Rutte zijn wekelijkse persco ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kom
[..]
kmt er weer een persco??
Dan krijg je een knal tegen je kanisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? En als je hoest in het gezicht van desbetreffende?
Hier hebben sinds gister die kassamedewerkers in de buurtsuper van die plastic handschoentjes aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Tengano het volgende: Ik was trouwens net in de winkel en er wordt geen geld meer direct aangenomen; je moet het eerst op de toonbank leggen en daarna leggen zij het wisselgeld op de toonbank terug. Stond ook een bordje bij.
Haha idd! Als ze contact geld ooit gaan afschaffen hebben deze mensen een probleem...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Criminelen, hosselaars, beunhazen, zwartwerkers, bejaarden die alles in een sok bewaard hebben, etc.
Welk linkje? Post die ffquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef mootie het volgende:
Goeie genade, gaan er nou weer 35 mensen naar het linkje vragen?
twitter:MinPres twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:05:49Kijk vanaf 16.15 uur de persconferentie van premier Rutte over de #ministerraad live op Twitter, of via https://t.co/RIwgIxIH8z of https://t.co/XmW5tnMlOO https://t.co/pCFhFtYV0b reageer retweet
Weakly Rutte op NPO1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kom
[..]
kmt er weer een persco??
Zelfs tijdens een lockdown wordt er geregeld dat je naar de supermarkt kunt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Mijk het volgende:
[..]
Heb je deels gelijk in, nu is die behoefte er al grotendeels he, dat _echte_ hamsteren, als straks hier ook steden in lockdown gaan, en winkels gaan dicht, en niemand gaat meeer over straat, dan ben je blij dat je ingeslagen hebt. Ik ook, niet voor heel lang, maar wel even het broodnodige. Dat lijkt nu lachwekkend en een ver van ons bed show, maar dat was in italie 2 weken terug niet anders.
Ik snap die beslissing 100%. Rutte kan zoveel zeggen met zijn 'bijna niet vatbaar' en 'minder' snel besmet. De kneep zit in dat 'bijna' en het 'minder'. Als dat ene kindje dat erdoor komt te overlijden of dood- en doodziek zou worden net jouw kindje is dan maakt het geen bal uit dat 900 anderen er geen last van hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bij mijn dochter waren er vandaag maar 8 kindjes aanwezig van de 28
Het zal er vast over gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Regulier. Dus geen nieuw Corona nieuws verwacht?
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef mootie het volgende:
Linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef mootie het volgende:
Een stuk of 4 al dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:11 schreef F1gamer het volgende:
Maar het 1ste geval in NL is toch genezen nu?
Klopt. In Italië zijn de supermarkten ook 'gewoon' openquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zelfs tijdens een lockdown wordt er geregeld dat je naar de supermarkt kunt.
klopt, het is voor mij nu ook wel duidelijk en vanaf a.s. maandag blijven ze thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die beslissing 100%. Rutte kan zoveel zeggen met zijn 'bijna niet vatbaar' en 'minder' snel besmet. De kneep zit in dat 'bijna' en het 'minder'. Als dat ene kindje dat erdoor komt te overlijden of dood- en doodziek zou worden net jouw kindje is dan maakt het geen bal uit dat 900 anderen er geen last van hebben.
Idd, wat een verhalen gaan er weer te ronde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zelfs tijdens een lockdown wordt er geregeld dat je naar de supermarkt kunt.
Het verschil is dat die het vanuit een andere zichthoek bekijken. De wetenschapper doet het klinisch en de boer/juf uiterst praktisch.... waar je een stuk meer aan hebt dan een wauwelverhaal dat doorspekt is met onbegrijpelijke termen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:28 schreef manny het volgende:
Dus als ik iets over stikstof wil weten, dan vraag je geen wetenschapper maar een boer.
Of indammen van een epidemie, dan vraag je geen wetenschapper of beleidsmaker maar een juf van de basisschool.
En als iedereen een beetje mee blijft werken om het voor iedereen een beetje leesbaar te houden hier de komende tijd zijn we iedereen écht heel dankbaar daarvoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Op naar #250Bijna 75k posts in de reeks.
Halen die genezen gevallen van de huidige aantal gevallen af?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een stuk of 4 al dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |