daarom lockdown over een paar dagen. NL = lombardije.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nederland volgt bijna precies de lijn van Italië. 😯😯😯😯😯😯😯
Dan dus naar de winkel, hopelijk rustig en ze vullen de vracht die rond 15.00 is binnengekomen 😜quote:
Het kan snel gaan, wij hadden ook een verdubbeling vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dus Spanje heeft op één dag bijna verdubbeling van doden
Ik zou me daar niet druk over maken, ouwe fappertquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat nou als er ook geen internet meer is!
Ik ook. Zowel naar de kamerdebatten, naar "het FB gevoel" en naar de reacties van het buitenland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou dat het ons niet helemaal lukt is een understatement. Ben 'benieuwd' naar volgende week als we op het spoor van Italië zitten.
Nee, op hetzelfde moment, én men kan stellen dat Italië drastischere maatregels genomen heeft dan NL.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar Nederland heeft nu wel eens stuk eerder maatregelen genomen.
'Just a flu bro'quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef tompsv18 het volgende:
Rutte die het weer weg gaat lachen, genot
Tja, mensen gaan ook naar de supermarkt. Niet alles hoeft dicht natuurlijk hè.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als je niet alles dichtgooit blijven mensen zich nog steeds verzamelen in kroegen en restaraunts. Scholen zelfde verhaal.
Klopt. Hoor van meer mensen een soort van weerstand of bagatelliseren onder werkgevers wanneer zij advies van de overheid opvolgen en thuis willen blijven met klachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:58 schreef Confetti het volgende:
Wat mij ook opvalt is dat de overheid alleen advies geeft, en niet via noodmaatregelen verplichtingen oplegt aan werkgevers. Daardoor blijven mensen met kwetsbare arbeidsposities gewoon doorwerken en elkaar besmetten.
Er wordt de laatste dagen al flink meer opgemaakt: https://www.ams-ix.net/ams/documentation/total-statsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat nou als er ook geen internet meer is!
Spanje heeft toch wel een veel groter aantal doden. Zelfs in verhouding.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het kan snel gaan, wij hadden ook een verdubbeling vandaag.
Persoonlijk ga ik vanavond ook nog maar even de kroeg want het zou zo maar eens de laatste keer (voor lange tijd) kunnen zijn, eens zien hoe veel mensen er precies zo over denken..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als je niet alles dichtgooit blijven mensen zich nog steeds verzamelen in kroegen en restaraunts. Scholen zelfde verhaal.
nou ja kleinere werkgevers denken nu terecht aan hun positie. Ik hoef het nu ook niet te proberen om thuis te blijven :pquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Hoor van meer mensen een soort van weerstand of bagatelliseren onder werkgevers wanneer zij advies van de overheid opvolgen en thuis willen blijven met klachten.
Maak mij zelf geen zorgen om mijn positie. Pak wel gewoon WW en anders maar de bijstand in.
ja kan het mij echt niet voorstellen. Maar das natuurlijk dom als je kijkt om ons heenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik vanavond ook nog maar even de kroeg want het zou zo maar eens de laatste keer (voor lange tijd) kunnen zijn, eens zien hoe veel mensen er precies zo over denken..
Treinen die nu nog rijden zijn nagenoeg leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef Tengano het volgende:
Ik ben beniewd wat ze over die treinen gaan zeggen want die zitten in de risicozone om gecancelled te worden ivm een soort 'evenement' met meer dan 100 personen.
We gaan dit jaar wel gemakkelijker de CO2 (en NH3 / NOx) doelstellingen halen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef _I het volgende:
Als dit het klimaatprobleem oplost, worden de maatregelen ook niet meer opgeheven.
dit is wel de natte droom van Agenda2030.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef _I het volgende:
Als dit het klimaatprobleem oplost, worden de maatregelen ook niet meer opgeheven.
Idem voor Dominos.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vanaf vandaag contactloze bezorging
Beste klant,
Naar aanleiding van recente wereldwijde ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus zullen wij vanaf nu contactloze bezorging aanbieden voor online betaalde bestellingen. Kies simpelweg een online betaalmethode als je hier gebruik van wilt maken. De bezorger zal aanbellen en je bestelling voor de deur neerleggen.
Wij streven ernaar om je een feilloze bezorgervaring te bieden.
Met vriendelijke groet,
Thuisbezorgd.nl
Mij wel, ze heeft al aangeboden om te gaan netflixen bij haar thuis 😇quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het boeit werkelijk niemand dat je een scharrel hebt.
Daarom. Dus waarom alles terugschroeven!? Auto's weg, kantoren weg. Mooi hoor, als je zo'n kans krijgt om een wereld opnieuw in te richten met een aantal mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We gaan dit jaar wel gemakkelijker de CO2 (en NH3 / NOx) doelstellingen halen...
Ja, totdat er een mutatie is. Net als bij influenza griep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dus er zijn ook mensen die het virus hebben opgelopen, geen symptomen hebben vertoond en inmiddels genezen zijn. Zijn deze mensen nu immuun voor het virus ?
picsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Mij wel, ze heeft al aangeboden om te gaan netflixen bij haar thuis 😇
Toeval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dit is wel de natte droom van Agenda2030.
Helpt dat? Je raakt het immers beiden aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.
Koddig stelletje prutsersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geen handen schudden!
[ afbeelding ]
Kunnen we nog even de top100 lijstjes posten van de eerste paar topics?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Ik moet overigens wel mijn excuses aanbieden aan een ieder die hier vroeg bij was en die ik belachelijk heb gemaakt. Achteraf hadden jullie gelijk.
Netjes netjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Ik moet overigens wel mijn excuses aanbieden aan een ieder die hier vroeg bij was en die ik belachelijk heb gemaakt. Achteraf hadden jullie gelijk.
Moet ik alvast een PS4 met wat games aanschaffen of is dat nog niet aan de orde?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:05 schreef _I het volgende:
[..]
Wat voor lockdown? Dat heeft gradaties. Maar wij worden niet opgesloten in onze huizen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Dat is heel tof van je! Het is je bij deze vergevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
Het vermijd de mogelijkheid van handcontact dus scheelt het wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Helpt dat? Je raakt het immers beiden aan.
Welke idioot gebruikt nog geld ipv digitaal betalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Harlekien het volgende:
hier ook en de Kassière had handschoenen aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |