Helemaal eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kappen met die praat van eruit laten halen
Juistquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan sta jij weer in de top 20quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oké ik ga bondage mailen. Ga der uit als ik me bolk functie kan houden. Dat moet kunnen volgens goed ingelichte bronnenquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slaap,lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ga slapen. Trusten bolkers.
Slaap lekker, en niet te veel piekeren hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ga slapen. Trusten bolkers.
Nope kan niet, als je niet mee telt voor de score kun je ook niet bolken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké ik ga bondage mailen. Ga der uit als ik me bolk functie kan houden. Dat moet kunnen volgens goed ingelichte bronnen
Hoi Koen.quote:
Ik mag er niet eens in met mijn andere accountquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben benieuwd Dotquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké ik ga bondage mailen. Ga der uit als ik me bolk functie kan houden. Dat moet kunnen volgens goed ingelichte bronnen
Nou dat weet ik nog niet zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook besloten door een paar man die bang waren punten te verliezenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:00 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ik mag er niet eens in met mijn andere account
ja stond zo weer buiten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoe ging het vanavond (als ik vragen mag)?
Heel apart idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook besloten door een paar man die bang waren punten te verliezen
Lekker slipe popke.quote:
Dat zou lekker zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |