Idem voor Dominos.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vanaf vandaag contactloze bezorging
Beste klant,
Naar aanleiding van recente wereldwijde ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus zullen wij vanaf nu contactloze bezorging aanbieden voor online betaalde bestellingen. Kies simpelweg een online betaalmethode als je hier gebruik van wilt maken. De bezorger zal aanbellen en je bestelling voor de deur neerleggen.
Wij streven ernaar om je een feilloze bezorgervaring te bieden.
Met vriendelijke groet,
Thuisbezorgd.nl
Mij wel, ze heeft al aangeboden om te gaan netflixen bij haar thuis 😇quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het boeit werkelijk niemand dat je een scharrel hebt.
Daarom. Dus waarom alles terugschroeven!? Auto's weg, kantoren weg. Mooi hoor, als je zo'n kans krijgt om een wereld opnieuw in te richten met een aantal mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We gaan dit jaar wel gemakkelijker de CO2 (en NH3 / NOx) doelstellingen halen...
Ja, totdat er een mutatie is. Net als bij influenza griep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dus er zijn ook mensen die het virus hebben opgelopen, geen symptomen hebben vertoond en inmiddels genezen zijn. Zijn deze mensen nu immuun voor het virus ?
picsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Mij wel, ze heeft al aangeboden om te gaan netflixen bij haar thuis 😇
Toeval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dit is wel de natte droom van Agenda2030.
Helpt dat? Je raakt het immers beiden aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.
Koddig stelletje prutsersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geen handen schudden!
[ afbeelding ]
Kunnen we nog even de top100 lijstjes posten van de eerste paar topics?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Ik moet overigens wel mijn excuses aanbieden aan een ieder die hier vroeg bij was en die ik belachelijk heb gemaakt. Achteraf hadden jullie gelijk.
Netjes netjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Ik moet overigens wel mijn excuses aanbieden aan een ieder die hier vroeg bij was en die ik belachelijk heb gemaakt. Achteraf hadden jullie gelijk.
Moet ik alvast een PS4 met wat games aanschaffen of is dat nog niet aan de orde?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:05 schreef _I het volgende:
[..]
Wat voor lockdown? Dat heeft gradaties. Maar wij worden niet opgesloten in onze huizen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Dat is heel tof van je! Het is je bij deze vergevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Het vermijd de mogelijkheid van handcontact dus scheelt het wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Helpt dat? Je raakt het immers beiden aan.
Welke idioot gebruikt nog geld ipv digitaal betalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
hier ook en de Kassière had handschoenen aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |