Ik geloof je, dat heb je overal op fok. Zelfs (helaas) hier. Sommigen die nieuwe user niet willen hebben, laat staan met hun UI in de OPquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In 40+ zitten een hoop leuke users maar een aantal hebben moeite met nieuwe aanwas.
Je bent een leuke vent,alleen een irritante tegenspeler in DTS.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verveelde me ooit en kwam even mee posten. Ik kwam alleen, niet als een soort "inval"
Ik dacht ook al, wat ga je vroegquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ga nog niet hoor was tegen aloa..
Nee,leuk groepje mensen waarvan ik sommigen hier ook al zie posten.quote:
Helaasquote:
Iedereen mag daar posten tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:26 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Iedereen mag er posten, maar jij bent geen 40+ toch?
Reeksen/forums veranderen. Bijna niemand van de oude DTS garde post hier meer/zit nog op fok. Zo gaat dat nou eenmaal. DTS heeft ook vervelende periodes gehad, maar tegenwoordig is het een best leuk spel topicquote:
Ja hoor.quote:
Ok, gezelligheid kent geen tijd. Zal er ook eens neuzen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,leuk groepje mensen waarvan ik sommigen hier ook al zie posten.
Dank jequote:Op donderdag 12 maart 2020 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent een leuke vent,alleen een irritante tegenspeler in DTS.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga maar naar bed... Hoopte op uitsluitsel..
Ik ken dat van de UTO SC.Dat was ook een verhaal apart.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Reeksen/forums veranderen. Bijna niemand van de oude DTS garde post hier meer/zit nog op fok. Zo gaat dat nou eenmaal. DTS heeft ook vervelende periodes gehad, maar tegenwoordig is het een best leuk spel topic
YW.quote:
Haha nog ff ben wel een beetje moe aan het wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, wat ga je vroeg
Blijf!
Niet de club waar ik het over heb,maar er is ook ,ach laatmaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is dat de bewuste UTO SC club die naar 40+ was gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |