abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2020 @ 14:40:40 #151
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191980907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is wel weer grappig. De grootste persoon die het virus downplayde was zijn baas meneer de president :D
Ik denk dat zelfs pence de ironie van dit alles niet in ziet. Als je 3 jaar lang de wethouder Hekking hebt uitgehangen in het Witte huis ontgaat je wel eens iets..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191981078
Dow Jones open op 9:30 NY time, trading halted 9:37 nadat de beurs met 7% in 7 minuten omlaag ging.

Goed gedaan, jochie! Nog even volhouden tot November en je mag met pensioen.
pi_191981141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
Dow Jones open op 9:30 NY time, trading halted 9:37 nadat de beurs met 7% in 7 minuten omlaag ging.

Goed gedaan, jochie! Nog even volhouden tot November en je mag met pensioen.
Je kunt de coronauitbraak natuurlijk niet toeschrijven aan Trump. Dat de beurzen de afgelopen dagen een duikeling maakten, valt hem in principe dan ook niet te verwijten.

Maar met zo'n idioot - en selectief - reisverbod gooit hij natuurlijk wel weer olie op het vuur. En dat kun je deze regering wel kwalijk nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191981259
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:01 schreef AnneX het volgende:
Tuurlijk joh.
https://twitter.com/mikercarpenter/status/1237804024134602754

“ WHAT? Today, the Trump administration stood by a proposed cut of $9.5 billion to HHS, including a 15 percent cut of $1.2 billion to the CDC and a $35 million decrease to the Infectious Diseases Rapid Response Reserve Fund. Are you kidding?“

Eén ding kunnen hullie goed daar...met dollars schuiven.
Heel veel dollars.
Hoe hou je jezelf voor de gek. En het Amerikaanse volk. 8)7
Wat een grap _O- .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191981271
kylegriffin1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:40:47 Breaking on @MSNBC: Wall Street suspends trading for the second time this week after the Dow drops almost 1700 points. reageer retweet
Ik heb niet de indruk dat de markten Trump's paniekmaatregel waarderen.
pi_191981324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt de coronauitbraak natuurlijk niet toeschrijven aan Trump. Dat de beurzen de afgelopen dagen een duikeling maakten, valt hem in principe dan ook niet te verwijten.

Maar met zo'n idioot - en selectief - reisverbod gooit hij natuurlijk wel weer olie op het vuur. En dat kun je deze regering wel kwalijk nemen.
Ja en nee. Je kunt hem de uitbraak uiteraard niet verwijten. Wel de volstrekt inadequate wijze waarop er gereageerd is en nog steeds wordt door de huidige regering. Lekker hakken in de CDC en dan voor de bühne nog even heel daadkrachtig 30 dagen mensen uit de Schengenzone gaan weigeren als schijnmaatregel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191981420
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt hem rustig kwalijk nemen dat hij geen idee heeft wat hij moet doen. Dat hij geen experts meer heeft. Dat hij maar wat roeptoetert in tijden van crisis.

En dat doet de onzichtbare hand van de markt dus ook.

Wat voor echte maatregelen heeft Trump nou genomen? Hij noemt het nog steeds een "foreign virus" en doet binnen de grenzen van de VS geen moer. Je hoeft geen nostradamus te zijn om te weten dat dat problemen gaat veroorzaken voor bedrijven.
pi_191981471
ddale8 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:13:44 On CNN this morning, Alisyn Camerota explained that Trump isn't actually suspending "all travel" from Europe and asked Pence why the confusion.

Pence responded that there isn't confusion and praised Trump for his "historic" move to "suspend all travel from Europe." reageer retweet
Wat is dit voor een incompetentie?
pi_191981752
Als je de markt wil kalmeren moet de VP niet met dort soort nietszeggende nonsens aan komen kakken.

TiffanyDCross twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:42:37 Alisyn Camerota: how many tests have been done?
Pence: I’ll leave that up to the experts.
O. M. G. 🤦🏽‍♀️ reageer retweet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 15:17:52 ]
pi_191983758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 12:49 schreef Ulx het volgende:
NewDay twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:15:00 Tune in: Vice President Mike Pence will join us live on New Day to discuss the federal response to the coronavirus outbreak. https://t.co/4kTSuaHsQR reageer retweet
Pence gaat ook maar een babbeltje houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele weirde theorie die ik niet geloof, al geloof ik dat Trump gek genoeg is voor alles: Pence is benoemd in een onmogelijke situatie omdat Trump hem wil lozen, en hij is zelf verhuisd naar Florida om iemand die in New York woont als VP te kunnen benoemen, zonder dat dat kiesmannen kost.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191984836
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:16 schreef Ulx het volgende:
Als je de markt wil kalmeren moet de VP niet met dort soort nietszeggende nonsens aan komen kakken.

TiffanyDCross twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:42:37 Alisyn Camerota: how many tests have been done?
Pence: I’ll leave that up to the experts.
O. M. G. 🤦🏽‍♀️ reageer retweet
Tja, getallen zijn lastig.
pi_191984881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Hele weirde theorie die ik niet geloof, al geloof ik dat Trump gek genoeg is voor alles: Pence is benoemd in een onmogelijke situatie omdat Trump hem wil lozen, en hij is zelf verhuisd naar Florida om iemand die in New York woont als VP te kunnen benoemen, zonder dat dat kiesmannen kost.
SPOILER
Dit is niet BNW.
  donderdag 12 maart 2020 @ 17:19:02 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_191985262
quote:
BREAKING A Brazilian official who met President Trump and Vice President Pence at Mar-a-Lago on Saturday has tested positive for coronavirus. Fabio Wajngarten, a spokesman for Brazilian President Jair Bolsonaro, tested positive for covid-19, Brazilian officials said. Wajngarten stood next to Trump and Pence, a photograph taken in Florida shows. Trump said he “isn’t concerned” about the development, according to a White House pool report
De assassins komen steeds dichterbij.

Pelosi 2020.

Meer:
https://thehill.com/polic(...)-is-being-tested-for
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191985341
gabstargardter twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:03:50 The guy standing to Trump’s left just tested positive for coronavirus, according to Brazilian media. Fabio Wajngarten posted this photo, taken during meetings at Mar-a-Lago, five days ago. https://t.co/qioU4qIlxl reageer retweet
pi_191985376
Nog een aardig stuk uit foreign policy over de illusie van fort Amerika:
https://buff.ly/2W6xamj
pi_191985450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is wel weer grappig. De grootste persoon die het virus downplayde was zijn baas meneer de president :D
Correctie: Hij had het over de retoriek eromheen, niet over het downplayen van het virus. Beetje fakenewstweet dus :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191985749
Ondanks dat Pence, de grote roerganger in de COVID19 crisis, niet wist hoeveel tests er zijn uitgevoerd heeft men een expert weten te vinden die het wel weet. Nog geen 11.000 in totaal in de hele VS, inwonertal 328 miljoen, waarvan 3000 opnieuw gedaan moesten worden vanwege foutieve test kits.

Ter vergelijking, de New South Wales provincie, inwonertal 8 miljoen, van Australie heeft er al net zoveel gedaaan
pi_191985936
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ondanks dat Pence, de grote roerganger in de COVID19 crisis, niet wist hoeveel tests er zijn uitgevoerd heeft men een expert weten te vinden die het wel weet. Nog geen 11.000 in totaal in de hele VS, inwonertal 328 miljoen, waarvan 3000 opnieuw gedaan moesten worden vanwege foutieve test kits.

Ter vergelijking, de New South Wales provincie, inwonertal 8 miljoen, van Australie heeft er al net zoveel gedaaan
Maar is dit nu incompetentie of een bewuste strategie?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191985976
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar is dit nu incompetentie of een bewuste strategie?
Ik vermoed incompetentie. Maar niet per se nieuwe of recente incompetentie. Texas heeft een nationaal lab wat maximaal 26 corona tests per dag kan doen, dat komt niet van Trump af maar van het bewuste verwaarlozen van overheidsdiensten in de VS

In twee staten, Washington en Connecticut doet men niet eens tests meer, als je daar belt en zegt dat je denkt dat je het virus hebt dan zegt men dat je dan maar moet zelf isoleren en aannemen dat je COVID hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 17:45:57 ]
pi_191986566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vermoed incompetentie. Maar niet per se nieuwe of recente incompetentie. Texas heeft een nationaal lab wat maximaal 26 corona tests per dag kan doen, dat komt niet van Trump af maar van het bewuste verwaarlozen van overheidsdiensten in de VS

In twee staten, Washington en Connecticut doet men niet eens tests meer, als je daar belt en zegt dat je denkt dat je het virus hebt dan zegt men dat je dan maar moet zelf isoleren en aannemen dat je COVID hebt.
Maar blijkbaar zijn er nog steeds problemen met de autorisatie van ontwikkelde tests?

quote:
Some labs have spent weeks developing their own tests but remain frustrated with a federal approval process they say is too time-consuming and expensive.

"I could have tested over 1,000 patients by now instead of checking boxes," said Dr. Melissa Miller, director of the Clinical Microbiology Laboratory at UNC Medical Center in North Carolina. Miller says her lab had developed a test based on the World Health Organization's protocol before the state lab even had its own. But the UNC lab hasn't begun testing patients, as it is still in the process of meeting the requirements for expedited authorization by the Food and Drug Administration, which must sign off on all new tests.

"The necessary validations for the emergency authorization are time- and cost-prohibitive," Miller said. "We are way behind."

Bron
Aan die regeltjes kan iets gedaan worden maar dat gebeurt dus niet. Het komt op mij over over dat er onnodig veel belemmeringen qua regels in stand gehouden worden. Het houdt natuurlijk wel het aantal besmettingen kunstmatig laag als er niet getest wordt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191986726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, dat is in Nederland toch ook een beetje de standaard. Mijn vrouw heeft contact gehad met iemand (op haar werk, tussen zeer kwetsbare gehandicapten die bij een oudereninstelling in wonen) die een dag later koorts kreeg en ging hoesten, maar de huisarts weigerde te testen omdat hij niet met iemand die uit een risicogebied kwam in aanraking was gekomen.

Ze zijn op haar werk nu heel bang voor een uitbraak, die daar zeker levens gaat kosten (er zijn er 2 met een zeer verminderde longcapaciteit). Dat is die huisarts gemeld.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_191986730
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar blijkbaar zijn er nog steeds problemen met de autorisatie van ontwikkelde tests?
[..]

Aan die regeltjes kan iets gedaan worden maar dat gebeurt dus niet. Het komt op mij over over dat er onnodig veel belemmeringen qua regels in stand gehouden worden. Het houdt natuurlijk wel het aantal besmettingen kunstmatig laag als er niet getest wordt.
Ik ga er meestal vanuit dat wat door incompetentie verklaard kan worden erg genoeg is ;)

Sluit ik het uit dat de Trump regering willens en wetens probeert om de aantallen laag te houden? Nee.
pi_191986835
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:18 schreef Hanca het volgende:

[..]

Tja, dat is in Nederland toch ook een beetje de standaard. Mijn vrouw heeft contact gehad met iemand (op haar werk, tussen zeer kwetsbare gehandicapten die bij een oudereninstelling in wonen) die een dag later koorts kreeg en ging hoesten, maar de huisarts weigerde te testen omdat hij niet met iemand die uit een risicogebied kwam in aanraking was gekomen.

Ze zijn op haar werk nu heel bang voor een uitbraak, die daar zeker levens gaat kosten (er zijn er 2 met een zeer verminderde longcapaciteit). Dat is die huisarts gemeld.
Waardeloos, het veroorzaakt onnodig veel stress -O-
pi_191987686
Acosta twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:48:51 WH statement on Trump interaction with Brazilian official testing positive for Coronavirus: "Both the President and Vice President had almost no interactions with the individual who tested positive and do not require being tested at this time." reageer retweet
pi_191987813
De beurs staan nog ongeveer 2000 punten boven het niveau van januari 2017. Het was/is echt een slachting vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')