abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2020 @ 14:40:40 #151
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191980907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is wel weer grappig. De grootste persoon die het virus downplayde was zijn baas meneer de president :D
Ik denk dat zelfs pence de ironie van dit alles niet in ziet. Als je 3 jaar lang de wethouder Hekking hebt uitgehangen in het Witte huis ontgaat je wel eens iets..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191981078
Dow Jones open op 9:30 NY time, trading halted 9:37 nadat de beurs met 7% in 7 minuten omlaag ging.

Goed gedaan, jochie! Nog even volhouden tot November en je mag met pensioen.
pi_191981141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
Dow Jones open op 9:30 NY time, trading halted 9:37 nadat de beurs met 7% in 7 minuten omlaag ging.

Goed gedaan, jochie! Nog even volhouden tot November en je mag met pensioen.
Je kunt de coronauitbraak natuurlijk niet toeschrijven aan Trump. Dat de beurzen de afgelopen dagen een duikeling maakten, valt hem in principe dan ook niet te verwijten.

Maar met zo'n idioot - en selectief - reisverbod gooit hij natuurlijk wel weer olie op het vuur. En dat kun je deze regering wel kwalijk nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191981259
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:01 schreef AnneX het volgende:
Tuurlijk joh.
https://twitter.com/mikercarpenter/status/1237804024134602754

“ WHAT? Today, the Trump administration stood by a proposed cut of $9.5 billion to HHS, including a 15 percent cut of $1.2 billion to the CDC and a $35 million decrease to the Infectious Diseases Rapid Response Reserve Fund. Are you kidding?“

Eén ding kunnen hullie goed daar...met dollars schuiven.
Heel veel dollars.
Hoe hou je jezelf voor de gek. En het Amerikaanse volk. 8)7
Wat een grap _O- .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191981271
kylegriffin1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:40:47 Breaking on @MSNBC: Wall Street suspends trading for the second time this week after the Dow drops almost 1700 points. reageer retweet
Ik heb niet de indruk dat de markten Trump's paniekmaatregel waarderen.
pi_191981324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt de coronauitbraak natuurlijk niet toeschrijven aan Trump. Dat de beurzen de afgelopen dagen een duikeling maakten, valt hem in principe dan ook niet te verwijten.

Maar met zo'n idioot - en selectief - reisverbod gooit hij natuurlijk wel weer olie op het vuur. En dat kun je deze regering wel kwalijk nemen.
Ja en nee. Je kunt hem de uitbraak uiteraard niet verwijten. Wel de volstrekt inadequate wijze waarop er gereageerd is en nog steeds wordt door de huidige regering. Lekker hakken in de CDC en dan voor de bühne nog even heel daadkrachtig 30 dagen mensen uit de Schengenzone gaan weigeren als schijnmaatregel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191981420
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt hem rustig kwalijk nemen dat hij geen idee heeft wat hij moet doen. Dat hij geen experts meer heeft. Dat hij maar wat roeptoetert in tijden van crisis.

En dat doet de onzichtbare hand van de markt dus ook.

Wat voor echte maatregelen heeft Trump nou genomen? Hij noemt het nog steeds een "foreign virus" en doet binnen de grenzen van de VS geen moer. Je hoeft geen nostradamus te zijn om te weten dat dat problemen gaat veroorzaken voor bedrijven.
pi_191981471
ddale8 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:13:44 On CNN this morning, Alisyn Camerota explained that Trump isn't actually suspending "all travel" from Europe and asked Pence why the confusion.

Pence responded that there isn't confusion and praised Trump for his "historic" move to "suspend all travel from Europe." reageer retweet
Wat is dit voor een incompetentie?
pi_191981752
Als je de markt wil kalmeren moet de VP niet met dort soort nietszeggende nonsens aan komen kakken.

TiffanyDCross twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:42:37 Alisyn Camerota: how many tests have been done?
Pence: I’ll leave that up to the experts.
O. M. G. 🤦🏽‍♀️ reageer retweet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 15:17:52 ]
pi_191983758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 12:49 schreef Ulx het volgende:
NewDay twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:15:00 Tune in: Vice President Mike Pence will join us live on New Day to discuss the federal response to the coronavirus outbreak. https://t.co/4kTSuaHsQR reageer retweet
Pence gaat ook maar een babbeltje houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele weirde theorie die ik niet geloof, al geloof ik dat Trump gek genoeg is voor alles: Pence is benoemd in een onmogelijke situatie omdat Trump hem wil lozen, en hij is zelf verhuisd naar Florida om iemand die in New York woont als VP te kunnen benoemen, zonder dat dat kiesmannen kost.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191984836
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:16 schreef Ulx het volgende:
Als je de markt wil kalmeren moet de VP niet met dort soort nietszeggende nonsens aan komen kakken.

TiffanyDCross twitterde op donderdag 12-03-2020 om 12:42:37 Alisyn Camerota: how many tests have been done?
Pence: I’ll leave that up to the experts.
O. M. G. 🤦🏽‍♀️ reageer retweet
Tja, getallen zijn lastig.
pi_191984881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Hele weirde theorie die ik niet geloof, al geloof ik dat Trump gek genoeg is voor alles: Pence is benoemd in een onmogelijke situatie omdat Trump hem wil lozen, en hij is zelf verhuisd naar Florida om iemand die in New York woont als VP te kunnen benoemen, zonder dat dat kiesmannen kost.
SPOILER
Dit is niet BNW.
  donderdag 12 maart 2020 @ 17:19:02 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_191985262
quote:
BREAKING A Brazilian official who met President Trump and Vice President Pence at Mar-a-Lago on Saturday has tested positive for coronavirus. Fabio Wajngarten, a spokesman for Brazilian President Jair Bolsonaro, tested positive for covid-19, Brazilian officials said. Wajngarten stood next to Trump and Pence, a photograph taken in Florida shows. Trump said he “isn’t concerned” about the development, according to a White House pool report
De assassins komen steeds dichterbij.

Pelosi 2020.

Meer:
https://thehill.com/polic(...)-is-being-tested-for
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191985341
gabstargardter twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:03:50 The guy standing to Trump’s left just tested positive for coronavirus, according to Brazilian media. Fabio Wajngarten posted this photo, taken during meetings at Mar-a-Lago, five days ago. https://t.co/qioU4qIlxl reageer retweet
pi_191985376
Nog een aardig stuk uit foreign policy over de illusie van fort Amerika:
https://buff.ly/2W6xamj
pi_191985450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is wel weer grappig. De grootste persoon die het virus downplayde was zijn baas meneer de president :D
Correctie: Hij had het over de retoriek eromheen, niet over het downplayen van het virus. Beetje fakenewstweet dus :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191985749
Ondanks dat Pence, de grote roerganger in de COVID19 crisis, niet wist hoeveel tests er zijn uitgevoerd heeft men een expert weten te vinden die het wel weet. Nog geen 11.000 in totaal in de hele VS, inwonertal 328 miljoen, waarvan 3000 opnieuw gedaan moesten worden vanwege foutieve test kits.

Ter vergelijking, de New South Wales provincie, inwonertal 8 miljoen, van Australie heeft er al net zoveel gedaaan
pi_191985936
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ondanks dat Pence, de grote roerganger in de COVID19 crisis, niet wist hoeveel tests er zijn uitgevoerd heeft men een expert weten te vinden die het wel weet. Nog geen 11.000 in totaal in de hele VS, inwonertal 328 miljoen, waarvan 3000 opnieuw gedaan moesten worden vanwege foutieve test kits.

Ter vergelijking, de New South Wales provincie, inwonertal 8 miljoen, van Australie heeft er al net zoveel gedaaan
Maar is dit nu incompetentie of een bewuste strategie?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191985976
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar is dit nu incompetentie of een bewuste strategie?
Ik vermoed incompetentie. Maar niet per se nieuwe of recente incompetentie. Texas heeft een nationaal lab wat maximaal 26 corona tests per dag kan doen, dat komt niet van Trump af maar van het bewuste verwaarlozen van overheidsdiensten in de VS

In twee staten, Washington en Connecticut doet men niet eens tests meer, als je daar belt en zegt dat je denkt dat je het virus hebt dan zegt men dat je dan maar moet zelf isoleren en aannemen dat je COVID hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 17:45:57 ]
pi_191986566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vermoed incompetentie. Maar niet per se nieuwe of recente incompetentie. Texas heeft een nationaal lab wat maximaal 26 corona tests per dag kan doen, dat komt niet van Trump af maar van het bewuste verwaarlozen van overheidsdiensten in de VS

In twee staten, Washington en Connecticut doet men niet eens tests meer, als je daar belt en zegt dat je denkt dat je het virus hebt dan zegt men dat je dan maar moet zelf isoleren en aannemen dat je COVID hebt.
Maar blijkbaar zijn er nog steeds problemen met de autorisatie van ontwikkelde tests?

quote:
Some labs have spent weeks developing their own tests but remain frustrated with a federal approval process they say is too time-consuming and expensive.

"I could have tested over 1,000 patients by now instead of checking boxes," said Dr. Melissa Miller, director of the Clinical Microbiology Laboratory at UNC Medical Center in North Carolina. Miller says her lab had developed a test based on the World Health Organization's protocol before the state lab even had its own. But the UNC lab hasn't begun testing patients, as it is still in the process of meeting the requirements for expedited authorization by the Food and Drug Administration, which must sign off on all new tests.

"The necessary validations for the emergency authorization are time- and cost-prohibitive," Miller said. "We are way behind."

Bron
Aan die regeltjes kan iets gedaan worden maar dat gebeurt dus niet. Het komt op mij over over dat er onnodig veel belemmeringen qua regels in stand gehouden worden. Het houdt natuurlijk wel het aantal besmettingen kunstmatig laag als er niet getest wordt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191986726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, dat is in Nederland toch ook een beetje de standaard. Mijn vrouw heeft contact gehad met iemand (op haar werk, tussen zeer kwetsbare gehandicapten die bij een oudereninstelling in wonen) die een dag later koorts kreeg en ging hoesten, maar de huisarts weigerde te testen omdat hij niet met iemand die uit een risicogebied kwam in aanraking was gekomen.

Ze zijn op haar werk nu heel bang voor een uitbraak, die daar zeker levens gaat kosten (er zijn er 2 met een zeer verminderde longcapaciteit). Dat is die huisarts gemeld.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191986730
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar blijkbaar zijn er nog steeds problemen met de autorisatie van ontwikkelde tests?
[..]

Aan die regeltjes kan iets gedaan worden maar dat gebeurt dus niet. Het komt op mij over over dat er onnodig veel belemmeringen qua regels in stand gehouden worden. Het houdt natuurlijk wel het aantal besmettingen kunstmatig laag als er niet getest wordt.
Ik ga er meestal vanuit dat wat door incompetentie verklaard kan worden erg genoeg is ;)

Sluit ik het uit dat de Trump regering willens en wetens probeert om de aantallen laag te houden? Nee.
pi_191986835
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:18 schreef Hanca het volgende:

[..]

Tja, dat is in Nederland toch ook een beetje de standaard. Mijn vrouw heeft contact gehad met iemand (op haar werk, tussen zeer kwetsbare gehandicapten die bij een oudereninstelling in wonen) die een dag later koorts kreeg en ging hoesten, maar de huisarts weigerde te testen omdat hij niet met iemand die uit een risicogebied kwam in aanraking was gekomen.

Ze zijn op haar werk nu heel bang voor een uitbraak, die daar zeker levens gaat kosten (er zijn er 2 met een zeer verminderde longcapaciteit). Dat is die huisarts gemeld.
Waardeloos, het veroorzaakt onnodig veel stress -O-
pi_191987686
Acosta twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:48:51 WH statement on Trump interaction with Brazilian official testing positive for Coronavirus: "Both the President and Vice President had almost no interactions with the individual who tested positive and do not require being tested at this time." reageer retweet
pi_191987813
De beurs staan nog ongeveer 2000 punten boven het niveau van januari 2017. Het was/is echt een slachting vandaag.
pi_191987944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:05 schreef Ulx het volgende:
De beurs staan nog ongeveer 2000 punten boven het niveau van januari 2017. Het was/is echt een slachting vandaag.
Donald heeft de fed zojuist 1500 miljard naar Wallstreet overlaten maken.

https://www.wsj.com/artic(...)rticle_copyURL_share

Spullen hebben we niet maar geld geen probleem.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191988505
Om Trump te kunnen verslaan hadden de dems nu moeten komen met een anti establissement kandidaat want dat is Trump ook. Beetje vuur met vuur bestrijden om de beste kans te maken. En zo Saners moeten verkiezen. Nu zal Biden heylt verliezen van Trump om dezelfde groote reden - hij is een politieke ingewijde en Trump niet.
pi_191988535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Waar krijgen ze datgeld bandaan? Lag het zomaar in een spaarpot? :')
pi_191988944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:34 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Het zal wel geleend worden. Gewoon bij de staatsschuld. Who cares?
pi_191989716
De Fed is geen overheidsdienst toch? Andere banken zijn er toch eigenaar van of iets dergelijks?
pi_191989720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het zal wel geleend worden. Gewoon bij de staatsschuld. Who cares?
Hoezo zouden ze lenen? Ze kunnen het geld zelf er bij verzinnen met een druk op een computer. Zo te lezen in een statement van de NY Fed betreft het opkoopprogramma's om hun staatsschuld te kopen als ik goed begrijp wat ze schrijven.
  donderdag 12 maart 2020 @ 20:59:27 #182
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_191990708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:33 schreef KI1234 het volgende:
Om Trump te kunnen verslaan hadden de dems nu moeten komen met een anti establissement kandidaat want dat is Trump ook. Beetje vuur met vuur bestrijden om de beste kans te maken. En zo Saners moeten verkiezen. Nu zal Biden heylt verliezen van Trump om dezelfde groote reden - hij is een politieke ingewijde en Trump niet.
Hoe kom je er toch bij dat dat miljonairszoontje anti establisment is? Omdat hij een crimineel is? Dat is redelijk doorsnee voor de vastgoedmarkt hoor.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:02:08 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_191990804
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Budget voor CDC: -20%
Budget voor publieke gezondheidszorg: $0
Budget voor rijke mensen +$1.500.000.000.000
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191990945
realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:02:21 108 countries are dealing with the CoronaVirus problem, some of which we are helping! reageer retweet
Waar de neuk heeft die vent het over?
pi_191991106
kylegriffin1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:05:06 The Dow had its worst day since 1987, plunging about 10%, despite moves by the Fed and ECB to calm markets. https://t.co/VquWvWRb2H reageer retweet
pi_191991352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Budget voor CDC: -20%
Budget voor publieke gezondheidszorg: $0
Budget voor rijke mensen +$1.500.000.000.000
Bizar he, ik snap ook totaal niet waarom beleggers zo in paniek zijn want de afgelopen jaren is er altijd geld genoeg geweest om ze te redden.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191991507
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:34 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Gewoon een opkoopprogramma doet de ECB ook maar mevrouw bruto/netto houdt het bij een beschaafde 120 miljard extra. Donald gaat meteen all in terwijl hij 2-7 gedeeld krijgt. Of ze zetten de pers een tijdje op standje 11.
  donderdag 12 maart 2020 @ 22:37:16 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_191993233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:06 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:02:21 108 countries are dealing with the CoronaVirus problem, some of which we are helping! reageer retweet
Hij leeft in een illusie. Laatst zei hij ook al 'the world is depending on us' toen het over corona ging.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2020 @ 23:42:12 #189
426493 crew  PippenScottie
pi_191994884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Gewoon een opkoopprogramma doet de ECB ook maar mevrouw bruto/netto houdt het bij een beschaafde 120 miljard extra. Donald gaat meteen all in terwijl hij 2-7 gedeeld krijgt. Of ze zetten de pers een tijdje op standje 11.
Inflatie is alleen gunstig als je schulden hebt.
My friends all drive horses
pi_191996028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:06 schreef Ulx het volgende:
Niemand die het weet vermoedelijk.

Oh, en Senator Graham gaat in quarantaine, mogelijk COVID19 opgelopen in Mar-a-Lago _O-
pi_191996069

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:00:29 After a Senate briefing with Dr. Fauci and other officials, Sen. James Lankford acknowledged that Trump's recent statement that anyone who wants to get tested can get tested is "not consistent right now" with what is actually happening. https://t.co/IUMQzUBp04 reageer retweet
  vrijdag 13 maart 2020 @ 01:10:40 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191996079
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 01:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niemand die het weet vermoedelijk.

Oh, en Senator Graham gaat in quarantaine, mogelijk COVID19 opgelopen in Mar-a-Lago _O-
De oorlogszuchtige Graham isoleren lijkt me een goede maatregel die tot in de eeuwigheid mag voortduren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191996876
Ze is al eerder opgevallen: Katie Porter _O_

'I Did the Math': Katie Porter Gets Trump CDC Head to Commit to Making Coronavirus Testing Free

"We live in a world where 33% of Americans put off medical treatment last year, and we have $1,133 expense just for testing for the coronavirus."
quote:
Democratic firebrand Rep. Katie Porter on Thursday extracted a commitment from Centers for Disease Control director Dr. Robert Redfield to use his authority under federal regulations to waive the cost of coronavirus testing for all Americans.

"I did the math," said Porter, holding up a whiteboard on which she wrote the associated costs to the total $1,331 bill.

"We live in a world where 40% of Americans can't even afford a $400 unexpected expense," said Porter. "We live in a world where 33% of Americans put off medical treatment last year, and we have $1,133 expense just for testing for the coronavirus."

Noting that the prohibitive expense of the test could discourage poorer Americans from getting tested, Porter demanded Redfield use his legal authority under the Code of Federal Regulations to waive the cost.
mmcauliff twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:26:27 Wow. Katie Porter cites law that lets CDC pay for costs of diagnostic testing for anyone when needed. Asks CDC's Redfield if he'll commit to invoke that authority to make it free of charge for anyone. Redfield ducks, but Porter badgers him into saying "Yes." reageer retweet
After a back and forth in which Porter called Redfield's attempts to avoid committing to covering the cost "not good enough," the California Democrat finally got Redfield to commit to using his authority under 82 CFR 6975 to waive the costs of testing.

Watch the full exchange:
RepKatiePorter twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:00:22 I did the math: a full battery of coronavirus testing costs at minimum $1,331.

I also did the legal research: the Administration has the authority to make testing free for every American TODAY.

I secured a commitment from a high-level Trump official that they’d actually do it. https://t.co/RmolCtmNbG reageer retweet
Progressives praised the California Democrat's latest standoff with a Trump administration official and noted that Porter and Redfield's exchange had real-world, positive consequences for the country.

"Representative Katie Porter just got CDC director Robert Redfield to commit to making coronavirus testing free for anyone regardless of insurance," tweeted the Atlantic's James Hamblin. "That's big."

Crooked Media's Priyanka Aribindi simply stated her admiration.

"Katie Porter is fucking phenomenal," said Aribindi.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 04:18:22 #194
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_191996899
Wat is het toch ook een achtergesteld land in veel opzichten. :')

3e wereldland niveau.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_191997094
En natuurlijk moet er (nu Trump het zelf verkloot heeft) met een vingertje naar Obama/ Biden gewezen worden :')

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 03:20:56 Sleepy Joe Biden was in charge of the H1N1 Swine Flu epidemic which killed thousands of people. The response was one of the worst on record. Our response is one of the best, with fast action of border closings & a 78% Approval Rating, the highest on record. His was lowest! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 03:33:48 “The Obama White House had to immediately issue an apology for Joe Biden’s remarks, and any alarm that he might have caused, an alarm about a Swine Flu outbreak that took 6 months for President Obama to declare a National Emergency, and that killed 12,000 Americans.” @LouDobbs reageer retweet
De feiten:
RonaldKlain twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 03:56:01 Facts: The Obama administration tested 1 million people for H1N1 in the first month after the first US diagnosed case.

The first US #coronavirus case was 50+ days ago. And we haven't event tested 10,000 people yet. https://t.co/LxRH62NIDw reageer retweet
Did Obama Declare Swine Flu an Emergency Only After ‘Millions’ Were Infected?
quote:
[..]

In sum, the PJ Media article claimed that Obama “waited” until millions of people were infected with H1N1 before he declared an “emergency.” But that isn’t the case. The Obama administration started to address H1N1 just as the disease emerged in April 2009. A public health emergency was declared on April 26, 2009, when there were about 20 confirmed cases in the United States. The Obama administration renewed this declaration twice in the ensuing months before declaring a national emergency in October 2009.
ddale8 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 04:09:29 Biden stuff aside, Trump does not have a “78% approval rating” over coronavirus. A Feb. Gallup poll that did not specifically ask about Trump, and was taken well before the first US death, found 77% had confidence in the “federal government” to handle a coronavirus outbreak. https://t.co/rdFsltL8ZW reageer retweet
ddale8 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 04:12:18 Polls asking specifically about Trump’s handling of the outbreak have given him ratings much lower than 78%. For example, Quinnipiac March 5-8 found 43% approved, 49% disapproved. (Conversely, 53% said they had confidence in the federal govt’s handling.) https://t.co/AZnOkFD54t reageer retweet

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2020 05:36:08 ]
pi_191997265
Wat een zooitje :')

Een greep uit de vele artikelen die ik tegenkwam:

California Governor Calls Out What A Mess Coronavirus Testing Is Right Now

The Golden State received test kits for COVID-19 from the federal government that did not include all the components needed to actually run a test.

She's a Texas nurse who treats cancer patients — and she can't get a coronavirus test. That's not unusual.

Unless a patient is sick enough to be hospitalized, state criteria for lab testing are difficult to meet. And state officials have yet to say how many Texans in total have been tested.

Trump intussen bij de persco vandaag met de Ierse premier Leo Varadkar:
ddale8 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 03:20:43 Asked today about people having problems getting coronavirus tests, Trump said, "Frankly, the testing has been going very smooth."

Egregious dishonesty: https://t.co/saSXEYBbwb reageer retweet
De beelden: Trump says coronavirus testing isn't a problem for US
quote:
During a White House briefing, President Trump reported that testing for the coronavirus was going smoothly, despite health officials saying otherwise. CNN's White House correspondent Kaitlin Collins has the story.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2020 06:18:24 ]
pi_191997541
JoyAnnReid twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:36:52 Report: Jared Kushner Is “Researching” the Coronavirus, Will Tell the Government What to Do Soon Vanity Fair 👍🏿 https://t.co/0ypepadZD3 reageer retweet
Pak van mijn hart. Iedereen kane weer rustig slapen. Kushner toe ze reskjoe!
  vrijdag 13 maart 2020 @ 06:55:52 #198
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_191997559
Trump gaat dit deksel zo op zijn neus krijgen. De leugen dat alles onder controle is blijven volhouden terwijl elke lokale overheid nieuws verspreid dat dit echt niet het geval is.

Van alle riskante ondernemingen van Trump is dit misschien wel een van de grootste. Er hoeven maar een paar celebrities om te vallen van het virus en dan kan dit zich heel snel tegen hem keren.

Naast de economie, de vlag en sport zijn dat toch wel zo'n beetje de mensen die Amerikaanse cultuur belichamen.
pi_191997571
Tom Hanks en zijn vrouw zijn besmet. Over celebreties gesproken.
pi_191997580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 04:18 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is het toch ook een achtergesteld land in veel opzichten. :')

3e wereldland niveau.
Een derdewereldland zou zich doodschamen als testen 1100 dollar kost. Het is meer het Romeinse Rijk op zijn eind iedereen ziet dat het wankelt. Behalve de VS zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')