdenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo kan het virus zich mooi verspreiden.
Wat is deze!?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef ACT-F het volgende:
Zie het filmpje
twitter:elinebarbieux twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:36:27I swear mensen zijn echt gek geworden denk ik door dat Corona virus. Iemand stuurt dit door in de groep van 't werk. WHAT THE FUCK 😭😂😭😂 https://t.co/3vx0p7oyoB reageer retweet
Hoho, je bent hier wel op FOK! Genoeg zwakbegaafden onder onsquote:
Best druk daar in Belgiëquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef ACT-F het volgende:
Zie het filmpje
Lekker gezellig met elkaar in de rij voor de kassa, zo asemt het lekker rond. Je mag hopen dat deze paniekhoeren alleen zichzelf besmetten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:21 schreef ACT-F het volgende:
Zie het filmpje
Je bedoelt: door te hamsteren laat je je ten onrechte meesleuren door consumentenhysterie en met je koopwoede draag je eraan bij dat anderen mogelijk met lege handen staan terwijl jij jezelf met een overschot hebt opgescheept.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nouja als we nu op het moment zijn waar Italië zo'n 2 a 3 weken geleden dan lijkt het me verstandig om wat extra dingen in te kopen maar realistisch gezien zou je niet omkomen van de honger maar het maakt dingen makkelijker als alles dicht wordt gesmeten.
Daarom.quote:Aan de andere kant je hebt dan toch geen reet te doen dan in een rij van een beperkt aantal supermarkten die open zijn te staan.
Hier ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:44 schreef Silven het volgende:
Hier geen verschil, normale gang van zaken en volle schappen.
Nogal. Mensen maken zich helemaal gek. Je zou nu bijna moeten gaan hamsteren omdat paniekerende mensen aan het hamsteren zijn, niet om het coronaquote:
nog wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:44 schreef Silven het volgende:
Hier geen verschil, normale gang van zaken en volle schappen.
omdat ze zien dat mensen ah hamsteren zijn, kuddegedrag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:52 schreef Silven het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dan dat mensen beginnen te hamsteren?
Zouden?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:31 schreef Stance het volgende:
Toen met de ramp in Tjernobyl waren mensen wel bang om groenten te eten. Vanuit Tjernobyl zouden de radio-actieve stralen hier buiten op de groenten terecht komen en wilde men enkel nog diepvries en potgroenten eten
Wat een retards, water blijft gewoon uit de kraan stromen en NL kraanwater is kwalitief zelfs beter dan mineraalwaterquote:
Maar wanneer dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
omdat ze zien dat mensen ah hamsteren zijn, kuddegedrag.
Psies, aangezien je een ondernemer moet zijn om een pas te krijgen om de Makro binnen te komen zal het daar niet zo snel worden leeggekocht door meutes angstige consumenten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:27 schreef Dirk_Teur het volgende:
Misschien morgen toch eens groot in slaan bij de Makro. In vermoed dat de schappen daar nog redelijk vol staan nu de horeca minder goed zal draaien.
Iedereen kent wel meerdere mensen die over zo'n Makro pas beschikken. Maak je geen illusies. Elke ZZP-er kan zo'n ding aanvragen. En ook elke vereniging kan zo'n ding aanvragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Psies, aangezien je een ondernemer moet zijn om een pas te krijgen om de Makro binnen te komen zal het daar niet zo snel worden leeggekocht door meutes angstige consumenten.
Goed om te weten bij welke buur ik moet aankloppen als ik door mijn voorraad heen benquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Buren van ons lieten zowat een heel busje vol van de AH bezorgen de bezorger moest echt 9 keer heen en weer lopen voor die het bezorgd had![]()
Maar beter mee verlegen als om verlegen
het gebeurt al, heb je de fotos en filmpjes niet gezien? kom net van de ah, best wat schappen leeg.quote:
Daar zitten ze dan met hun 200 pakken spaghetti en 50kg rijst. En dan blijkt achteraf dat er geen enkel probleem is met de bevoorrading en dan zitten ze met een schuur vol vreten die alleen maar ruimte inneemtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Buren van ons lieten zowat een heel busje vol van de AH bezorgen de bezorger moest echt 9 keer heen en weer lopen voor die het bezorgd had![]()
Ook een paar weken geleden al gedaan. Vriendin, kat en ik kunnen minimaal 3 weken vooruit met wat ik heb staan zonder boodschappen te moeten doen. Of langer als het nodig is, heb een spreadsheet gemaakt voor 3 weken en daarin hebben we per persoon 2000kcal/dag. Maar met een beetje afzien kunnen we het nog wel rekken als het echt nodig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 05:42 schreef Eightyone het volgende:
Hamsteren is een paar weken terug, met vooruitziende blik, al gedaan; een aparte 'Corona-hoek' met een voorraad (rijst, pasta, blikgroenten, pindakaas, enz) waar ik minimaal anderhalve week mee vooruit kan, bovenop de normale boodschappen. Daar eet ik in eerste instantie niet van, totdat het nodig is.
Wat ga je doen met zoveel olie? Dat krijg je toch niet op.twitter:kookies_habiba twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:13:56PTDRRRRR LE COLRUYT EST HORS STOCK JSUIS KOOOOOO https://t.co/Fp5mLQWSNl reageer retweet
je weet iig wel waar al dat wcpapier voor nodig is als ze dit gebruikenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:47 schreef zipcon het volgende:
In België is het helemaal losgeslagen, itt preppers is het hamsteren zonder plan en dan zie je soms duidelijk nutteloze aankopen:Wat ga je doen met zoveel olie? Dat krijg je toch niet op.twitter:kookies_habiba twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:13:56PTDRRRRR LE COLRUYT EST HORS STOCK JSUIS KOOOOOO https://t.co/Fp5mLQWSNl reageer retweet
[ afbeelding ]
En een kar vol toiletpapier maar geen voedsel, ook 4 dozen melk per 12 goed voor maanden drinkplezier.
[ afbeelding ]
En hier zijn de nutteloze calorieën, Cheetos als noodrantsoen.
[ afbeelding ]
In je auto doen: brandstof.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:47 schreef zipcon het volgende:
In België is het helemaal losgeslagen, itt preppers is het hamsteren zonder plan en dan zie je soms duidelijk nutteloze aankopen:
Wat ga je doen met zoveel olie? Dat krijg je toch niet op.
Ruilmiddel voor de postapocalyptische periode.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:47 schreef zipcon het volgende:
Nee maar dat was wel de start van de big brother overheid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Gingen mensen met 9/11 ook winkels in en allerlei zooi inslaan? Ik was nog te jong om me het te beseffen, maar ben benieuwd. Ik vind dit in ieder geval serieus vervelend en naar, merk ik. Ik snap niet waarom mensen zo paniekerig reageren.
de crash van 1929 was ook heftig idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo. Spoel je kont gewoon schoon met de douchekop, iets minder praktisch maar ok
Hier was de winkel rond 1930 ook bizar leeg.
Loooool, mooi voorbeeld van dat mensen door paniek stoppen met logisch nadenken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:47 schreef zipcon het volgende:
In België is het helemaal losgeslagen, itt preppers is het hamsteren zonder plan en dan zie je soms duidelijk nutteloze aankopen:Wat ga je doen met zoveel olie? Dat krijg je toch niet op.twitter:kookies_habiba twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:13:56PTDRRRRR LE COLRUYT EST HORS STOCK JSUIS KOOOOOO https://t.co/Fp5mLQWSNl reageer retweet
[ afbeelding ]
En een kar vol toiletpapier maar geen voedsel, ook 4 dozen melk per 12 goed voor maanden drinkplezier.
[ afbeelding ]
En hier zijn de nutteloze calorieën, Cheetos als noodrantsoen.
[ afbeelding ]
België, de frituur moet toch blijven draaien jonguhquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:47 schreef zipcon het volgende:
Wat is dat toch met dat inslaan van schijtlint.quote:
Je kunt er een Corona-schild mee bouwenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:24 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat inslaan van schijtlint.
Ja, ik snap daar helemaal niks van. Als je nou diarree van corona krijgt...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:24 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat inslaan van schijtlint.
Met een rol toiletpapier, olie oid en een leeg blik bonen kun je een olielamp maken om op te koken en je handen te warmen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik snap daar helemaal niks van. Als je nou diarree van corona krijgt...
Ik heb gewoon een kookplaat en een kachel. En ik verwacht niet dat de NUTS-voorzieningen snel zullen omvallen. Net als kraanwater.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met een rol toiletpapier, olie en een leeg blik bonen kun je een olielamp maken om op te koken en je handen te warmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |