285 per dag. Niet verkeerd.quote:
Soul zegt 3 weken.quote:
Jij mag ook maar dan moet je wel beter je best doenquote:
T weer werken ook he. Dus nu ff plek 3 bufferen, net als in Feb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet. Gewoon door schuiven naar 1
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag ook maar dan moet je wel beter je best doen
Dan moet je op je punten gaan letten. Misschien laat ik me zelfs wel eruit halenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:53 schreef PlymouthFury het volgende:
Moe
[..]
T weer werken ook he. Dus nu ff plek 3 bufferen, net als in Feb.
Dat wilde ik ook. 🤣quote:
quote:
Echt? Je kan gewoon eerste worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je op je punten gaan letten. Misschien laat ik me zelfs wel eruit halen
We moeten haar gewoon harder bolken, dan hoeft ze zich er niet uit te laten halenquote:
Ja halloquote:
Nee geen zin in. Al dat gezeik wat er bij komt. Heb trouwens deze ronde niet eens gespeeld voor punten. Klets gewoon te veelquote:
2 weken is wel te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
The Times zegt 2 weken
https://www.thetimes.co.u(...)te&utm_content=22278
Bolk maar graag zelfsquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We moeten haar gewoon harder bolken, dan hoeft ze zich er niet uit te laten halen
Waarom toch? Zeuren doen sommige toch wel. Zou nog feller worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je op je punten gaan letten. Misschien laat ik me zelfs wel eruit halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |