Nee nee, échte gevoelens. Emoties, Aoibhin!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet inspelen op mijn gevoel t.o.v. spinnen ofzo. Want dan ga ik je virtueel met de stofzuigerstang slaan
Niet erg interresant omdat die mentaal in een heel andere levensfase zitten of niet seksueel tot aangetrokken ook?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
Maar op zich wel prettig dat ik zelf ook een soort van mentale minimumleeftijd heb voor vrouwen (niet dat het echt wat uitmaakt in mijn positie). Ik kan een vrouw van 20 nog wel fysiek aantrekkelijk vinden maar ik vind ze niet erg interessant.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Meke regel jij een picca van je Costa-scharreltje?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
En ondertussen kwijlend naar een foto van Kurt kijken
Ja maar nu heb je al gesproken!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik mag van m'n mama niets zeggen als ik niets aardigs kan zeggen
Denk dat er uit de huidige selectie nog wel wat meer te halen valt, en ze hebben nog wel centjes op de bankrekening. Komend eredivisieseizoen kan wel eens een strijd tussen 4 clubs worden. (als AZ vcl haalt en daarmee spelers kan behouden)quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we zullen zien of het wat oplevert voor ze.
Lekker toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zitten er jalapenos in mijn taco waarom zag ik dat niet 😭
Ja nu val ik toch wel door de mand he?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is PRECIES wat je zou zeggen als je WEL 45 was!!
Vooral dat eerste dus. Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar over het algemeen moet men op die leeftijd nog een beetje persoonlijkheid ontwikkelen. Vind ik dan. Vanaf 25/26 vind ik het een ander verhaal. Die zijn normaal ook wel (bijna) klaar met studie en zo en begeven zich langzaam aan in het 'echte' leven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet erg interresant omdat die mentaal in een heel andere levensfase zitten of niet seksueel tot aangetrokken ook?
Oh helpquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, échte gevoelens. Emoties, Aoibhin!
Lijkt me op zich ook best gezondquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
Maar op zich wel prettig dat ik zelf ook een soort van mentale minimumleeftijd heb voor vrouwen (niet dat het echt wat uitmaakt in mijn positie). Ik kan een vrouw van 20 nog wel fysiek aantrekkelijk vinden maar ik vind ze niet erg interessant.
Vrouwen van 26 zijn ook niet interessant?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
Behoorlijk, jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu val ik toch wel door de mand he?
Oh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet tegen pittig eten
Peper en zout is genoeg
Dat klinkt wel logisch jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral dat eerste dus. Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar over het algemeen moet men op die leeftijd nog een beetje persoonlijkheid ontwikkelen. Vind ik dan. Vanaf 25/26 vind ik het een ander verhaal. Die zijn normaal ook wel (bijna) klaar met studie en zo en begeven zich langzaam aan in het 'echte' leven.
Haha, zie mijn iets latere postquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrouwen van 26 zijn ook niet interessant?![]()
Want in dat geval heb ik enigszins medelijden met jou dat je al vele maanden met zo'n rotkind de postcount van ESF zit te spekken
Met jouw overhaal-foto moet ik vooral aan GTST denkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een bonus Michiel Huisman![]()
En met deze foto wil ik jullie allemaal overhalen om Costa! te kijken![]()
[ afbeelding ]
Lijn van besmettingen per dag is bijna 1 op 1 overlappend als je het terug rekent naar grootte van bevolking...quote:Hoogleraar infectiepreventie: 'Alleen geen handen schudden is niet genoeg'
De corona-maatregelen die voor Brabant gelden, zouden voor heel Nederland moeten gelden, zegt hoogleraar Infectiepreventie Andreas Voss in Nieuwsuur. Met alleen 'geen handen schudden' komen we er volgens hem niet. "Dat is symbolisch. Als we echt willen dat corona zich niet verder verspreidt in Nederland, dan moeten de maatregelen die nu als advies in Brabant gelden duidelijker en strikter geformuleerd worden en het moet waarschijnlijk ook breder, niet alleen in Brabant, maar in heel Nederland."
Volgens Voss kan de situatie in Nederland over een tot twee weken hetzelfde zijn als nu in Italië.
Jij weetquote:
Nou ik las vanavond wel een leuk verhaal, ik ga even op zoekquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Ik hoop dat die mentale grens met mijn leeftijd mee blijft bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |