Sorry,gie mar lekker slipe.quote:
Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef Jippie68 het volgende:
Ik denk dat met 2 maanden alles weer onder controle is
Wil geen punten meer. Ben dat gezeik hier zatquote:
We zullen het zien, denk dat we dan een heel stuk wijzer zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:40 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...
Mits ze eerder een vaccin hebben.
Had je gelezen dat ze in Engeland testpersonen vragen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:40 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet...
Mits ze eerder een vaccin hebben.
💋quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil geen punten meer. Ben dat gezeik hier zat
Hoeveel geld krijg je ervoor?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
Had je gelezen dat ze in Engeland testpersonen vragen?
Dit virus blijft wel even. Zie je met die mexicaanse griep ook...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We zullen het zien, denk dat we dan een heel stuk wijzer zijn.
Nee, geen zin in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Og 12 punten plym. Dan sta je op twee en dan is de weg naar nr zo gelopen.
Niet gelezen....dat moet wel wat geld opleverenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen dat ze in Engeland testpersonen vragen?
Ja, ik zeg niet dat het dan weg is, maar dan is het controleerbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dit virus blijft wel even. Zie je met die mexicaanse griep ook...
Fuck dat gezeik.En fuck de zeikerts.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil geen punten meer. Ben dat gezeik hier zat
Hebben we allemaal vanavond. Er is een storing. Alleen levert het je geen punten opquote:
Ik hoop het idd. Die Mexicaanse griep was al eng, maar dit is nog net wat erger...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat het dan weg is, maar dan is het controleerbaar.
Weet ik niet Kopje,moet ik even zoeken.quote:
Zo is datquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fuck dat gezeik.En fuck de zeikerts.
Laat ons feest vieren.![]()
![]()
Ik hou de weg vrij voor plym die is er bijna. Gaat hard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fuck dat gezeik.En fuck de zeikerts.
Laat ons feest vieren.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |