haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top TTDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn oudste zit in zijn examenjaar....dat kan nog wel een dingetje worden
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Gaat weer lekker idd.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat is wel klote.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef 88-4 het volgende:
Mijn oudste zit in zijn examenjaar....dat kan nog wel een dingetje worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Word dan later wsquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef 88-4 het volgende:
Mijn oudste zit in zijn examenjaar....dat kan nog wel een dingetje worden![]()
Jep, ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
denk het ook ja.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Tegen die tijd is het misschien al,opgelostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar dan nog,dat is niet tof.was dat niet vorig jaar met die examenfraude?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ben je stil.Is er iets?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:35 schreef Dotteke het volgende:
Tegen die tijd is het misschien al,opgelost“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Og 12 punten plym. Dan sta je op twee en dan is de weg naar nr zo gelopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jippie
Ik wens u allen een goede nacht, gedraag u en niet te veel op F5 drukken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doesniequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker slapenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:38 schreef Nizno het volgende:
Ik wens u allen een goede nacht, gedraag u en niet te veel op F5 drukken.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:38 schreef Nizno het volgende:
Ik wens u allen een goede nacht, gedraag u en niet te veel op F5 drukken.![]()
Sorry,gie mar lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef Jippie68 het volgende:
Ik denk dat met 2 maanden alles weer onder controle is
Mits ze eerder een vaccin hebben.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
hoop het welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wil geen punten meer. Ben dat gezeik hier zatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zullen het zien, denk dat we dan een heel stuk wijzer zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:40 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...
Mits ze eerder een vaccin hebben.![]()
huhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had je gelezen dat ze in Engeland testpersonen vragen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:40 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...
Mits ze eerder een vaccin hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
💋quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil geen punten meer. Ben dat gezeik hier zat![]()
Hoeveel geld krijg je ervoor?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
Had je gelezen dat ze in Engeland testpersonen vragen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Dit virus blijft wel even. Zie je met die mexicaanse griep ook...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We zullen het zien, denk dat we dan een heel stuk wijzer zijn.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Het lijkt er op dat het steeds trager wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kreeg net een downtime?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, geen zin in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Og 12 punten plym. Dan sta je op twee en dan is de weg naar nr zo gelopen.![]()
Niet gelezen....dat moet wel wat geld opleverenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen dat ze in Engeland testpersonen vragen?
Ja, ik zeg niet dat het dan weg is, maar dan is het controleerbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dit virus blijft wel even. Zie je met die mexicaanse griep ook...![]()
Fuck dat gezeik.En fuck de zeikerts.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil geen punten meer. Ben dat gezeik hier zat
Laat ons feest vieren.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben we allemaal vanavond. Er is een storing. Alleen levert het je geen punten opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het idd. Die Mexicaanse griep was al eng, maar dit is nog net wat erger...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat het dan weg is, maar dan is het controleerbaar.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Weet ik niet Kopje,moet ik even zoeken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo is datquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fuck dat gezeik.En fuck de zeikerts.
![]()
![]()
Nu is het weer goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou de weg vrij voor plym die is er bijna. Gaat hard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fuck dat gezeik.En fuck de zeikerts.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan daar gewoon van leven van die onderzoeken. Een weekje voor 600 euro ofzo..quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik niet Kopje,moet ik even zoeken.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
en dan?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
10,sec watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goeie vraag.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Een kennis van me deed dat ook wel.Op een gegeven moment kreeg hij hele rare bulten.Maar dit is al jaren geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:46 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je kan daar gewoon van leven van die onderzoeken. Een weekje voor 600 euro ofzo..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik blijf lekker achter je hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou de weg vrij voor plym die is er bijna. Gaat hard.![]()
Ik zie jou en Dude steeds verder uitlopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In geen 4000 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:49 schreef madam-april het volgende:
Je krijgt iets meer dan ¤4000 als je meedoet met die corona test![]()
Over het algemeen varieert de vergoeding tussen de ¤ 121,- en ¤ 227,- per dag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kennis van me deed dat ook wel.Op een gegeven moment kreeg hij hele rare bulten.Maar dit is al jaren geleden.
https://www.geneesmiddelenonderzoek.nl/deelname/vergoedingenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Gaat je niet lukken. Doe al twee dagen me best om geen punten te krijgen en jij gaat hard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik blijf lekker achter je hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WAT?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie jou en Dude steeds verder uitlopen.![]()
Weet je ook hoeveel dagen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:49 schreef madam-april het volgende:
Je krijgt iets meer dan ¤4000 als je meedoet met die corona testDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Laat ik hem ook uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Doe al twee dagen me best om geen punten te krijgen en jij gaat hard.![]()
![]()
Jullie laten mij in de steek.quote:
Nee echt niet. Gewoon door schuiven naar 1quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In België alle scholen en horeca dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
285 per dag. Niet verkeerd.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Soul zegt 3 weken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij mag ook maar dan moet je wel beter je best doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MoeT weer werken ook he. Dus nu ff plek 3 bufferen, net als in Feb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet. Gewoon door schuiven naar 1![]()
Heb eigenlijk geen zin om mijn best te doen...
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag ook maar dan moet je wel beter je best doen![]()
Work workDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dan moet je op je punten gaan letten. Misschien laat ik me zelfs wel eruit halenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Moe
[..]
T weer werken ook he. Dus nu ff plek 3 bufferen, net als in Feb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KletsmajoorDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dat wilde ik ook. 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt? Je kan gewoon eerste worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je op je punten gaan letten. Misschien laat ik me zelfs wel eruit halenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
We moeten haar gewoon harder bolken, dan hoeft ze zich er niet uit te laten halenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is in Engeland ooit echt goed misgegaan![]()
Niet dat dat wat zegt.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ja halloquote:
Nee geen zin in. Al dat gezeik wat er bij komt. Heb trouwens deze ronde niet eens gespeeld voor punten. Klets gewoon te veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 weken is wel te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
The Times zegt 2 weken
https://www.thetimes.co.u(...)te&utm_content=22278“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk maar graag zelfsquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten haar gewoon harder bolken, dan hoeft ze zich er niet uit te laten halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom toch? Zeuren doen sommige toch wel. Zou nog feller worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je op je punten gaan letten. Misschien laat ik me zelfs wel eruit halen![]()
![]()
Kappen met die praat van eruit laten halen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Helemaal eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kappen met die praat van eruit laten halen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Juistquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kappen met die praat van eruit laten halen![]()
Dan sta jij weer in de top 20quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kappen met die praat van eruit laten halen![]()
![]()
Maar goed, ik ga slapen. Trusten bolkers.
Oké ik ga bondage mailen. Ga der uit als ik me bolk functie kan houden. Dat moet kunnen volgens goed ingelichte bronnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
SSlaap,lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ga slapen. Trusten bolkers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker, en niet te veel piekeren hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ga slapen. Trusten bolkers.![]()
Nope kan niet, als je niet mee telt voor de score kun je ook niet bolken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké ik ga bondage mailen. Ga der uit als ik me bolk functie kan houden. Dat moet kunnen volgens goed ingelichte bronnen![]()
Hoi Koen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mag er niet eens in met mijn andere accountquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga slapen. Tot morgen
Ik ben benieuwd Dotquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké ik ga bondage mailen. Ga der uit als ik me bolk functie kan houden. Dat moet kunnen volgens goed ingelichte bronnen![]()
Nou dat weet ik nog niet zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké ik ga bondage mailen. Ga der uit als ik me bolk functie kan houden. Dat moet kunnen volgens goed ingelichte bronnen
Ja dat is ook besloten door een paar man die bang waren punten te verliezenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:00 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik mag er niet eens in met mijn andere accountWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja stond zo weer buiten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoe ging het vanavond (als ik vragen mag)?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel apart idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook besloten door een paar man die bang waren punten te verliezenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Lekker slipe popke.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou lekker zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaapsequote:
We worden straks nog afgeschilderd als de DTS bastardsquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tot morgen, ik hou ze wel weg bij je![]()
![]()
![]()
Goed dat je bent gegaan ongeacht wat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, die leeftijd heb ik ook al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We worden straks nog afgeschilderd als de DTS bastards![]()
![]()
eerst mwah later welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We worden straks nog afgeschilderd als de DTS bastards
ja denk ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed dat je bent gegaan ongeacht wat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
InsomniaDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ook zoiets ja.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
pijnlijkquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe gestoord ben je danquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:06 schreef PlymouthFury het volgende:
Trump geeft alle Europeanen de schuld van corona bij hunwat een kadootje ook.
Kan welquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nope kan niet, als je niet mee telt voor de score kun je ook niet bolken.![]()
![]()
ja weetje ik dacht haar en haar moeder maar er stond een hele rits mensen daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Condoleren blijft lastig, maar goed dat je bent gegaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry, ik hoorde net iets over condoleances. Weet niet waar het over gaat maar sterkte.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Niet als bondage niet reageert.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Waarom was je andere account er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:00 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik mag er niet eens in met mijn andere account![]()
vader van ex overleden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry, ik hoorde net iets over condoleances. Weet niet waar het over gaat maar sterkte.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat had ik gevraagd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom was je andere account er eigenlijk uit?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik heb een keer een condolatie gehad stond de rij zelfs buiten, bijna een uur in de rij gestaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja weetje ik dacht haar en haar moeder maar er stond een hele rits mensen daar.![]()
Gek is dat idd...Dan pas kom je er achter hoeveel mensen die persoon kende.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een condolatie gehad stond de rij zelfs buiten, bijna een uur in de rij gestaan.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Goed punt. Maar zijn software kan 2 dingen doen:quote:
1. post van een user worden totaal genegeerd, alsof die persoon niet heeft gepost (haags)
2. post van een user tellen wel mee in de berekening, maar komen niet in het eindresultaat.
Jij hebt toch ook ooit eens de link gehad naar een van de 1ste stats pagina's?![]()
Je hebt het gewoon goed gedaan ,klaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moen wilde er weer in, maar bondage is zo goed als offline op fokquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat was bij Moen toch een foutje?![]()
Age is just a numberquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen over verdeeld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Faithless.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koeneloen is stokoudquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen over verdeeld![]()
![]()
Trusten. Ik ga ookquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ga slapen. Trusten bolkers.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
dat heb ik zelf vanuit andere kant meegemaakt je ziet oude bekende maar dat is dan echt een moetje op een gegeven moment.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een condolatie gehad stond de rij zelfs buiten, bijna een uur in de rij gestaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar bedoelde dat het bij Moen toch een foutje was dat toen ze eruit was, ze nog wel kon bolken? Dat is in principe toch niet de bedoeling?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Moen wilde er weer in, maar bondage is zo goed als offline op fok![]()
Klopt ja. Ik had gevraagd om me uit de lijst van februari te halen, maar kreeg geen reactie en bleef in de lijst staan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zijn software kan 2 dingen doen:
1. post van een user worden totaal genegeerd, alsof die persoon niet heeft gepost (haags)
2. post van een user tellen wel mee in de berekening, maar komen niet in het eindresultaat.
Jij hebt toch ook ooit eens de link gehad naar een van de 1ste stats pagina's?
In maart wil ik weer meedoen, maar blijkbaar ben ik per maart eruit gehaald.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Was een ex makelaar en zeer goede kennis van mijn vader. Mijn vader was toen al dementerend dus ben ik uit zijn naam gegaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:10 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Gek is dat idd...Dan pas kom je er achter hoeveel mensen die persoon kende.![]()
Dat was bij mijn vader ook.De uitvaartdienst in de binnenbak van de manege en toch moesten er mensen staan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:10 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Gek is dat idd...Dan pas kom je er achter hoeveel mensen die persoon kende.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou ik eigenlijk helemaal niet weten. Misschien is dat wel reden 3 dat mijn stats niet helemaal kloppen met die van bondage.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde dat het bij Moen toch een foutje was dat toen ze eruit was, ze nog wel kon bolken? Dat is in principe toch niet de bedoeling?![]()
Op Fok ben ik het gewendquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Krijg jij nou ook regelmatig opmerkingen over je leeftijd?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij wel hequote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Krijg jij nou ook regelmatig opmerkingen over je leeftijd?![]()
![]()
Koen is de opa van Fok en de SC-Slet van Fokquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Krijg jij nou ook regelmatig opmerkingen over je leeftijd?![]()
![]()
We come 1De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Koen is de opa van Fok en de SC-Slet van Foklekker ding ben je toch
Same shit, different day
SC hopper present![]()
echt heDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Die is wel leuk,Dwaalt overal rond.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo ook maar eens naar bed.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Limoentjuh staat er in hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Moen wilde er weer in, maar bondage is zo goed als offline op fok
21. Grrrrrrrr / 48 / 386
22. hemarookworst / 36 / 300
23. 00wildchild / 29 / 182
24. moemoe / 25 / 135
25. R-woud93 / 24 / 599
26. PoezeligDing / 23 / 232
27. Sexy_Lexy_83 / 21 / 353
28. Limoentjuh / 13 / 175
29. ViesDiktator / 13 / 145
30. Cinderelladreamer / 13 / 146
31. Ferrous / 11 / 62
32. Mo0nlight / 10 / 181
33. Gizmogirl28 / 9 / 132
34. Kopjechino / 7 / 70
35. Wereldgozer / 5 / 26
36. Kanaroe / 5 / 224
37. Koen66 / 4 / 53
38. Faux. / 3 / 34
39. Fernweh / 3 / 36
40. ijs_beer / 3 / 64
41. chufi / 3 / 23
42. Superbadeendje / 2 / 28
43. scrupuleus / 2 / 18
44. murp / 2 / 125
45. SuperwormJim / 1 / 6
46. Soulraven / 1 / 6![]()
Echt hèquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent nog lang opgebleven voor je leeftijd![]()
Ja, vOrige x gelachen daarmee. Droge humorquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is wel leuk,Dwaalt overal rond.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Limoentjuh staat er in hoor
21. Grrrrrrrr / 48 / 386
22. hemarookworst / 36 / 300
23. 00wildchild / 29 / 182
24. moemoe / 25 / 135
25. R-woud93 / 24 / 599
26. PoezeligDing / 23 / 232
27. Sexy_Lexy_83 / 21 / 353
28. Limoentjuh / 13 / 175
29. ViesDiktator / 13 / 145
30. Cinderelladreamer / 13 / 146
31. Ferrous / 11 / 62
32. Mo0nlight / 10 / 181
33. Gizmogirl28 / 9 / 132
34. Kopjechino / 7 / 70
35. Wereldgozer / 5 / 26
36. Kanaroe / 5 / 224
37. Koen66 / 4 / 53
38. Faux. / 3 / 34
39. Fernweh / 3 / 36
40. ijs_beer / 3 / 64
41. chufi / 3 / 23
42. Superbadeendje / 2 / 28
43. scrupuleus / 2 / 18
44. murp / 2 / 125
45. SuperwormJim / 1 / 6
46. Soulraven / 1 / 6![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent nog lang opgebleven voor je leeftijd![]()
![]()
Jij ook over een uurtje of 6quote:
![]()
Ligt er aan waar op Fokquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En ook afzeiken vanwege je leeftijd?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
60 =de nieuwe 50.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ergens wel blij dat we maatregelen nemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou opmerkingen vind ik niet erg, want ik ben ouder en dat vind ik prima. Maar gelijk met een kattige opmerking vind ik gewoon raar.quote:![]()
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel eens afgezeken in 40+ Vond dat ook wel een beetje triest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ik maar omaquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Koen is de opa van Fok en de SC-Slet van Fok![]()
![]()
Nog steeds geen officieel nieuws over f1Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DTS besje klinkt toch eigenlijk best lief? Maar ik bedoel het niet verkeerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou opmerkingen vind ik niet erg, want ik ben ouder en dat vind ik prima. Maar gelijk met een kattige opmerking vind ik gewoon raar.![]()
![]()
Wel f5 op fok, werkt slechtquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Nog steeds geen officieel nieuws over f1
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 23:24:19 ]![]()
Die rare mod moet je gewoon negeren, dat sloeg ook nergens opquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou opmerkingen vind ik niet erg, want ik ben ouder en dat vind ik prima. Maar gelijk met een kattige opmerking vind ik gewoon raar.![]()
Maar met een derde deelnemersveld gaat dat ook nergens over toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Nog steeds geen officieel nieuws over f1![]()
Gaat niet door toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Nog steeds geen officieel nieuws over f1De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ben je 40+ dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat 40+ geen forum was voor mij en of ik maar als de sodemieter wilde opdonderenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb ooit dingen naar mijn hoofdje gekregen.
Zou vreemd zijn om 't daarvoor te stoppen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar met een derde deelnemersveld gaat dat ook nergens over toch?
Dat is een keuze van die teams en niet vanwege inreisverbod of zo.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Iedereen mag er posten, maar jij bent geen 40+ toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jij, maar mag er wel posten.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik ga nog niet hoor was tegen aloa..quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Welterusten lieverd, ook jij een goede nachtrust toegewenst!![]()
![]()
Meen je niet? Of kwam je niet alleen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat 40+ geen forum was voor mij en of ik maar als de sodemieter wilde opdonderen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk het niet...quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? Of kwam je niet alleen?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Jong is anders?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind dat maar raar, je mag op FOK een neger geen aap noemen maar een 50+ wel een ouwe kut.![]()
In 40+ zitten een hoop leuke users maar een aantal hebben moeite met nieuwe aanwas.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel eens afgezeken in 40+ Vond dat ook wel een beetje triest![]()
Makaap was ook een dingetje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind dat maar raar, je mag op FOK een neger geen aap noemen maar een 50+ wel een ouwe kut.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik had vandaag klanten uit oa gouda enzo heb vaak mijn handen gewassen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik verveelde me ooit en kwam even mee posten. Ik kwam alleen, niet als een soort "inval"quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? Of kwam je niet alleen?![]()
Mooiquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik had vandaag klanten uit oa gouda enzo heb vaak mijn handen gewassen.![]()
Was eerder totaal niet zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In 40+ zitten een hoop leuke users maar een aantal hebben moeite met nieuwe aanwas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vind ik prima hoor, ik vat dat niet op als badinerende opmerking.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
DTS besje klinkt toch eigenlijk best lief? Maar ik bedoel het niet verkeerd![]()
Ik ga maar naar bed... Hoopte op uitsluitsel..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik geloof je, dat heb je overal op fok. Zelfs (helaas) hier. Sommigen die nieuwe user niet willen hebben, laat staan met hun UI in de OPquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In 40+ zitten een hoop leuke users maar een aantal hebben moeite met nieuwe aanwas.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je bent een leuke vent,alleen een irritante tegenspeler in DTS.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verveelde me ooit en kwam even mee posten. Ik kwam alleen, niet als een soort "inval"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht ook al, wat ga je vroegquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ga nog niet hoor was tegen aloa..
Blijf!![]()
Nee,leuk groepje mensen waarvan ik sommigen hier ook al zie posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helaasquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Iedereen mag daar posten tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Iedereen mag er posten, maar jij bent geen 40+ toch?![]()
Reeksen/forums veranderen. Bijna niemand van de oude DTS garde post hier meer/zit nog op fok. Zo gaat dat nou eenmaal. DTS heeft ook vervelende periodes gehad, maar tegenwoordig is het een best leuk spel topicquote:![]()
Ja hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok, gezelligheid kent geen tijd. Zal er ook eens neuzen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,leuk groepje mensen waarvan ik sommigen hier ook al zie posten.![]()
Dank jequote:Op donderdag 12 maart 2020 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent een leuke vent,alleen een irritante tegenspeler in DTS.![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga maar naar bed... Hoopte op uitsluitsel..![]()
Ik ken dat van de UTO SC.Dat was ook een verhaal apart.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Reeksen/forums veranderen. Bijna niemand van de oude DTS garde post hier meer/zit nog op fok. Zo gaat dat nou eenmaal. DTS heeft ook vervelende periodes gehad, maar tegenwoordig is het een best leuk spel topic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
YW.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nog ff ben wel een beetje moe aan het wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, wat ga je vroeg
Blijf!![]()
![]()
Niet de club waar ik het over heb,maar er is ook ,ach laatmaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is dat de bewuste UTO SC club die naar 40+ was gegaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pecies.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nee nu willen we het weten ook!quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet de club waar ik het over heb,maar er is ook ,ach laatmaar.![]()
Even wat puntjes nogquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nog ff ben wel een beetje moe aan het worden![]()
![]()
Bulgarije gaat inwoners uit een aantal landen, waaronder Nederland, actief weren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met nederlandje draaien?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:40 schreef Pumpalov het volgende:
Bulgarije gaat inwoners uit een aantal landen, waaronder Nederland, actief weren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter houden ze de grens met Turkije potdichtquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:40 schreef Pumpalov het volgende:
Bulgarije gaat inwoners uit een aantal landen, waaronder Nederland, actief weren.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maak je vooral niet dik meid, dat zit 'ie al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter houden ze de grens met Turkije potdicht"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
het was een geleefde week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maak je vooral niet dik meid, dat zit 'ie al.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Word je er nu uit geschopt?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:40 schreef Pumpalov het volgende:
Bulgarije gaat inwoners uit een aantal landen, waaronder Nederland, actief weren.![]()
Nahquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Virus wat vanuit Turkije naar binnenkomt duurt langer dan corona
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sorry ,geen zin om dat op te rakelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja nee nu willen we het weten ook!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry ,geen zin om dat op te rakelen.Was maar een grapje
![]()
Oude koeien kunnen soms het best in de sloot blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry ,geen zin om dat op te rakelen.![]()
Wijze woorden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Oude koeien kunnen soms het best in de sloot blijven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op de seconde M-A.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer over oudquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Oude koeien kunnen soms het best in de sloot blijven.
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Virus wat vanuit Turkije naar binnenkomt duurt langer dan corona"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Stiekem toch een tweeling?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:49 schreef madam-april het volgende:
Er is een feestje in mijn buik aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |